madu 06.08.2004 12:47:25 (muokattu 06.08.2004 12:48:24) | |
---|
Mullakin alkoi 10 vuoden soittouran ensimmäinen putkivahvariaikakausi tänä kesänä. Engl Screamer nuppi tuli kotiin ja siinä sivussa joutui ostelemaan pari stompboxia, piuhoja ja rakenteleen pedaalilaudan. Vajaan kuukauden ja parin keikan kokemuksella olen enemmän kuin tyytyväinen tuhlattuihin rahoihin. Veikkaan, että jo syksyllä olen täällä GASittelemässä uutta kitaraa... |
kulmahiomakone 06.08.2004 14:19:06 | |
---|
Joku korean tekele.. Muka käsityönä tehty jep jep.. edit: pieni provo teille tästä Tokain foorumilla levitettyä katkeraa ja valheellista propagandaa, kun oma kitara ei ole yhtä hyvä, mutta huomattavasti kalliimpi. Hymiö. |
inflames 06.08.2004 19:56:35 | |
---|
Tästä halutaan sitten kattava arvostelu. Tai ainakin minä olen kiinnostunut kuulemaan mahdollisesti muutakin kuin hypetystä. Tosin jos kitarasta ei ole pahaa sanottavaa, niin mikäs siinä... Samaa aioin sanoa. |
Sampe 06.08.2004 21:37:12 | |
---|
Mulla on vasta alkamassa tämän kesän kamaostokset toista kertaa ja suunnitteilla olisi vaihteeksi uus sähkökitara. Menkääs antamaan ostovinkkejä tonne "Mikä kitara n. 750 eurolla?" -ketjuun, jos vaan aika ja kitaratietous riittää ;). Ite ostin LTD KH-202 singnature Kirk Hammetin niin lähtöhinta oli jotain 700€, ja tyytyväinen oon ostokseeni ollu. |
Wolffie 07.08.2004 02:47:06 | |
---|
Vielä penkkipunneruspenkki on hankinnassa. Älä semmosta, maksaa suht runsaasti ja ei sillä loppujen lopuksi niin paljoa reenaa. Etsi mielummin paikkakunnaltasi paikallinen "bodaus-sali", missä jäsenmaksut ovat halpoja mutta rautaa riittää. Halvemmalla selviät ja monipuolista harjoittelua saat :) Iban Artstar myynnissä jos jotain kiinnostaa |
Jormaz 07.08.2004 03:07:40 | |
---|
Älä semmosta, maksaa suht runsaasti ja ei sillä loppujen lopuksi niin paljoa reenaa. Etsi mielummin paikkakunnaltasi paikallinen "bodaus-sali", missä jäsenmaksut ovat halpoja mutta rautaa riittää. Halvemmalla selviät ja monipuolista harjoittelua saat :) Punttisaleilla käy aika paljon semmosia uuvatteja jotka ei kuitenkaan tee muuta kuin sitä penkkiä. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Dr. Muff 07.08.2004 17:55:53 | |
---|
Tokain foorumilla levitettyä katkeraa ja valheellista propagandaa, kun oma kitara ei ole yhtä hyvä, mutta huomattavasti kalliimpi. Hymiö. En tarkalleen tiedä mitä noi Jim Reedit maksaa, mutta arvelisin Les Paul-tyyppisen kitaran irtoavan alle 500euron. Siinä on kuitenkin kohtuulliset metalliosat ja mikrofonit. Eivät ole ilmaisia ne. Eipä jää paljoa rahaa käytettäväksi puuosiin, kun pitäisi jäädä duunarillekkin vaivanpalkkaa hukkaan menneestä vapaa-ajasta. Siksi toi Korea kuulostaa enemmän kuin uskottavalta. En tiedä miten asia on, mutta epäilyttää. I Smell Urine |
Super-Jari 07.08.2004 18:10:18 | |
---|
Saa nähdä loppuuko tähän Engl Powerballiin :o paljolla ostit? Peppis on jeppis. |