Kasperi Tervonen 15.11.2004 14:01:55 | |
---|
F-musiikista saa vissiin tämän vuoden loppuun asti hughes&kettnerin edition blue 30 vahvistimen 200 eurolla. Jos rahat riittää niin tuo pieksee mielestäni helposti perussoundeissa ainakin tuon cube15 värkin. Tuota orangea en ole kokeillut... Tuo micro cube on kylläkin aik |
Kasperi Tervonen 15.11.2004 14:05:18 | |
---|
a hauska peli. Painoin vahingossa lähetä kirjoitus nappia liian aikaisin |
BenGlenton 15.11.2004 14:31:14 | |
---|
Minä suosittelen puolestani tuota orangen vehjettä. 15 wattinen malli on saatavilla kauiun kanssa tai ilman, 10 wattinen ilman kaikua. Hinnat lähtien n.90-100 euroa -> Todella heleät kliinit, säröä löytyy blues/rokkitouhuihin. Trankku-Orangen soundissa kuuluu jotenkin sitä putkivahvareiden fiilistä. Ten points. http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
Joq 15.11.2004 15:57:20 (muokattu 15.11.2004 15:58:32) | |
---|
Komppaan. Itse (Huom! Henkilökohtainen mielipide) en pidä Micro-Cuben soundista lainkaan. Se on mielestäni liian "terävä" ja scoopatun kuuloinen, vaikka olis midit täysillä. Oranki sen sijaan kuulostaa, ja tuntuu, putkityyppiseltä ja "aidolta". En ole ikinä digitaalisista soittokamoista pitänyt. Kuulostaa liian epäaidolta. Edit: Orangen särö ei kylläkään ole, ainakaan hevanderiin, mikään kovin loistava. Mutta olen kyllä aina säröspeduja suosinut, joten... |
ejhfi 18.11.2004 19:47:04 | |
---|
Minä suosittelen puolestani tuota orangen vehjettä. 15 wattinen malli on saatavilla kauiun kanssa tai ilman, 10 wattinen ilman kaikua. Hinnat lähtien n.90-100 euroa -> Katsastin että CR15R olisi Thomannilla 138€. Onko tätä laitetta näkynyt liikkeissä ja mihin hintaan? Ostin juuri pari päivää sitten itselleni Vox Brian May Specialin, mutta kun sitä kotosalla oikein ajatuksella ja omin kitaroin testailin, niin se ei ole kyllä oikein minun vahvistimeni. Säröä muuten niin nätissä boxissa on vaikka muille jakaa, mutta puhdas soundi on ihan rectaalista... koska sellaista ei itse asiassa ole. Muutenkin hinta/laatu on aika syvältä. Todella huono heräteostos, joten takaisin kauppaan lähtee hän. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
JartZA 18.11.2004 23:25:29 | |
---|
Katsastin että CR15R olisi Thomannilla 138€. Onko tätä laitetta näkynyt liikkeissä ja mihin hintaan? Olen kuullut ja Harmonisentraalista lukenut, että CR10 olisi parempi peli. Musamaailmassa noita ainakin pyörii. Hinnoista en osaa sanoa. Tuskinpa sentään mikään perunanruoskija. |
BenGlenton 19.11.2004 14:56:28 | |
---|
Musamaailmassa C15R on n. 150e. Eli ei kannata saksasta tilata. Mielenkiintoisena lisänä voisin sanoa, että hevisoundit irtoaa orangen pikkutrankuista vahvarin omaa säröä overdrive-pedaalilla boostattaessa. Siis samaan tyyliin kuin boostaisi putkivahvaria. Tämä boostaus ei toimi läheskään kaikille trankkuvahvareilla, mutta ainakin C15R:llä toimii :) http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
Teemu78 30.11.2004 17:30:02 | |
---|
Tuli hankittua kans kotiin toi Micro Cube...voi perkele kun se on äänekäs, huhhhuh kun riittää omakotitaloonkin melua tommosesta pöntöstä. Mulla oli joskus 10 wattinen Marsun Valvestate ja musta tuntuu vahvasti siltä että volyymissä Micro Cube pesee sen mennen tullen. Soundeja ei tartte edes verrata, Micro cube on paljon parempi soundeiltaankin, sen kuulee heti. Nyt himottas vielä kokeilla jossain sitä 15W versioo...sillä paukkuu korvat jo kovaa kyytiä jos on suhteessa yhtä äänekäs kun toi Micro. Ja mua miellytti Cube 15:n samplet rolandin sivuilla. www.rolandus.com -sieltä löytyy |
Kimmo72 17.12.2004 22:56:17 (muokattu 18.12.2004 08:12:43) | |
---|
Nostan tän nyt ylös ihan vaan sen takia, koska mua on häirinnyt pitkään tää, että mikä on se Rolandin (olikohan se edes Roland..? juu oli se kai) semmonen pikkunen kuutiomallinen vahvari. Joskus varmaan 80 luvulla viimeks nähny musaliikkeessä semmosen. Niitä oli kaks eri versioo, toisesa oli joku varmaan 10" ämyri kun taas toisessa, ja juuri siinä mitä mä haen, oli neljä pientä mitälie ollu *arvioi* noin 4-5 tuumasia elementtejä. Ja se oli semmosen näppärän kokoinen, noin 50x50 cm, eli semmonen kuutio..... Vahvarissa oli myös joitain efektejä kuten tämänpäivän Cubessa. Se oli väritykseltään oranssi/musta. Jotenki se ja sen mukava soundi on jäänyt kaivelemaan mieltä? Tietääks tästä joku jotain? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
trih 18.12.2004 00:21:23 | |
---|
Jees. Mullakin on ollut. Eli Roland DAC-15. Soitin-huttuselta löytyy yksi. |
Hotakainen 18.12.2004 10:16:19 | |
---|
Onkos kellään mitään kerrottavaa tuosta Rolandin Blues cubesta? |
Nazareth 19.08.2005 00:38:39 | |
---|
Onkos kellään mitään kerrottavaa tuosta Rolandin Blues cubesta? Nostan. Itseänikin tavallaan kiinnostaa tuo. Kertokaas? "Yks olut ja yks lapin kulta" IMIK #27 AKKK#6 |