mathias 13.08.2004 11:44:24 | |
---|
Marshall Jackhammer on kans varteen otettava vaihtoehto. Overdrive ja distortion löytyy samasta spedusta ja melko halpa peli myös. Totta puhut. Suorastaan loistava hinta-laatusuhde. Hyvien soundien saaminen vaan vaati aika tarkkaa säätämistä, mutta jos kärsivällisyyttä riittää, pedaalista saa irti melkoisen soundikirjon. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
Zeni 16.08.2004 23:35:08 | |
---|
Osaatteko antaa jotain pätevää esimerkkiä bändistä jolla on käytössä DS-1 ? Entä metal zonea ? Vähän kallista kokeilua pelleillä noilla. |
zepeteus 17.08.2004 01:52:57 | |
---|
Osaatteko antaa jotain pätevää esimerkkiä bändistä jolla on käytössä DS-1 ? Nirvana - DS-1/DS-2 Cure - DS-1 Joe Satriani - DS-1 puhtaaseen kanavaan (paitsi aivan viimeaikoina) Steve Vai - DS-1 sooloboostina |
Marzi 17.08.2004 03:04:22 | |
---|
Pidän ääntä, olen. |
Jucciz 17.08.2004 07:32:49 | |
---|
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Kassu 17.08.2004 15:13:01 | |
---|
Mä kävin tänään ostamassa ittelleni Sd-1:sen. Oli siinä mielessä hauska juttu et kattelin eilen netissä noita customsoundsin nettisivuja ja sieltä löyty muutama teoriassa aika hyvän oloinen spedu. Tänään sit marssin kauppaan ja ajattelin et ostan kunnon särön/soolobuustin ittelleni ja käytän siihen rahaa tarpeen mukaan. Aikani kaikenlaisia Roger Mayereita ynnä muita härpäkkeitä kokeiltuani lähdin liikkeestä toi yllämainittu Boss taskussa. Haeskelin siis pedaalia josta vahvarin säröä buustaamalla saa sellasen paksun ja laulavan bluesleadin ja että purkkia voi käyttää muutenkin kuin pelkästään soolomausteena. Kokeilin myös Ts-9:ä mut toi Boss vaan jotenkin potki mun mielestä paremmin. Nyt tässä pari tuntia oman vahvarin läpi soiteltuani täytyy kyllä myöntää et harvemmin musakamojen ostossa oon tällasta vastinetta rahalleni saanut. Spedun hinta käytettynä 40 euroa. Alunperin ajattelin et voin ihan hyvin pedaaliin satsata vaikka pari sataa euroa. Mikähän tää mun pointti tässä jutussa nyt oli... Metal Zone on kiva rähinäsärö. Samaa mieltä! Perjantaina tuollaisen itselleni hankin, olen todella tyytyväinen. Hyvää vastinetta rahalle, uutenakin vain 60 euroa. |
Zeni 17.08.2004 17:52:50 (muokattu 17.08.2004 18:13:45) | |
---|
Kiitos Juccizille toi DS-1 kuulosti ihan kivalta. Ei kellään sattuisi olemaan ääninäytettä DS-2 tai Metal Zonesta ? Noita DS kakkosia ja Metal zoneja olisi tarjolla muttei yhtään DS-1. Mistäköhän halvimmalla saisi tuollaisen DS1:sen ? EDIT: Oma-aloitteisuus kunniaan. Bossin sivuilla oli näytteita, ei tosin niin hyviä kuin nuo Juccizin. Vielä saa ehdottaa osto paikkaa. Mielestäni täällä oli joku lista joskus noita putiikeista. En vaan löytänyt enää. |
Sammakko 17.08.2004 18:15:52 | |
---|
tuo sparkle drive kuulosti kunkulta! mitä kitaraa ja vahvaria käytit tossa tears in heaven pätkässä? "Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno." |
Ben_D 17.08.2004 18:23:14 | |
---|
Pistän vähän offtopicina kun en viitsi uutta aihetta aloittaa. Onko kukaan nähnyt missäänpäin Suomea Ibanez Tubescreamer TS-9:ia käytettynä? http://www.jatkoaika.com |
Kassu 17.08.2004 18:27:24 | |
---|
Pistän vähän offtopicina kun en viitsi uutta aihetta aloittaa. Onko kukaan nähnyt missäänpäin Suomea Ibanez Tubescreamer TS-9:ia käytettynä? En ole, mutta tässäpä hyvä ehdotus: Soitin Huttusella on varmaankin helsingin suurimpia määriä käytettyjä speduja, soita sinne tai pistäydy. En kyllä muistaakseni nähnyt siellä viimeksi sellaista. Kuitenkin, kauppa kulkee ja markkinoilta kulkeutuu sinnekkinpäin pedaalia jos toistakin. Sovi myyjän kanssa, että jos TubeScreameri tulee niin soittaa sulle, lupaa sille vaikka hieman ylimääräistä siitä. Yleensä hinnatkin ovat olleet aivan sopivat ja tinkivaraa on aina. |
Ben_D 17.08.2004 18:29:01 | |
---|
En ole, mutta tässäpä hyvä ehdotus: Soitin Huttusella on varmaankin helsingin suurimpia määriä käytettyjä speduja, soita sinne tai pistäydy. En kyllä muistaakseni nähnyt siellä viimeksi sellaista. Kuitenkin, kauppa kulkee ja markkinoilta kulkeutuu sinnekkinpäin pedaalia jos toistakin. Sovi myyjän kanssa, että jos TubeScreameri tulee niin soittaa sulle, lupaa sille vaikka hieman ylimääräistä siitä. Yleensä hinnatkin ovat olleet aivan sopivat ja tinkivaraa on aina. Joo tiedän, mutta siellä ei ole käytettynä kun just männä viikolla soitin. Uutena maksaa Huttusella 160€, joka on kyllä jo suhteellisen suolainen hinta. Jos ei täältä löydy käytettynä niin sitten ebay. http://www.jatkoaika.com |
Kassu 17.08.2004 18:33:28 (muokattu 17.08.2004 18:34:45) | |
---|
Joo tiedän, mutta siellä ei ole käytettynä kun just männä viikolla soitin. Uutena maksaa Huttusella 160?, joka on kyllä jo suhteellisen suolainen hinta. Jos ei täältä löydy käytettynä niin sitten ebay. Varmasti löytyy jos jaksat pari viikkoa odottaa. Juuri tietty 9-malli? Katsompa keltaisen pörssin läpi sua varten, on ilmainen nääs nettiliittymän puolesta. Laitan pikaviestiä jos onnisti. EDIT: Hakusana Ibanez TS-9 ei tuottanut tulosta. |
Ben_D 17.08.2004 18:39:16 | |
---|
Varmasti löytyy jos jaksat pari viikkoa odottaa. Juuri tietty 9-malli? Katsompa keltaisen pörssin läpi sua varten, on ilmainen nääs nettiliittymän puolesta. Laitan pikaviestiä jos onnisti. EDIT: Hakusana Ibanez TS-9 ei tuottanut tulosta. Mä olen kanssa katsonut Keltaisen Pörssin, Huuto.Net;n ja Muusikoiden.net:n, mutta niitä on ainakin Suomessa aika harvaan liikenteessä käytettynä. Pitäis olla nimenomaan se TS-9 ReIssue. http://www.jatkoaika.com |
Kassu 17.08.2004 18:41:18 | |
---|
Mä olen kanssa katsonut Keltaisen Pörssin, Huuto.Net;n ja Muusikoiden.net:n, mutta niitä on ainakin Suomessa aika harvaan liikenteessä käytettynä. Pitäis olla nimenomaan se TS-9 ReIssue. Hmm. No kumma on jos noin vähän pyörii. Mahtaa olla haluttua tavaraa sitten. Laitappa ilmoitus turbon keskustelufoorumin palstalle "Ostetaan/myydään/varastetaan". Sano että jos varastavat sulle tollaisen niin tarjoat kaljat. |
Jucciz 17.08.2004 22:42:06 | |
---|
tuo sparkle drive kuulosti kunkulta! Kyllähän se aivan mainio pedaali on. Lisää pätkiä ostopäätöstä helpottamaan täällä: http://mp3.jucciz.com/sparkledrive/http://mp3.jucciz.com/strat_plus/ Tuo Strat Plus on muuten myynnissä. Ottakaahan yhteyttä. mitä kitaraa ja vahvaria käytit tossa tears in heaven pätkässä? Taisipa olla Fenderin Strato ja Peaveyn Classic 50. Välissä siis, jos tiedostonimeä ja hakemistorakennetta oikein tulkitsen, sekä Sparkle Drive että SD-1. Joskus on mukava boostata säröpedaalilla toista säröpedaalia. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
JuniperThree 17.08.2004 22:56:31 | |
---|
Ei muuta ku pedaali tai kitaristi vaihtoon. :) Harkintaan, harkintaan...=) |
kupteri 18.08.2004 01:09:46 | |
---|
Mä kävin tänään ostamassa ittelleni Sd-1:sen... Haeskelin siis pedaalia josta vahvarin säröä buustaamalla saa sellasen paksun ja laulavan bluesleadin ja että purkkia voi käyttää muutenkin kuin pelkästään soolomausteena. Minkälaisilla nuppien asennoilla käytät tuota? Leveli täysillä buustaten vai jotain muuta? Itte oon ainakin huomannut tuon volat täysillä buustaavan myös kaikki pienetkin häiriöt... |