Aihe: Kammen käyttö ja vireys
1 2
Kitaravirtuaali
15.07.2004 19:47:01

Älä välitä, Jucciz on näemmä nyt siirtynyt pelastamaan kitarakamat-aluetta...

Kaikki muut saavat siis välillä heittää off-topicia ja/tai vitsiä väliin, mutta Jucciz ei?

Hoh hoijaa.
"Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro!
Invader
15.07.2004 19:57:07 (muokattu 15.07.2004 20:04:34)
Ääh, paskaa off-topiccia josta ei seuraa kuin pahaa. Saa poistaa.
Tai sitten ei...
Kitaravirtuaali
15.07.2004 20:01:43

Se vaan että ku tää Jucciz nosti niin kovan metelin siitä kitarat:soittaminen-palstan "huonosta" tasosta, ja silti itse on yksi pahimpia riidankylväjiä koko mnetissä...

Kyllähän minä sen tiesin. Kuka voi sanoa ettei taso ollut paskahko, minusta ainakin Jucciz oli ensimmäinen joka pisti nahkansa alttiiksi ottamalla kissan pöydälle. Tästä hyvästä herra sitten saa kaikista sanomisistaan paskaa niskaansa. Eipä se ainakaan keskustelun tasoa paranna.
"Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro!
Puavali
15.07.2004 21:51:59
Pysyykö teidän kitarat viriileinä bigsby-kammen kanssa väännellessä?
"I'm a farting fat ass, I have gas gas gas!"
kulmahiomakone
15.07.2004 23:49:15 (muokattu 15.07.2004 23:53:41)
Pysyykö teidän kitarat viriileinä bigsby-kammen kanssa väännellessä?

Eipä oikein... Alavireeseen tuppaa jäämään vaikka satulaa kuinka rasvaisi.

Luulen että tuo johtuu joko siitä etten vain osaa, tai sitten siitä, että bigsbyssä palautuksen hoitaa yksi säälittävän kokoinen jousi, jonka voima ei yksinkertaisesti riitä palauttamaan kitaraa vireeseen (vrt. vaikkapa straton mahdolliset viisi jousta). Tokihan bigsbyllä voi vispata kumpaakin suuntaan ja tuo minun kuvailemani ongelma koskee siis vain alaspäin kampeamista.

Mutta onhan bigsby rok ja seksy ja kuul ja kaikinpuolin katu-uskottava viritelmä. IMHO 335 on ehkä se kaunein kitara ja bigsby sopii siihen varsin hyvin... varsinkin kirsikan punaiseen, joka on ehkä se kaunein väri.

dit. Aika nopeasti soitellessa tottuu siihen, että kun alaspäin kampeaa, niin sitten se kampi "vedetään" ylös, eikä vain anneta palautua.

dit2. Ja minun henkilökohtaiset kokemukseni bigsbystä ovat täysin ristiriitaisia esimerkiksi veljeni kokemusten kanssa, jolla on (bigsbyllinen)kitara jatkuvasti ylävireessä...
Ostan EL84 pääteputkella varustetun putkiradion, toimivan tai rikkinäisen. Aasialaisten kitaroiden originaalimikejä ostan myös (Tokai, Yamaha yms.)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)