Aihe: Line6 PodXT v2 julkaistu
1 2
Exhausted
26.07.2004 22:05:47

se metallicasaundi taisi olla "Black". vaikka se onkin tehty vanhalla versiolla niin kyllähän se saundi tietty päivittyy uuteen...ja ihan hyvä vaan että jcm:ään lisää säröä niin voi käyttää esim autowahia sen kanssa eikä se stomppi mee aina siihen perussaundiin. mutta harmi että joutuu tekeen kaikki jcm-saundit uusiks.
Daunt
27.07.2004 09:01:10
Ja tossahan on Podin käyttöliittymä veetty kans uusiks osittain.

Onko muuttunut niin paljon, että kohta on kaupoissa vähän parannettu versio myös itse laitteesta? Nykyisen laitteen hintahan laski äskettäin yli satasella.
MacGyver
27.07.2004 09:10:19
Onko muuttunut niin paljon, että kohta on kaupoissa vähän parannettu versio myös itse laitteesta? Nykyisen laitteen hintahan laski äskettäin yli satasella.

On ollut puhetta, että POD xt:n rinnalle lanseerataan PODxt Live, joka olisi käytännössä FBV integroituna POD:iin, tai toisinpäin. On tietenkin spekuloitu, että PODxt:stä tulisi myös seuraavan sukupolven versio, jossa olisi mm. tuki Variaxille. Itse luulen, että PODxt Live sisältää tämän VDI-liitännän ja kenties jotain ylimääräistä härpäkettä.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
bubi
27.07.2004 09:52:45 (muokattu 27.07.2004 09:54:04)
se metallicasaundi taisi olla "Black".

Oli ihan hyvä soundi toi black...mullakin on pieni Slayerin soundimetsästys meneillä, Divine intervention-levyn soundi ja korvakuulokkeilla se alkaa olla aika "exact" eli bueno.. tämä on kyllä uuden parametrisen 4band-EQn ansiota, täytyy myöntää.. Killing fields & Dittohead-biisit lähellä sydäntä =)
tee1
27.07.2004 12:18:30

En osaa sanoa.. periaatteessahan tuo vaatisi uudet manuaalit ja muut materiaalit.
Jos ajattelet että tämän takia nsaisi halvalla "vanhat" päivittämättömät yksiköt, niin ehkä, mutta muuten turha odotella noita koska saat päivityksellä aivan vastaavan laitteen ja laitteen käyttölogiikka on kuitenkin pysynyt samana ja muutosten jälkeenkin sitä on helppo käyttää vaikka uusia ohjekirjoja en ole onnistunut Line6:n sivuilta löytämään tälle uudelle.

Muuten.. vaikka tuo sound library on jäädytetty muutoksen ajaksi eli uudelle versiolle noita soundeja ei löydy oikein, niin pistättekö tähän hyvien soundien nimiä mitä olette sieltä julkisesta kirjastosta/muualta löytäneet. Itse olen kokeillut vain muutamia (ennen päivitystä) ja eivät oikein olleet hirveän innostavia. Siinä päivityksen yhteydessä mainittiin että se yrittää konvertoida vanhan soundit niin kuin se pystyy mutta niitä on enemmän tai vähemmän itse muokattava jos samaa haluaa vielä (eikä välttämättä silti saa).
E.Q
27.07.2004 12:56:23 (muokattu 27.07.2004 12:56:47)
En osaa sanoa.. periaatteessahan tuo vaatisi uudet manuaalit ja muut materiaalit.
uusia ohjekirjoja en ole onnistunut Line6:n sivuilta löytämään tälle uudelle.

Kyllä minä ainakin löysin, heti ensi yrittämällä.
K100#10
Exhausted
27.07.2004 17:24:21

harmi ettei vetta II:n efekteistä ole tuotu pitch shifteriä efekti-model packiin, se kun on ainoa efekti joka vielä puuttuu..:/
Kassu
27.07.2004 17:28:33
Haha.

Ostan kolmosen, jos siinä on leivänpaahtimen simulaatio.

Hyvin sanottu. Mulle voisi tarpeellisempi olla joku vaikkapa puujalkavitsi-simulaatio tai vaikkapa simulaatio joka saa soiton kuulostamaan hyvältä.
tee1
27.07.2004 18:12:35

Kyllä minä ainakin löysin, heti ensi yrittämällä.

No olpa helpossa paikassa. Kiitti.

Jotenkin etin niitä software downloadsien joukosta vaikka eihän ne siellä tietty ole.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)