Ekku01 15.04.2005 17:26:50 | |
---|
Taitaa olla Dunlopin läpyskät? Mulla on yksi semmoinen stratossa. Jotenkin aattelin vaan että jos kokeilis jotain "hienompaa", mutta toisaalta SG:ssähän nuo jäävät melkolailla piiloon. |
toxic 15.04.2005 17:29:26 | |
---|
Taitaa olla Dunlopin läpyskät? Mulla on yksi semmoinen stratossa. Niin taisi olla, sellaiset mustat läpyskät. Ovat siis kahdessa osassa. Jotenkin aattelin vaan että jos kokeilis jotain "hienompaa", mutta toisaalta SG:ssähän nuo jäävät melkolailla piiloon. Osta ne dunlopin läpyskät ja maalaa ne hopeanvärisiksi, sitten on hiano :) |
Ekku01 15.04.2005 17:42:01 (muokattu 15.04.2005 17:52:08) | |
---|
Heh ;o) Kyllä se musta väri on ihan jees. Varmaan tyydyn johonkin sellaiseen läpyskä-ratkaisuun. Sitten ei enää puutukaan kuin se kunnon hihna ja kova laukku. Fasulla, Helsingissä, oli SG-laukkuja, mutta minun makuuni olivat aivan liian paksuja. Jostain kun löytäisi ko skeballe sisältä muotoontehdyn laukun, joka olisi ulkopuoleltakin mahdollisimman pieni, niin avot! |
wilzhu 15.04.2005 19:09:24 | |
---|
Heh ;o) Kyllä se musta väri on ihan jees. Varmaan tyydyn johonkin sellaiseen läpyskä-ratkaisuun. Sitten ei enää puutukaan kuin se kunnon hihna ja kova laukku. Fasulla, Helsingissä, oli SG-laukkuja, mutta minun makuuni olivat aivan liian paksuja. Jostain kun löytäisi ko skeballe sisältä muotoontehdyn laukun, joka olisi ulkopuoleltakin mahdollisimman pieni, niin avot! Itsekkin tarvitsisin SG:lleni laukun. En ole vain viitsinyt käydä etsimässä. Paljon se ottaa, vähän se antaa. |
carlos 15.04.2005 21:29:45 | |
---|
Haa, kielipolisismia ;o) Takimmainen on aina vaan takimmainen, mutta etumainen kirjoitettuna "etummainen" on myös oikein. Näin kertoo jo sanakirjakin ;o) Sanakirjas on väärässä. I can't hide but I can run for miles |
jami87 15.04.2005 21:31:57 | |
---|
Sanakirjas on väärässä. Sitten on minunki sanakirja. Sanoo, että "molemmat kirjoitusasut ovat hyväksyttäviä." Ja painos on vuodelta 2002. I'm Rock, but I don't Roll... URKK #1 Pastilli? |
carlos 15.04.2005 21:34:02 | |
---|
Sitten on minunki sanakirja. Sanoo, että "molemmat kirjoitusasut ovat hyväksyttäviä." Ja painos on vuodelta 2002. Te ootte kaikki väärässä. Noei, alunperinhän se on ollut vain ja ainoastaan ETUMAINEN. Tarkoitti ihmiset sitte sitä ensimmäisenä istuvaa, tai jotain etua. Näemmä sitten on tämäkin muoto tullut käyttöön. I can't hide but I can run for miles |
jami87 15.04.2005 21:37:18 (muokattu 15.04.2005 21:38:11) | |
---|
Te ootte kaikki väärässä. Noei, alunperinhän se on ollut vain ja ainoastaan ETUMAINEN. Tarkoitti ihmiset sitte sitä ensimmäisenä istuvaa, tai jotain etua. Näemmä sitten on tämäkin muoto tullut käyttöön. Jepjep... Huonoksi on tämäkin maailma menossa. :| Ei, mut menkääs vastaan mun kysymykseen tonne toiseen kaulapainosesta kitarasta (eli SG:stä) kirjotettuun threadiin. Eli tonne: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=87419&o=20&co=0 Edit. Enkä pyydä anteeksi toisessa threadissa mainostusta. Minulta loppui juomat. :S I'm Rock, but I don't Roll... URKK #1 Pastilli? |