SD-1:ssä on liian vähän botnea. Toista on Yerasovin Sd-2. Se on hjuva. Sai toinen Sd-1 lähteä. Ja toinen odottaa sitä että jaksan joskus lähettää sen Uraltoneen. Noh, totta. Itse en tätä ongelmaa kauheasti huomaa kun on myös EQ SD-1:n kaverina. On muuten hyvä peli. Mä tykkäsin Jackhammerista. Mielummin se kuin DS-1, vaikka DS-1 on kanssa hyvä. Mielummin kummatkin. Jassåå. |
Vanhan kertausta.. Elikkä elikkä, rakkaat mielipiteilijät. Nyt on säröt kateissa. Alkoi nuo mallintavien kokeilut etomaan, niin käännyn pikaisen hairahduksen jälkeen takaisin siihen mistä lähdin. Ennen renkutin pelkän nupin (Marsun JCM 100/50 2555) särön voimalla, mutta alkaa nyt sekin jäämään vähän tuhnuksi tämmöiselle rankemmanmusiikin miehelle. Hakusessa olisi sellainen myrkyllinen, selkeä särö mutta munaa pitäisi löytyä kassien kera JOTEN: Jackhammer/SD-1 + DS-1 -on pyörinyt mielessä. DS:ssä luonnollisesti boostaamassa, mutta kumpainenko sitten noista "yliajajista" on passelimpi? Varsinkin tuosta SD-1:stä kaipaisi tietoa. Wylde nyt tietysti pisti silmään sen käyttäjänä, ja miehen soundista pidän erittäin paljon. Tämähän nyt on tietysti mielipide asia, ja niitähän on maailmassa yhtäpaljon kun p*rseenreikiä, mutta jos joku joka on molempia testannut osaisi valaista tietämyksellään, olisin kiitollinen. Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun sitä voi tehdä myös itse? |