Aihe: Efektipedaalien osto uutena/käytettynä
1 2
EtG
13.07.2004 22:07:06 (muokattu 13.07.2004 22:07:48)
Itse olen ostanut omani erittäin vähän käytetyn (uuden), käytetyn hinnalla.
Pakkanen karistaa nudistit
Dr. Muff
13.07.2004 22:07:39
Hm, eikös 18V spedukan pitäisi toimia 9v muuntajalla? Miksi niihin uusin crybabyihin laitettiin se kahden patterin tsydeemi? Ääh, valistakaa tyhmää. Luulisin ainakin, että ampeerien riittävyyden vuoksi.

Uskoisin, että cry babyt toimivat 9voltin jännitteellä, patterit rinnan. Tuskin kytkentää on muutettu. Siitä voi arvailla paljon, jos tietää jännitteen mikä vaaditaan muuntajalta. Dunlopin sivuilta löytynee.

Digitaaliset pedaalit ei tykkää alhaisemmasta jännitteestä, toisin kuin esimerkiksi säröt saattavat toimia jopa paremmin alhaisella jännitteellä.
Keke Urlaub
13.07.2004 22:10:27

Digitaaliset pedaalit ei tykkää alhaisemmasta jännitteestä, toisin kuin esimerkiksi säröt saattavat toimia jopa paremmin alhaisella jännitteellä.

Jep, rinnankytkennästä ajattelinkin olevan kyseen. Ja ton alhainen jännite+säröspeduhomman huomasinkin muffilla leikkiessä. Toivottavasti tuo crybaby, minkä aion hankkia, toimii sitten muuntajalla!
Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori!
Heguli
14.07.2004 11:15:23 (muokattu 14.07.2004 11:17:08)
Jos kaikki ostaisivat vain käytettyjä pedaaleja, eikä kukaan koskaan uusia, ei käytettyjä olisi pian enää markkinoilla koska kaikki olisi jo ostettu pois. Eli ostakaa joku perkele niitä uusiakin speduja, että minä saan ne sitten halvalla ostaa teiltä. Tosissaan puhuen esim. SD-1 ykkönen on hinta/laatusuhteeltaan uutena senverran hyvä, että en viitsinyt sitä käytettynä ostaa.
päänahka
15.07.2004 09:47:55
Uutena olen ostanut vain CryBaby 535:n (itse asiassa pappa betalade, det var joulu), se taisi olla silloin suht uusi, ainakin sitä mainostettiin alan lehdissä. Niin, ja multiefektin.

Tänä vuonna alkoi multiefektin korvaaminen irtopalikoilla. Laskeskelin hintoja, ja koska ostettavaa on sen verran (vahvistinkin pitää ostaa), myös muuta sälää kotiin, niin olen päätynyt käytettyihin. Toivottavasti joku vielä luopuu Screamer-nupista.
Soolot on perseestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)