hevikukko 18.10.2010 10:36:09 | |
---|
Loistavaa ja rakentavaa infoa kiitos. Eiköhän tuo Octopus toimisi ihan ok mun käyttöön ja Remote Looppiin saa sen extra pedaalin mitä tarvitsen yhdessä kanavassa boosterina. Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
Vladi 18.10.2010 11:13:30 (muokattu 18.10.2010 11:13:37) | |
---|
hevikukko: Loistavaa ja rakentavaa infoa kiitos. Eiköhän tuo Octopus toimisi ihan ok mun käyttöön ja Remote Looppiin saa sen extra pedaalin mitä tarvitsen yhdessä kanavassa boosterina. Mullahan oli just Mark IV:n kansso tuo Midi Octopus käytössä. Toimi moitteettomasti, voin suositella. :) Kyllä se siitä. |
Kipander 18.10.2010 20:34:30 | |
---|
RJM:n RG-16 on suositeltava, tekevät eri vahvistimille valmiita johtoja jolla relekäskyt annetaan ( http://www.rjmmusic.com/). Voodoo Labin GCX on hyvä ja luotettava, tosin kuten täällä mainittiin relekäskyihin uppoaa monta looppia, Switchereinä Voodoo Labin ja RJM:n tuotteet ovat erintomaisia, myös Roctronin All Access kannattaa tsekata, todella monipuolinen käskyttäjä. Skrydstrupp on vaihtajien ja looppereiden eliittiä mutta kärsii tällä hetkellä toimitusvaikeuksista. Näihin olen itse tutustunut ja hyväksi havainnut, muitakin tosin on. Jos MIDI kiinnostaa MIDI solutions ja Sound Sculpture tekevät mielenkiintoisia tuotteita joilla voi tehdä yhtä sun toista. |
hevikukko 21.10.2010 22:41:18 (muokattu 21.10.2010 22:45:10) | |
---|
Noniin. Tänään on kasattu ja testattu Octopus ja on loistava laite. Enää ei tarvitse pomppia ja kikkailla nappien kanssa, sillä löytyy yhdellä napin painalluksella Clean, Bad Monkeyllä boostattu Crunch "Remote Loopissa" ja sitten Lead. Kolmemymmentä Patchiä laitettu sisään muutamassa minuutissa ja ei voi muuta kuin huokaista. Mark IV nuppiin laitoin yhteensä 5 piuhaa. EQ, Loop ja kanavat 1,2 ja 3. Ei mitään ongelmaa. Ei jäänyt lattialle enää kuin Midi-lankku, Volume pedal, Wahwah ja Bossin NS-2 josta Send-lenkki pahaa apinaa myöten räkkilaatikon päälle, jossa apina majailee toistaiseksi. Kiitoksia vielä kerran neuvoista kaikille ja nyt on suuri hymy kasvoilla :) Mikä Boogie? ... No Mesa Boogie tietenkin! Hahahaa |
Space_Ace 29.10.2010 08:33:48 | |
---|
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen |
I3enjam1n 29.10.2010 16:53:30 | |
---|
Space_Ace: Hei ihmiset! Ajaako tämä vehje saman asian kun Nobels MS-4? http://www.thomann.de/fi/lehle_midi_junction.htm Meinaan tossa säästyis useempikin lantti Ei aja, ei ole samankaltainen laite. Mun käsityksen mukaan tuota tarvii, jos haluaa linkittää monta Lehle SGoS-laitetta yhteen. Oikeastaan tuo vaan on neljä stereojakkia kytkettynä DIN-liittimeen. |
Space_Ace 29.10.2010 17:16:45 | |
---|
Aa joo niin mä vähän ounastelinkin... Onko kellään tiedossa mitään samankaltaista laitetta? Tai myynnissä MS-4? Tai haussa Engl Z5? "Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -Matti Nykänen |
JuSu 29.10.2010 18:06:28 | |
---|
Annoin lusikalla, kauhalla sain. |
penatuna 30.10.2010 12:49:16 | |
---|
Eikö näitä löydy yhtään nobelsia halvempia? Itse tarvitsisin vain yhden midillä ohjattavan releen kanavan vaihtoon. |
JuSu 30.10.2010 14:17:42 | |
---|
penatuna: Eikö näitä löydy yhtään nobelsia halvempia? Itse tarvitsisin vain yhden midillä ohjattavan releen kanavan vaihtoon. Kyllä toi Nobels taitaa olla niitä halvimpia erillislaitteita... Mutta jos sulla ei ole vielä midilankkua tai -efektiä hankittuna, niin hanki sellainen, jossa on rele tai pari sisäänrakennettuna. Laudoista mm. Behkun 1010 tai Engl Z-15, efekteistä Rocktron RepliFex tai TC G-Major. JuSu Annoin lusikalla, kauhalla sain. |