Aihe: Kurt cobainin vehkeet!!?
1 2
Nirvana!
18.07.2004 13:04:40
Jos uusi juttu Kurtista mainitaan niin..Minä en ainakaan usko että Kurt Cobain ampui itseä...Hänet murhattiin..Ja kaiken takanahan on Courtney Love...Tämä on aivan selvä juttu minun mielestä..Siihen on selviä todisteita että Kurt Coain ei ampunut itseään..Ensinnäkin lääkärit ovat tutkineet,että Kurtin veressä oli kuoleman jälkeen niin paljon heroiiniä että,yksikään ihminen ei voisi edes pitää asetta kädessä, jos olisi vastaavassa heroiinissä..Ja onhan tämä muutenkin niin suuniteltu juttu..Courtney käytti hyväksi juuri tätä hetkeä kun nirvanalla meni huonosti ja koitti vieläpä Kurtin 27 vuosi elämässä..Aika huonosti lavastettu,mutta valitettavasti ihmisiin uppoaa tälläinen.. Videossa Courtney and Kurt ,el dunca suostuisi kertomaan kuka Kurtin tappoi ,jos hänelle maksettaisiin muhkea raha summa (kannattaa muuten katsoa se video niin on vähän paremmin kärryillä selittämistä asioistani) Tulipa pitkä LOL...
D-Kay
18.07.2004 17:30:54

Jos uusi juttu Kurtista mainitaan niin..Minä en ainakaan usko että Kurt Cobain ampui itseä...Hänet murhattiin..Ja kaiken takanahan on Courtney Love...Tämä on aivan selvä juttu minun mielestä..Siihen on selviä todisteita että Kurt Coain ei ampunut itseään..Ensinnäkin lääkärit ovat tutkineet,että Kurtin veressä oli kuoleman jälkeen niin paljon heroiiniä että,yksikään ihminen ei voisi edes pitää asetta kädessä, jos olisi vastaavassa heroiinissä..Ja onhan tämä muutenkin niin suuniteltu juttu..Courtney käytti hyväksi juuri tätä hetkeä kun nirvanalla meni huonosti ja koitti vieläpä Kurtin 27 vuosi elämässä..Aika huonosti lavastettu,mutta valitettavasti ihmisiin uppoaa tälläinen.. Videossa Courtney and Kurt ,el dunca suostuisi kertomaan kuka Kurtin tappoi ,jos hänelle maksettaisiin muhkea raha summa (kannattaa muuten katsoa se video niin on vähän paremmin kärryillä selittämistä asioistani) Tulipa pitkä LOL...

Onhan näitä juttuja. Eihän kuussakaan olla käyty.
juici
18.07.2004 21:26:50

Onhan näitä juttuja. Eihän kuussakaan olla käyty.

Ja tämäkin liittyy hyvin paljon aiheeseen...
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
juici
18.07.2004 21:31:30

Cobainilla oli jo -89 käytössä joku vanha Mustang mutta se varmaan päätyi osiksi. Univoxien lisäksi Cobain käytti Bleachin aikoihin (ja sen jälkeenkin) Epiphonen ET-270 skebaa. Ja ainakin Motor Sport -90 keikalla Cobainilla oli aito Mosrite jolla joidenkin tietojen mukaan soitettiin myös koko Nevermind albumi. (Kumpikohan päätyi Endless Namelessissa paloiksi: Mosrite vai halpis-Fenkku?)
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Kapane
18.07.2004 21:34:04 (muokattu 18.07.2004 21:55:31)

Jos uusi juttu Kurtista mainitaan niin..Minä en ainakaan usko että Kurt Cobain ampui itseä...Hänet murhattiin..Ja kaiken takanahan on Courtney Love...Tämä on aivan selvä juttu minun mielestä..Siihen on selviä todisteita että Kurt Coain ei ampunut itseään.......

no ei se nyt niin uusi juttu ollut, mutta olen samaa mieltä, että sen erän toisen kirjoittajan kanssa, että onhan noita juttuja kuultu ja kuullaan vastakin.

Niin ja jos laitatte satasen mun tilille voin kertoo kuka kurtin kuoleman takana oikeasti.

Oli muuten aika hauska otsikko. Tuli heti mieleen kurtin "vehkeet". Olen ma sairas.
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!

Nirvana!
19.07.2004 03:04:28
no ei se nyt niin uusi juttu ollut, mutta olen samaa mieltä, että sen erän toisen kirjoittajan kanssa, että onhan noita juttuja kuultu ja kuullaan vastakin.

Niin ja jos laitatte satasen mun tilille voin kertoo kuka kurtin kuoleman takana oikeasti.

Oli muuten aika hauska otsikko. Tuli heti mieleen kurtin "vehkeet". Olen ma sairas.

Tarkoitin tähän kirjotukseen uus juttu..lol niin otsikko=)
PoLFus
19.07.2004 05:27:43

topic naurattaa mua :>
[polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi
Sintti
19.07.2004 09:52:41

Mahtavaa, en ole ainut.
Support your local terrorists!
Chemo
19.07.2004 10:21:53

Ja paljon on kiinni etuasteen putkista. Meitsin Twinissä on esimerkiksi hyvin vähän säröä edes nupit kaakossa, mutta kuulemma putkia vaihtamalla sekin järjestyisi. Säröön käytän kuitenkin Tube Screameria.

Joo, näinhän se on... mulla on Quad menossa (kaikkien) putkien vaihtoon ihan piakkoin, ja pitääkin muistaa ottaa puheeksi että myös mä haluan niin, että vahvistin ei juurikaan lähtisi säröytymään edes isommilla volyymeilla.
Ramalamadingdong.
fx
19.07.2004 15:41:29
Tohon juicin kirjoitukseen...

Vuoden 2001 MOJO-lehdessä oli Butch Vicin haastattelu, jossa hän juuri mainitsi että Cobain soitti Mosritella Nevermindin aikoihin, mutta itse asiassa Mosritea käytettiin vain Nevermindin demoissa (Kevät -90), eikä itse albumilla. Albumilla soi juuri nuo klassiset Fender Jaguar, Mustang ja Stratocaster-kitarat. Ja paloiksi Endless namelesissä meni yksi musta strato, jonka sitten Kurtin kitarateknikko korjasi ja vaihtoi mustan maskilevyn, hajonneen valkoisen tilalle. Tätä kitaraa sitten Cobain hajotteli mielensä mukaan keikkojen jälkeen (yhdessä parin muun straton kanssa) esim. 31/10/91 Paramountin keikalla, ja kaula vaihtukin syksyn mittaan Fenderistä Fernandesiin. Viimeisen kerran kitara nähtiin kesällä 1992, muistaakseni Dublinissa (jälleen valkoisella maskilevyllä).

QuadReverb-tieto perustuu Albinin haastatteluun MOJO-lehdessä 2001, mutta voi hyvin olla että tuottajan mieli on tehnyt tepposensa ja Twin onkin vaihtunut Quadiin.
"Minähän sanoin etteivät nämä Bonanzat pysy suodattimessa..."
Sir Härö
19.07.2004 16:04:54 (muokattu 19.07.2004 16:05:35)
"Kurt cobainin VEHKEET..."

Sori, kirjotus oli turha, mut otsikko oli niin hyvä etten voinu muutaku kuitata... kieh..

EDIT.

Siis tää mun kirjoitus oli turha, ei threadi...
Paskooko karhu metsään?
tkbass
19.07.2004 16:26:54
Joillekin äidinkielen tunti ois vallan mainio kun meinaa unohtua yhdyssanat...sori, off topik

Voi itku!
paranoid android
19.07.2004 19:45:35
Jos uusi juttu Kurtista mainitaan niin..Minä en ainakaan usko että Kurt Cobain ampui itseä...Hänet murhattiin..Ja kaiken takanahan on Courtney Love...Tämä on aivan selvä juttu minun mielestä..Siihen on selviä todisteita että Kurt Coain ei ampunut itseään..Ensinnäkin lääkärit ovat tutkineet,että Kurtin veressä oli kuoleman jälkeen niin paljon heroiiniä että,yksikään ihminen ei voisi edes pitää asetta kädessä, jos olisi vastaavassa heroiinissä..

Paitsi että Kurtilla oli lääkäreidenkin mukaan huomattavan suuri "huumeidensietokyky". Miehellähän oli tapana ladata piikki aivan täyteen...
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
Exhausted
19.07.2004 22:32:09

eikö siinä samaisessa Kurt and Courtney-leffassa ole kuva jätkästä joka on vetänyt kolme kertaa sen määrän heroiinia mitä kurt ja seisoo komeasti tasapainossa?
juici
19.07.2004 23:33:21

Kiitos fx, tietosi valotti paljon.
ingle
20.07.2004 12:01:55
cobainin vehkeet oli keskikokoiset... tai siis vehje?
If assholes could fly, this place would be an airport.
BenGlenton
20.07.2004 12:06:37
Jostain muistan lukeneeni, että aikoinaan Nirvanan jätkät peukaloivat etukäteen kamojaan, jotta ne menisivät "siistimmin" rikki, eli jälkeenpäin helppo korjata kuntoon. Esim löysäsivät kitaroiden kaulan pultteja tms.. Tämä siis luonnollisesti ennen megasukseeta.
http://www.supremecourtband.fi
D-Kay
20.07.2004 14:30:20

Jostain muistan lukeneeni, että aikoinaan Nirvanan jätkät peukaloivat etukäteen kamojaan, jotta ne menisivät "siistimmin" rikki, eli jälkeenpäin helppo korjata kuntoon. Esim löysäsivät kitaroiden kaulan pultteja tms.. Tämä siis luonnollisesti ennen megasukseeta.

Käsittääkseni syy tähän fiksailuun oli että laitteet menisivät helpommin rikki. Noloahan se olisi mättää kitara lavanreunaan ja sitten sille ei kävisikään mitään. Kaulaliitospultteja löysäilivät ja vahvistinkaapeista suurin osa oli tyhjiä, jotta sinne sai kitaran helposti työnnettyä sisään.
paranoid android
20.07.2004 15:45:44
eikö siinä samaisessa Kurt and Courtney-leffassa ole kuva jätkästä joka on vetänyt kolme kertaa sen määrän heroiinia mitä kurt ja seisoo komeasti tasapainossa?

on.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)