Mulla on ihan oikeiden kitaroiden lisäksi, pari "ilmaiseksi" saatua williamssia.
Toinen on juuri sellainen elektroakustinen kuin siellä net.antillassa.
Se ei ollut kovin miellyttävä soittaa sen saadessani, mutta kielien vaihtamisen laaduukkaisiin, kielien madaltamisen, kaularaudan säätämisen sekä nauhan päiden hiomisen jälkeen siitä sai ihan kohtalaisen soittopelin.
Eli jos omaa kyvyn viimeistellä tälläisen vehkeen niin näistä saa kyllä ihan hintaisekseen hyviä pelejä, mutta aloittelijalle "sellaisenaan" en kyllä menisi suosittelemaan.
Sitten se toinen on taas sellanen strato-kopsu, se ei ole ihan samanlainen kuin siellä net.anttilassa näkyy olevan.
Siihen en ole tehnyt mitään muutoksia, koska en ole aikonut sillä edes soittaa.
PAITSI !!!
Kokeilin kytkeä tuon hirvityksen PODxt:hen ja hämmästyin, perhana saundihan on aika hyvä.
Ajattelin että testataan: jos tällä nyt vedän tohon sooloskabaan soolon, niin huomauttaako kukaan soundista mitään.
Katsoppas:M.net sooloskaba 5
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=38&t=60857&o=0&co=180Vedin ton soolon williamssilla ja pahaa aavistamatta M.nettiläiset äänestivät sen voittajaksi.
Joten ei sen soundi aivan surkea voi olla , no olihan siinä se PODxt välissä, mutta niinhän se on silloinkin kun soitan sooloni Gibsonilla.
No, kuitenkin sen soolon soittamisen jälkeen puolitoista-vuotias tyttäreni käänteli williamssin mikkivalitsin-katkaisijaa ja se hajosi,
että semmoista laatua.
Kyllähän on niin että jos tollasia olisi saanut tohon hintaan silloin kun minä olin aloitteleva kitaristin kloppi, niin sehän olisi ollut unelmakitara.
Mutta nykyään kyllä sijoittaisin tuon rahan mielummin johonkin käytettyyn,
hyväksi tunnetumman merkkiseen kitaraan.