rattledad 04.11.2004 23:40:39 | |
---|
Itte kokeilin kanssa Davan Control pickiä. Mun mielest oli ihan hyväntuntunen ja pysy käsissä. Pitää varmaan kokeilla. Mulla on ollu vaan noita out-of-control -plekuja tähän asti. "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Krice 05.11.2004 01:22:27 | |
---|
Sattu hassu juttu kun soitin Battle Magicia ja sitten kokeilin Wedgeä ja sehän oli heti parhautta. Alussa se tuntui ihan tyhmältä plektralta, mutta nyt se on paras. Mitenkähän tässä näin kävi? |
rockitsb 05.11.2004 09:00:36 | |
---|
Taidan siis olla ainut jonka mielestä Davat on loistavia. Tatsi on uskomaton! Käytän kyllä myös niitä jauhoplekuja oliko ne nyt niitä Gator Grippejä. Yllä oleva tekstin pätkä on tuossa oikeastaan vain sen takia että se on mahdollista. |
Hornanturska 05.11.2004 09:59:38 | |
---|
ByhBah! Mulla dava katkesi siitä "ohennetusta" kohdasta. Sano vaan naks ja meni poikki. Noh. Kaivoin sitten takuuvarmat 2mm big stubbyni esiin. Siinä on kyllä plektra joka sopii minun käteeni. |
Fide 05.11.2004 10:10:00 | |
---|
Ainoana miinuksena voin sanoa, että tuppaavaat katoamaan :) Tähän liittyen... Viime aikoina olen onnistunut kadottamaan toistakymmentä plekua varsin mystisellä tavalla, aloin oikeasti jo huolestua hajamielisyydestäni, kun professorin tittelin saamiseenkin on vielä niin pitkä matka ;-) ...vaan ratkesihan tuokin ongelma. Nostin vain vanhan ja halvan stereohässäkkäni kaiuttimet pois kolmevuotiaan poikani ulottuvilta ja siinä samalla kolistelin ne toistakymmentä plekua ulos siitä "diskantti torvesta"... Isän taskuun, Pojan laskuun :-)>+ |
Krice 12.11.2004 14:32:15 | |
---|
Taidan siis olla ainut jonka mielestä Davat on loistavia. Tatsi on uskomaton! Et oo, nyt minustakin tuli dad.. davailija. Tuntuuhan se vähän siltä kuin soittaisi norsulla, mutta hyvä "kontrolli" siinä on. |
Jungleman 12.11.2004 14:59:34 | |
---|
Et oo, nyt minustakin tuli dad.. davailija. Tuntuuhan se vähän siltä kuin soittaisi norsulla, mutta hyvä "kontrolli" siinä on. Repesin. Plussaa. Davat on ihan kivoja kyllä. |
PoLFus 12.11.2004 15:18:43 | |
---|
Taidan siis olla ainut jonka mielestä Davat on loistavia. Tatsi on uskomaton! Mä komppaan sua tässä! Itse kyllä tykkään Davoista. "Vittu et se Limp Bizkit on hyvä soittaa skittaa, aight? -Yo, bustaa mun kaa!" |
rockitsb 12.11.2004 15:39:27 | |
---|
Et oo, nyt minustakin tuli dad.. davailija. Tuntuuhan se vähän siltä kuin soittaisi norsulla, mutta hyvä "kontrolli" siinä on. Siinä mene se vähän aikaa enne kun oppii käyttämään sitä oikein, miullakii se oli puol vuotta pölyttymässä jossain jemmassa ennen kun löysin sen uudestaan ja nyt en siitä luovu. Yllä oleva tekstin pätkä on tuossa oikeastaan vain sen takia että se on mahdollista. |
Ze Kink 12.11.2004 20:07:03 | |
---|
Davoja on jo pitkään haluttanut koittaa, muttakun ei löydy mistään. Tietääkö joku Tsadissa kauppaa jossa myytäis? Joo, itte soittelen lähinnä punasilla JazzIII:silla ja eri 1mm plekuilla nykyään, esim. ne vaaleenpunaset Steve Vait, siniset Tortexit ja violetit Gatorgripit. "Vihreet kilpparit" (tortex) kanssa eksyy usein käteen, ja välillä myös 1,5mm gaattoritki. Mutta apua noiden Davojen kanssa! Vaikuttaisi sellaselta plekulta jota tarviinkin. Eli löytyy sointuihin vähän ohuempi ja tilutukseen paksumpi. Kerran muuten ehkä löysin tollasen maasta, siinä oli keltanen pää ja sellanen ihme kuoppa keskellä. Mutten viittiny ottaa mukaan ku se oli ihan paskanen ja kulunut. |
Krice 12.11.2004 21:04:56 | |
---|
Mutten viittiny ottaa mukaan ku se oli ihan paskanen ja kulunut. Niitä on ainakin semmosia missä on keltainen pää, punainen pää (minulla on sellainen) ja sitten kokonaan sininen. En tosin tiedä mitä eroa niissä on, vahvuus kaiketi. Thomanniltahan noita esimerkiksi voi tilata, mutta koska "rahtimaksu" on 20 euroa niin kannattaa varmaan samalla tilata jotain muuta tai käyttää yhteistilausta jonkun kanssa. |
suolintu 12.11.2004 21:44:33 (muokattu 12.11.2004 21:45:26) | |
---|
Hiplailuun hyvä, rokin soitossa menevät sormet verille, kun isolla kädellä soittaapi. Liian pieni. (jazz III) Eikä ole liian pieni, kun siihen tottuu. En ole muilla soitellutkaan pitkään aikaan.. |
Ze Kink 13.11.2004 00:01:08 | |
---|
Niitä on ainakin semmosia missä on keltainen pää, punainen pää (minulla on sellainen) ja sitten kokonaan sininen. En tosin tiedä mitä eroa niissä on, vahvuus kaiketi. Thomanniltahan noita esimerkiksi voi tilata, mutta koska "rahtimaksu" on 20 euroa niin kannattaa varmaan samalla tilata jotain muuta tai käyttää yhteistilausta jonkun kanssa. Keltanen s'oli. Jep, yhteistilausta ajateltiin jossain vaiheessa parin kaverin kanssa kasailla. Kaikkea mahdollista sitten mukaan, ja paljon. |
Ze Kink 13.11.2004 00:02:38 | |
---|
Hiplailuun hyvä, rokin soitossa menevät sormet verille, kun isolla kädellä soittaapi. Liian pieni. Joo, olen pari kertaa saanut etusormen sen nivelen kohdan (kai tajusitte?) melkein verille kun on tullut mätettyä Jazzeilla. Mutta nykyään niillä voi ihan hakatakkin kun osaa laittaa käden oikein. Silti mielummin mätän vähän ohuemmilla ja isommilla pläröillä, eipä mee kädet eikä kielet niin helposti rikki. |
efunkelist 13.11.2004 00:14:44 | |
---|
Jaa että DAVAa löytyy erilaisina nykyään? Ite oon käyttäny sitä turkoosin vihreää cotrol-davaa niin kauan kuin sitä on myyty. Käytän ihan kokeilunhalusta paljon erilaisia plekuja (myös puu, pahvi ja alumiini kokeiltu, samoin kolikot) mutta DAVA control pick on se mitä ihan kaikista eniten olen käyttänyt. JOS joutuisi valitsemaan vain yhden plekun, se olisi DAVA. Mää vaan tykkään siitä... Tosin se ohuempi kohta plekussa saisi tosiaan olla vielä vähän joustavampi jos siis dynamiikkaa haetaan. |
toxic 13.11.2004 00:37:45 (muokattu 13.11.2004 00:40:13) | |
---|
Jim Dunlopin nylon pleku (1,14mm) on muuten aika hyvä/huono: +Terävä kärki. +Lähtee hjuva ääni. +Erittäin helppo siirtyä kieleltä toiselle, nopiasti! +Plekusta saa hyvän otteen... -Mutta silti se pikku piru "pyörii" -Sahaaminen tuntuu aika oudolle, ainakin aluksi. 89 pistettä ja pelit suosittelee :) |
BenGlenton 13.11.2004 03:19:53 | |
---|
Jim Dunlopin nylon pleku (1,14mm) on muuten aika hyvä/huono: +Terävä kärki. +Lähtee hjuva ääni. +Erittäin helppo siirtyä kieleltä toiselle, nopiasti! +Plekusta saa hyvän otteen... -Mutta silti se pikku piru "pyörii" -Sahaaminen tuntuu aika oudolle, ainakin aluksi. 89 pistettä ja pelit suosittelee :) Mulla pleku tuntu heti käteen, ja mennyt kuin parit-kolmet treenit niin pleku istui niin hyvin käteen, ettei muita plekuja olla himoittu sen jälkeen. Dunlopin nailonit kunniaan!!! http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
Kimmo72 13.11.2004 07:02:50 | |
---|
Haistakaa nyt paska ( noin reilustu sanottununa) Jaksanu edes lukee ltriidii. Eiks se oo aika henkilökojtasta ja omisss " näppituntumssa" mill' sitä vetelee... Itte henk.koht. 0.46 vetelen.... mut sou vat! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
Härski 13.11.2004 09:05:20 | |
---|
Haistakaa nyt paska ( noin reilustu sanottununa) Jaksanu edes lukee ltriidii. Eiks se oo aika henkilökojtasta ja omisss " näppituntumssa" mill' sitä vetelee... Itte henk.koht. 0.46 vetelen.... mut sou vat! Mut eihän täällä kukaan pakotakaan millään soittamaan. Soonse näppitumtuma. |
Kassu 13.11.2004 09:34:28 | |
---|
|