Aihe: soiton nauhoittelu
1 2
hjukke
04.08.2004 21:40:44

Kannattaa muistaa että pelkällä perusmikillä jos mikittää ja törkkää raakana äänikorttiin niin ei tule kovin hyvää laatua. Mikitetty signaalikin pitäisi ajaa jonkin etuasteen kautta. Toiseksi perus-blasterilla mm. n-trackin kanssa latenssi syö hommasta ilon.
Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;)
Tinppa
06.08.2004 00:52:11
Ite oon käyttäny V-Amppia ideoiden tallentamiseen tietokoneen kaverina, ja hyvin on asiansa siinä hommassa ajanut. Hommasin tuon vekottimen aikoinaan ihan kotiäänittelyä varten. Vie vähän tilaa pienessä kerrostaloasunnossa, eikä stressaa naapureita. Soundeja pääsee kätevästi vaihtelemaan/muokkaamaan Behringerin sivuilta löytyvällä V-Amp Design -editorisoftalla, jonka saa ladattua sieltä ilmaiseksi. Toki homma hoituu ilman tuota softaakin. Soundit sinällään on hintaansa (+ omiin tarkoituksiini) nähden vallan hyvät. Ehkä Podissa soundit on vielä paremmat mutta hintaakin on sitten enemmän.
k...
06.08.2004 09:53:55
Itse suosittelen DI -boksia ja plugareita. Tulee niin hyvää jälkeä, ettei raudalla saa aikaan.

Voisko joku kirjottaa vihdoin ohjeet tohon mite tol Guitar Suitel saa hyvää ääntä aikaseks. Ite en juurikaan oo saanu parannettuu ääntä verrattuna mun Valvestate 15W:een.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)