Aihe: Omistatko jonkun "huonona" pidetyn kamppeen jota ylpeänä käytät!
1 2 3 4
Kuha
01.11.2004 13:29:43

P100 mikit Les Paulissa. Monethan vaihtaa nämä P90:siin mutta tykkään, että tässä mun lankussa nämä kuulostaa aivan hyvältä:
http://www.saunalahti.fi/mavartia/Kuha_riffi_5.mp3
Se on juuri noin.
Fide
01.11.2004 14:10:03

Eipä taida täyttää. Aika paljon on kuulunut kommenttia tyyliin "hyvä trankkupeli". Esim. Agents käyttää 15 W versiota ainakin lavamonitorina. Itsellänikin on sellainen enkä pois myis.

Selvä, vedän kommenttini takaisin =)
:-)>+
toyopet
01.11.2004 14:15:22
Erittäin hauska kysymys!

Tämä ei ole mulla suinkaan aina käytössä, viime aikoina ei juuri lainkaan, mutta: Danelectro Surf & Turf-kompura. Muita kamojani olen laittanut kuvaukseeni.

No mikäs tuossa on vikana? Tosin se on minulla vähän muussa käytössä välillä kuin kitarakompurana, mutta hyvinhän se kompuroi ja vielä vaikuttaisi monialueiselta.
Kapane
01.11.2004 14:34:12

Eivätkös kaikki kamppeet ovat enemmän tai vähemmän huonoja. Etsitäänkö tässä nyt sitä, että joku meistä tulee kuuluisaksi käyttäen tätä huonoa kampetta ja käy niin sanottu phase 90 ilmiö.
Öyvind
01.11.2004 14:42:09
Line kuutosen flextone 2 sopii omiin tarpeisiini paremmin kuin hyvin.
pefvkele
Boltsa
01.11.2004 14:43:37
Marshall Valvestate :P
No en nyt ylpeänä käytä mutten jaksa rahan puutteessa valittaakkaan.
Tosin käytän siitä vain puhdasta koska Bossin pedaalit hoitaa eri soundit siihen..
Ei se nyt toimi!
wiljakainen
01.11.2004 14:48:47
Morgan Tele halpiksen hommasin taannoin ja hintaansa nähden (200 egee) näppärä peli.
Huttu pois ja myssy päähän
mie
01.11.2004 14:59:37

Jossain vinku-intiassa tehty halppis les paul ritsa (Cadenza merkkinen), jonka mikeistä ei kukaan tiedä yhtään mitään muuta kun että ovat humpparit. Helvetin hyvä keppi, vaikka huomattavasti enemmän kitaroista tietävä tuttuni varoitteli sen ostamisesta.
Kamakaavio

Älä ajattele. Pää sekoo.
vale
01.11.2004 15:08:55
Gibson les paul classic. Noita vihreitä otelauta merkkejähän on haukuttu ja paljon. Ite tykkään.
Rock n' Roll is the only way to DIE
Chemo
01.11.2004 15:11:10

No mikäs tuossa on vikana?

Onhan se rakennettu aika heppoisesti. Halpiksen oloinen. Näiden kanssa on joillain täältäkin ollut teknisiä ongelmia.

Mutta: kompurana toiminut myös mulla ihan kohtuullisesti, ja olen tuota pitänyt keikoillakin mukana. Kompuraa nyt ei niinkään tarvitse polkea jatkuvasti päälle ja pois, joten se heppoisuus ei ole ihan niin kriittistä kuin vaikkapa säröissä. Aikanaan tuli tuommoinen ostettua käytettynä hintaan € 25,- posteineen.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Mustikkamuffinssi
01.11.2004 15:39:01
Maisonin Basso, ja Line6 2x10" se vanhempi spideri. Tota bassoo tosin hakkaan vaan ilman vahvaria ihan ajan kuluksi kun parilla kympillä sain niin ei tartte sääliä.
"Ennen riitti kun nosteli painavia esineitä murahdellen. Nyt pitää nyppiä kulmakarvoja ja hankkia rintaimplantit"
Hannu H.
01.11.2004 15:45:15

Muovilelu Ibanezin WH10 wahwah.

Jotenkin nyt muistaisin että Fruciante käyttää tuota... en kyllä vannomaan mene...

Itellä on "mahti" settupin keskellä ibanezin fc10 joka on vähän jokapaikassa haukuttu, mutta ihan hyvä ds se on :)
"May the tone be with you" IHKK #19
Locrian
01.11.2004 15:57:12
Jotenkin nyt muistaisin että Fruciante käyttää tuota... en kyllä vannomaan mene...

Ai?Täytyypä ottaa selvää.Vois sitten perustella niille joille ei riitä se, että yksinkertaisesti tykkään vehkeestä.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore
Volle
01.11.2004 16:17:04
Mulla on Arian flangeri, jonkalaista en ole kellään muulla nähnyt. Kitaratkin halpoja, mutta mulle ne kelpaa.
Nam.
jami87
01.11.2004 16:19:03 (muokattu 01.11.2004 16:21:52)
Epin Lespa. Useat, joilla on Epin Lespa, joilla on ollut Epin Lespa tai jotka ovat kuulleet Epin Lespasta, ajattelevat, että se on joku Gibsonin halpis kopio (onhan se!) ja ihan paska. Monet Epin Lespan omistajista on päättäny, että joskus "sitten tulevaisuudessa, kun on rahaa" ostavat aidon Gibsonin. Minä en. Tai no joo, kyllä aattelin ennen, mutten enää. Nyt soittelen ylpeenä tolla. Tosin oon vaihtanu siihen uudet mikit, Les Trem -tallan ja helmiäispleksin. Viä pitäis vaihtaa toi huono virityskoneisto (vaikka Groverin onkin) parempaan ja pari peitelevyä mustiks. Mutta muuten toi keppi on niin uskomaton, etten varmaan ikinä myy sitä.

EDIT. Yks laitesnobbajapentu tuli kysyyn multa bändivuoron jälkeen koulussa, että myisinkö ton mun kepin sille 500 €. Mä nauroin sille päin naamaa.
I'm Rock, but I don't Roll...
Walrus
01.11.2004 17:05:28
P100 mikit Les Paulissa. Monethan vaihtaa nämä P90:siin mutta tykkään, että tässä mun lankussa nämä kuulostaa aivan hyvältä:
http://www.saunalahti.fi/mavartia/Kuha_riffi_5.mp3

Clipin perusteella ihan aidolta P-90 kuullostaa ja varmaan vielä ilman hurinoita.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Necromuru
01.11.2004 17:25:42

Metal Zonesta kuulee aina välilä puhuttavan pahaa, mutta hyvältä se mun soitossa kuulostaa.
"Hevari = Amis" Demin foorumeilt. Pastilli?
Hohhoijaa
01.11.2004 18:14:48 (muokattu 01.11.2004 18:15:35)
Omistan huonona pidetyn kamppeen jota käytän häpeillen yksinkertaisesti siitä syysytä koska se on aivan perseestä.
Samu S.
01.11.2004 18:49:16
Minulla on yleisesti huonona pidetty soittotaito. Ei ole vielä tullut, vaikka 10 vuotta sitten tilasin.
"Thats a dirty lie!" Angus blurts, "The truth is that we've made the same album over and over 14 times!"
rainmaker
01.11.2004 18:57:22
Line kuutosen flextone 2 sopii omiin tarpeisiini paremmin kuin hyvin.

juu, miulla vaan on flextone 3. ihan hyvä vehje, vaikka monet sitä haukkuvatkin.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)