Aihe: Jackson king KV2
1 2
Ben_D
02.11.2004 11:43:43

No ehkäpä tilanne on korjautunut. Ainakin 90-luvulla laatu heitteli...

Niin minkä kitaroiden laatu heitteli? USA vai Japski? Ei ainakaan USA.
Mrezzye
02.11.2004 12:52:33

Niin minkä kitaroiden laatu heitteli? USA vai Japski? Ei ainakaan USA.

USA
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Ben_D
02.11.2004 12:53:09

USA

Just.
Mrezzye
02.11.2004 12:54:11

Just.

Varmaan kuvittelen.
Ben_D
02.11.2004 13:02:10

Varmaan kuvittelen.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ;)
Mrezzye
02.11.2004 13:06:22

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ;)

Aika monet muutkin on kyllä kehuneet niitä 80-luvun keppejä, ajalta ennen kuin joku suuri guru lähti kävelemään Jacksonilta tai jotain... Jos Ben_D ei ole nähnyt kuin hyviä USA-Jacksoneita, hyvä niin... Silti teettäisin itse mieluummin customin, saisin mieleisillä spekseillä. Täältä tähän ja piste.
Ben_D
02.11.2004 13:11:49

Aika monet muutkin on kyllä kehuneet niitä 80-luvun keppejä, ajalta ennen kuin joku suuri guru lähti kävelemään Jacksonilta tai jotain... Jos Ben_D ei ole nähnyt kuin hyviä USA-Jacksoneita, hyvä niin... Silti teettäisin itse mieluummin customin, saisin mieleisillä spekseillä. Täältä tähän ja piste.

Olen itsekkin miettinyt Amfisound vaihtoehtoa. Pitäis vaan malttaa kerätä rahaa eikä alkaa höntyilemään.
Mrezzye
02.11.2004 13:18:14

Olen itsekkin miettinyt Amfisound vaihtoehtoa. Pitäis vaan malttaa kerätä rahaa eikä alkaa höntyilemään.

Hyvä valinta. Mulla on Amfisound Lespa ja ihan törkeän hyvä, vaikka hinta ei ollut tähtitieteellinen, jopa erittäin edullinen sanoisin. Parasta on juuri se, että sai ne pienet muutokset Gibsoniin verrattuna (Jumbonauhat, mikit, lakkaamaton ja paksumpi vaahterakaula yms.), jotka tekivät siitä paremman soittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)