Exhausted 20.09.2004 23:56:22 | |
---|
mulla on ollu jo 6 vuotta tuollainen ms-2c...lähinnä se oli huumorin aihe joskus pienempänä, vaikka kyllä sitä levylläkin on käytetty. nykyisin vähän tarpeeton kun podia voi soittaa kuulokkeisiin. komean näköinen hyllyssä. vois joskus kesällä mennä kyllä puistoon sen kanssa |
AER 21.09.2004 12:39:37 | |
---|
Meinasin ton MS-4 ostaa, koska siinä on Volumen ja Tonen lisäksi vielä Gain nappi siinä. Ja sitten tietekki se Clean-OD. Ja siinähän on kaksi kaappiaki.. lisä poweria haha. -Antti |
Chemo 21.09.2004 13:04:25 (muokattu 21.09.2004 18:36:32) | |
---|
Mulla on tuommoinen MS-4. Kyseessä on siis 2 W täystransistoripeli - ja siltä se myös kuulostaa. Menee pilailukäytössä, mutta oikeata soittamista varten sitten ihan eri vehkeet. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Jäsen X 21.09.2004 13:05:18 | |
---|
Meinasin ton MS-4 ostaa, koska siinä on Volumen ja Tonen lisäksi vielä Gain nappi siinä. Löytyy myös Fenkusta.. mut kyllähän 2 kaappia on cool :) "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
booster 21.09.2004 13:16:27 | |
---|
2 W täystransistoripeli Haha! Täytyykin muistaa tuo termi seuraavaksi kun koittaa trankkua myydä! Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
tlevis 21.09.2004 13:22:36 | |
---|
- onkiva mies on kiva mies - |
Salieri 21.09.2004 14:40:50 | |
---|
Minimarsu rules! Itseltä löytyy MS-2 ja parempaa treenivahvistinta ei osaa kaivatakaan! Soundaa parhaalta kun ruuvaa nupit kaakkoon (riippuu myös mikeistä) mutta siinä vaiheessa joutuu kyllä kasaamaan päälle tyynyjä tai muita äänenvaimentimia, koska sitä ääntä kyllä lähtee vaikka ei päällepäin uskoisi. Paskimmillaankin hevi on parasta. |
Jäärä 21.09.2004 14:45:07 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia tästä Marsun MS-4 mallista? tai siitä MS-2? Mulla on toi MS-2 Tässä mietin että oisko hyvä ostos? Ei kovin hyvä. Soundi on eh... mielenkiintoinen. Ja sillä sen lootan omalla "säröllä" ei juurikaan ole käyttöä. ProCon Ratilla olen saanut siitä jotenkuten kotisoittoon riittävän särösoundin. No, onhan se tietysti halpakin. Eli tuleeko niistä tarpeeksi ääntä jos vaikka kaupungilla kävelee sähköskitan kans ja tuommonen minimarsu roikkuu vyön ympäri? Kyllä siitä ääntä lähtee, yllättävänkin paljon. Ehkä liikaakin, se on vähän sellaista "kailottamista" se soundi. Ei soi yhtään. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Ze Kink 21.09.2004 15:40:22 | |
---|
En käyny siellä tänään, aika ei riittänyt/riitä. Mutta ei tuolla fmusassa kyllä marsuja ole, fenkkuja kylläkin. "Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu. |
Kassu 21.09.2004 15:52:20 | |
---|
En käyny siellä tänään, aika ei riittänyt/riitä. Mutta ei tuolla fmusassa kyllä marsuja ole, fenkkuja kylläkin. Kysyin kerran sen hintaa, oli sen verran nätti. Olisko ollu 60 euroa. Soitin huttusessa oli kanssa aika makee minivahvistimen ja säröpedaalin yhdistelmä, läpinäkyvää muovia. |
rytilahti 21.09.2004 15:53:40 | |
---|
Jos joku tietäis mistä sais voxin vastaavia niin ois hienoo. mikäli niitä enää tehdään |
Lönnrot 21.09.2004 17:41:09 | |
---|
Mulla on sellainen 2 kaapin stäkki ja kyllä se pesee ne fenkut ihan kepeesti, ei mit'n mössöfuzzsäröjä, vaan enämpi sellainen ''varhainen priest-soundi'', kunhan vaan pistää nupit kaakkoon. Pattereita syö melko hitaasti, mutta volumea on joko liian vähän tai tarpeeksi! Efekteillä se vaan vinkuu, tai no kyllä tuo crybaby skulaa ihan kivasti. A chicken outfit? Now I can die happy! - The Red Guy |
fridgebuzz 22.09.2004 13:43:59 | |
---|
Kaveri kaivoi lapsuudenkotinsa vintiltä tuollaisen Dean Markley minivahvistimen, vielä ihan tuplastäkki, hirveän vaalean ruskean värinen, mutta aivan mahtava saundi. |
zepeteus 22.09.2004 14:42:57 | |
---|
Itseltä löytyy tuo MS-2. Niin kuin on jo mainittukin, volumea ainakin löytyy, yllättävän paljon. Soundi on tosiaan paras kaikki täysillä, mutta sitten joutuu kyllä kotikäytössä heittämään jo peittoa, tyynyä yms. päälle. Kitarapussi tai vastaava toimii myös hienosti, sinne vaan sisälle ja potikat kaakkoon. Soundi on tuollainen "vanhanaikainen" roso, honottaa kireästi. Muovilaatikko myös resonoi kovasti, ainakin vyöklipsi ja patteriluukku kannattaa vaimentaa jollakin. Pedaaleidenkin kanssa olen saanut toimimaan ihan OK, mutta silloin olen käyttänyt tuota Clean-asetusta. Mielenkiintoisimmat soundit sain aikaiseksi, kun patteri alkoi olemaan lopuillaan. Se röpsähtelevä ja vaihtuva surina toi mieleen jotkin fuzzit. Sopii mainiosti pieniin harkkareihin, mutta ei välttämättä nautiskeluun. |
MuzaK 07.05.2009 22:27:05 | |
---|
Nostetaan haudasta tämä keskustelu.. Hommasin tuollaisen MS-2:n made in Vietnam kun minä hölmö myin omani pois vuosia sitten. Nyt kun olen treenannut enemmän viime aikoina ja kiinnittänyt huomiota omaan soittotekniikkaani ja sormi/plekusoundiini niin äkkäsin miten hyvä harjoitus ja matkakaveri tuo lelumarsu on sitten kuitenkin. Se paljastaa heti jos homma ei soittajalla toimi tai jos toimii. Soittelin Stratolla ja humpparislideStratolla ja soundihan on hieno, oikeasti! Kun soittaa niin että ei hae puolistäkkiä tai megageiniörrimörriä vaan tanakkaa bluesia niin tuohan on makia vekotin. Nupit kaakkoon ja kitaran volapotikalla saa sekä fenderimäistä puhdasta, pikkurosoa ja 2 wattia marsumaista honosäröä. Mahtavaa ja upeeta. Vanha kikka on laittaa tuo kitaralaukun reunojen väliin jotta saa lisää kaikupohjaa ja bassoa. Vielä mahtavampaa ja upeempaa. Ensi viikolla pitää testata jos tuosta kuuluisi jotain 1960A:n läpi :)) |
Andy J. 08.05.2009 18:07:07 | |
---|
Dave Grohl aikoinaan (Colour and Shapen aikaan) hehkutteli, että MS-2 on sen salainen ase overdubeihin, oli kuulemma soitellut sille levylle PALJON kitaroita tämän lävitse... Itselläkin tämmöinen on ollut studiossa mukana, mutta meidän äänittäjät/tuottajat eivät ole ilmeisesti olleet yhtä avarakatseisia kuin Gil Norton, en muista levylle asti soittaneeni mitään MS-2:ella. |
epi2 08.05.2009 18:36:04 | |
---|
Andy J.: Dave Grohl aikoinaan (Colour and Shapen aikaan) hehkutteli, että MS-2 on sen salainen ase overdubeihin, oli kuulemma soitellut sille levylle PALJON kitaroita tämän lävitse... Itselläkin tämmöinen on ollut studiossa mukana, mutta meidän äänittäjät/tuottajat eivät ole ilmeisesti olleet yhtä avarakatseisia kuin Gil Norton, en muista levylle asti soittaneeni mitään MS-2:ella. Oisko käytetty Exhausted biisissä Foo Fighters levyllä? |
Antti1 08.05.2009 18:37:54 | |
---|
epi2: Oisko käytetty Exhausted biisissä Foo Fighters levyllä? En tiedä, mutta ihan käsittämätön soundi siinä ainakin on. :) "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Jarskimo 08.05.2009 20:54:18 | |
---|
Minkäköhän laisii ne fenderin minivahvarit on? Ei oikee toi marshall iske Punkkia tai ei mitään |
EddieTheHead 08.05.2009 21:08:26 | |
---|
MuzaK: Nostetaan haudasta tämä keskustelu.. Hommasin tuollaisen MS-2:n made in Vietnam kun minä hölmö myin omani pois vuosia sitten. Nyt kun olen treenannut enemmän viime aikoina ja kiinnittänyt huomiota omaan soittotekniikkaani ja sormi/plekusoundiini niin äkkäsin miten hyvä harjoitus ja matkakaveri tuo lelumarsu on sitten kuitenkin. Se paljastaa heti jos homma ei soittajalla toimi tai jos toimii. Soittelin Stratolla ja humpparislideStratolla ja soundihan on hieno, oikeasti! Kun soittaa niin että ei hae puolistäkkiä tai megageiniörrimörriä vaan tanakkaa bluesia niin tuohan on makia vekotin. Nupit kaakkoon ja kitaran volapotikalla saa sekä fenderimäistä puhdasta, pikkurosoa ja 2 wattia marsumaista honosäröä. Mahtavaa ja upeeta. Vanha kikka on laittaa tuo kitaralaukun reunojen väliin jotta saa lisää kaikupohjaa ja bassoa. Vielä mahtavampaa ja upeempaa. Ensi viikolla pitää testata jos tuosta kuuluisi jotain 1960A:n läpi :)) Oli ihan plussan arvonen juttu:). Mä oon kanssa vähän kattonut jos seuraavan kerran kun jotain Thomann:ilta tilaa, niin ostais joko MS-2, MS-4 tai sen Fenderin. Sellasella ois ihan kiva soitella jollain lomareissulla kun menee periaatteessa mihin vain, kun on niin pieni. Ja särökin löytyy, vaikka se särö nyt on mitä on. Voishan silti semmonen ihan kiva olla. |