Aihe: Jackhammer vs ds1
1 2
Kassu
10.11.2004 16:16:52
Jackhammer on kyllä munsta ihan huono. SD-1 rokkaa potenssiin yhdeksän.
Niskamies
10.11.2004 16:59:32
Jackhammer on kyllä munsta ihan huono. SD-1 rokkaa potenssiin yhdeksän.

SD-1:ssä on liian vähän botnea. Toista on Yerasovin Sd-2. Se on hjuva. Sai toinen Sd-1 lähteä. Ja toinen odottaa sitä että jaksan joskus lähettää sen Uraltoneen.

Mä tykkäsin Jackhammerista. Mielummin se kuin DS-1, vaikka DS-1 on kanssa hyvä. Mielummin kummatkin.
Meitsi on meshissä.
Kitarasankari
10.11.2004 17:09:39
Mielummin se kuin DS-1, vaikka DS-1 on kanssa hyvä. Mielummin kummatkin.

Aivan =)
Jazz is not dead...it just smells funny...
Kassu
10.11.2004 17:32:28 (muokattu 10.11.2004 17:32:36)
SD-1:ssä on liian vähän botnea. Toista on Yerasovin Sd-2. Se on hjuva. Sai toinen Sd-1 lähteä. Ja toinen odottaa sitä että jaksan joskus lähettää sen Uraltoneen.

Noh, totta. Itse en tätä ongelmaa kauheasti huomaa kun on myös EQ SD-1:n kaverina. On muuten hyvä peli.

Mä tykkäsin Jackhammerista. Mielummin se kuin DS-1, vaikka DS-1 on kanssa hyvä. Mielummin kummatkin.

Jassåå.
0201222
11.11.2004 13:43:09
Niinku moni todennut....toi Gain ja Bottne onj JackHammer pedaalissa kohdallaan...Mutta se pedaali ei soundaa hyvältä läheskään kaikkien vahvareiden kanssa...tai ainahan toi soundipolitiikka on sellanen vitun monen tekijän summa...Mulla vahvareina Fenkun 2x10 transu jonka kanssa JackHammer kuulostaa paskalta....Jotenkin ylihönkivä soundi vaikka kuinka vääntää potikoita

MUTTA marshallin 100 + 4x12 yhteydessä JackHammer antaa aikast mageen soundin....
masa
Vousku
06.07.2005 09:22:17

Vanhan kertausta..

Elikkä elikkä, rakkaat mielipiteilijät.

Nyt on säröt kateissa. Alkoi nuo mallintavien kokeilut etomaan, niin käännyn pikaisen hairahduksen jälkeen takaisin siihen mistä lähdin. Ennen renkutin pelkän nupin (Marsun JCM 100/50 2555) särön voimalla, mutta alkaa nyt sekin jäämään vähän tuhnuksi tämmöiselle rankemmanmusiikin miehelle.
Hakusessa olisi sellainen myrkyllinen, selkeä särö mutta munaa pitäisi löytyä kassien kera JOTEN:

Jackhammer/SD-1 + DS-1 -on pyörinyt mielessä.

DS:ssä luonnollisesti boostaamassa, mutta kumpainenko sitten noista "yliajajista" on passelimpi?
Varsinkin tuosta SD-1:stä kaipaisi tietoa. Wylde nyt tietysti pisti silmään sen käyttäjänä, ja miehen soundista pidän erittäin paljon.

Tämähän nyt on tietysti mielipide asia, ja niitähän on maailmassa yhtäpaljon kun p*rseenreikiä, mutta jos joku joka on molempia testannut osaisi valaista tietämyksellään, olisin kiitollinen.
Miksi kuunnella huonoa musiikkia kun sitä voi tehdä myös itse?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)