Aihe: williams:in kitarat
1 2
KMT
26.07.2004 19:12:57

Ostin just 40€ williamsin kakkoskitaraksi. Ku tuosta Telestä ei niin särösaundia tuu niin williamsilla sitten sitä soittaa...
"Ääninäytteittesi perusteella suosittelisin suuntaamaan sen musiikillisen monilahjakkuutesi lähinnä sinne kuuntelupuolelle" -JK
konehes
26.07.2004 21:32:50
Williamsin akustista oon käyttäny jo vuosikaudet. Jos vain ehjänä pysyy, niin uutta akustista en tarvi.
Pepe2
26.07.2004 23:30:32
Mun ensimmäinen kitara oli Williams akustinen.
Kun painaa ohuen e-kielen 13-nauhaa niin kuuluu sama ääni kun 12-nauhalta. Pitäisi varmaan hioa nauhoja tai jotain.
Ihan hyvin sillä alkuun pääsee.
Ei kovin hyvä muttei huonoinkaan.
E.Q
27.07.2004 00:31:56 (muokattu 27.07.2004 00:37:56)
Mulla on ihan oikeiden kitaroiden lisäksi, pari "ilmaiseksi" saatua williamssia.
Toinen on juuri sellainen elektroakustinen kuin siellä net.antillassa.
Se ei ollut kovin miellyttävä soittaa sen saadessani, mutta kielien vaihtamisen laaduukkaisiin, kielien madaltamisen, kaularaudan säätämisen sekä nauhan päiden hiomisen jälkeen siitä sai ihan kohtalaisen soittopelin.
Eli jos omaa kyvyn viimeistellä tälläisen vehkeen niin näistä saa kyllä ihan hintaisekseen hyviä pelejä, mutta aloittelijalle "sellaisenaan" en kyllä menisi suosittelemaan.

Sitten se toinen on taas sellanen strato-kopsu, se ei ole ihan samanlainen kuin siellä net.anttilassa näkyy olevan.
Siihen en ole tehnyt mitään muutoksia, koska en ole aikonut sillä edes soittaa.
PAITSI !!!
Kokeilin kytkeä tuon hirvityksen PODxt:hen ja hämmästyin, perhana saundihan on aika hyvä.
Ajattelin että testataan: jos tällä nyt vedän tohon sooloskabaan soolon, niin huomauttaako kukaan soundista mitään.
Katsoppas:M.net sooloskaba 5
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=38&t=60857&o=0&co=180
Vedin ton soolon williamssilla ja pahaa aavistamatta M.nettiläiset äänestivät sen voittajaksi.
Joten ei sen soundi aivan surkea voi olla , no olihan siinä se PODxt välissä, mutta niinhän se on silloinkin kun soitan sooloni Gibsonilla.
No, kuitenkin sen soolon soittamisen jälkeen puolitoista-vuotias tyttäreni käänteli williamssin mikkivalitsin-katkaisijaa ja se hajosi,
että semmoista laatua.
Kyllähän on niin että jos tollasia olisi saanut tohon hintaan silloin kun minä olin aloitteleva kitaristin kloppi, niin sehän olisi ollut unelmakitara.
Mutta nykyään kyllä sijoittaisin tuon rahan mielummin johonkin käytettyyn,
hyväksi tunnetumman merkkiseen kitaraan.
K100#10
käsi
05.08.2004 16:48:16

ihan hyvä vekotin toi kitara oli. kielet piti vaihtaa ja vähän nauhoja hioa niin tuli käypä soittopeli
ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä
jami87
05.08.2004 21:48:52
Mulla on tollanen Williamsin sähköskeba tuolla sängyn alla (, ettei kukaan vaan nää... :P). Äite tilas joskus, kun kovasti halusin kitaraa. Totuus on, että kun sillä opetteli soittaan, kunnon kepin ostettuaan oli jo melkonen mestari... :P On se niin vaikee soitettava eikä mistään erityisestä kestävyydestä voida puhua (kaks kertaa kaatunu lattialle, kummallakin kerralla KAIKKI juotokset irti ja pari osaa rikki.) En suosittele kenellekkään!!!
I'm Rock, but I don't Roll...
Pnctocn
07.08.2004 21:40:37
Itselläni on Williamsin passiivimikitetty akustinen W-3000. Ei ole mitenkään erinomaisen hyvä kitara muttei kuitenkaan läheskään niin huono kuin tästä threadista voisi olettaa. Kannattaa pyrkiä kokeilemaan noita soittimia, sata ekua ei loppujenlopuksi ole hirveä hinta mikäli soitin on edes jollain lailla soittokelpoinen.
stratocaster
07.08.2004 22:58:32
Polttopuiksi tollaset. On kyllä niin paska kitara, että hohhoi!
Voimaa!! Nopeutta!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)