Aihe: Kunnon kitara?
1 2
Joees
06.11.2004 19:38:06
Toivuin nopeasti. ;-)

Tuossapa tuo juuri on. Semmoisille kermaperseille kuin minä, tuollainen customointi on se silaus, joka hymyilyttää joka kerta, kun soittimeen tarttuu.

Meitä kermaperseitä on enemmänkin ;) Mut se on ihan hyvä. Parempi ostaa sellasta mikä tyydyttää kuin sellaista mikä ei tyydytä.
Groooove is in heart!
Mrezzye
06.11.2004 21:12:19

Toivuin nopeasti. ;-)

No hyvä ;)

Tuossapa tuo juuri on. Semmoisille kermaperseille kuin minä, tuollainen customointi on se silaus, joka hymyilyttää joka kerta, kun soittimeen tarttuu.

Sepä se. Kun aina aiemmin mietti, että oispa tässä kitarassa vielä se ja se asia vähän toisella lailla, niin olispa sitten hyvä kitara, niin nyt on. Ei tartte enää miettiä moisia. Ei ole parantamista. No paitsi että piezon voisi vielä joskus laittaa...
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Velli
07.11.2004 16:54:39
Kirjoitit, että olet kuitenkin soittanut useammilla Amfisoundin kitaroilla? Muissakin siis on ollut vireongelmia (+laatuongelmaa)?

Noin yleisesti voin sanoa, että tämä saa minut varovaisemmaksi nettikirjoittelussa. Tämä menee jo filosofiseksi: Mun kokemus palvelusta ja soittimesta on todella hyvä, mutta en haluaisi johdattaa ketään harhaan "yhden kokemuksen perusteella". Meidän kokemuksemme kun ovat kovin erilaiset Amfisoundin kitaroiden suhteen. Olisi hyvä kuulla muidenkin kanta tässä keskustelussa. Pienten valmistajien laatua on pienen saatavuuden vuoksi vaikea verrata. Mä en edes ole koskenut toisiin Amfisoundin soittimiin. Toisaalta taas RR-1:tä olen soittanut, josta tuo oma kitaranikin on johdettu pienin muutoksin.

Juu, olen ainakin kolmea Amfisoundia testaillut. Siinä yhdessä oli niitä vireongelmia ja se olikin ainut jossa oli se tikkukaula. Muissa ei ollut vireongelmia mutta joitain pieniä viimeistelyvirheitä huomasin esim. bodyn bindauksessa ja input-jackin upotuksessa.

Totta on tuokin että kannattaa olla varovainen kommenteissaan täällä netissä. En mäkään sitä sano että kaikki Amfisoundit huonoja olisivat, mutta kehotan kuitenkin tiedostamaan mahdolliset riskit kun heille lähtee soitintaan teetättämään.
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Mark
18.11.2004 10:23:10
Selailin keskustelunaiheita vähän taaksepäin ja huomasin varsin mielenkiintoisen "väittelyn". Sen verran täytyy asianomaista valottaa puunkuivausasiassa, että kun valmiiksi kuivatut soitinpuut saapuvat verstaalle, niitä täytyy sen jälkeen verstaasta riippumatta totuttaa verstaan ilmastoon ennen valmistamisen aloittamista. Tällaisen tiedon olen myös Amfisoundin ohella saanut monesta muustakin verstaasta. Että eiköhän se "parin viikon kuivattelu" ole ymmärretty hiukan väärin.
seth
18.11.2004 13:42:57

Itse olen juuri tilannut oman custom RR mallin. amfisoundin uudesta millistosta.

Sen sanon että tähän mennessä on ollu tosi hyvää palvelua ja minua on kuultu kaikissa asioissa ja selitetty todella hyvin kaikki mitä en oikeen ymmärtänyt ja laittoivat paljon myös boonusta kitaraani. odottelen vaan tässä sen valmistumista!

kitarani hinta on 2700€

siihen ihan halusin testin vuoksi laittaa 27 jumbo nauhaa että saa nähdä millanen peli tulee :)

tiedättekö mikä kaulaprofiili olisi hyvä laittaa? kun en niistä oikeastaan tiedä paljon mitään.
_,.-'¨´´¨'-.,_,.-Loud playing seriously harms you and others around you... please, think others :D -.,_,.-'¨´´¨'-.,_
Mrezzye
18.11.2004 14:28:07

siihen ihan halusin testin vuoksi laittaa 27 jumbo nauhaa että saa nähdä millanen peli tulee :)

Huhhei! Eipä millään nakkisormilla tiluteta niiltä ylänauhoilta. Huvinsa kullakin ;)
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Joees
18.11.2004 15:07:33

tiedättekö mikä kaulaprofiili olisi hyvä laittaa? kun en niistä oikeastaan tiedä paljon mitään.

Sellainen joka istuu sun käteen hyvin. Käyt liikkeissä testaamassa ja jos löytyy sopiva niin vaivihkaa tutkit sen tarkemmin ja ilmottelet sitten Amfisoundille.
Groooove is in heart!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)