Aihe: fender jaguaria ostamassa
1 2
Chemo
09.07.2004 15:53:15

Soitin aikoinaan sellaisessa '60's garage-bändissä ja siihen tuotti Jaguar Tubescreamerin kanssa aivan ihanteellisen komppisoundin. Myös sooloissa oli rupua juuri sopivasti räimepiiseihin. Melodisimpiin paloihin piti kyllä käyttää stratoa.

Hmm. Tuosta heräsi kyllä ajatuksia. Mä diggaan 60-luvun garagesoundeja erittäin paljon, ja tuossahan voisi olla sovelluskohdetta myös mun Jaguarilleni. Käytitkö Jagen ja Tubescreamerin kanssa TR:ää tuohon?
Ramalamadingdong.
Feggy
09.07.2004 16:21:38

Hmm. Tuosta heräsi kyllä ajatuksia. Mä diggaan 60-luvun garagesoundeja erittäin paljon, ja tuossahan voisi olla sovelluskohdetta myös mun Jaguarilleni. Käytitkö Jagen ja Tubescreamerin kanssa TR:ää tuohon?

Joo...ja käytän edelleen. Soundinäytteitä on levylläkin, mutta laitan tarkemmat tiedot privaatisti jos haluat...

Rokkia kompatessa Jaguaria saa kyllä hakata ihan tosissaan, kun sustain on mitä se on. Keikan jälkeen sai silloin tällöin vaihtaa kielet verihaittojen takia.
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
Chemo
09.07.2004 19:31:52

Joo...ja käytän edelleen. Soundinäytteitä on levylläkin, mutta laitan tarkemmat tiedot privaatisti jos haluat...

Joo, kiinnostaa... laita vaan tietoja privana.

Rokkia kompatessa Jaguaria saa kyllä hakata ihan tosissaan, kun sustain on mitä se on. Keikan jälkeen sai silloin tällöin vaihtaa kielet verihaittojen takia.

Hmm. Joo. Tuo sustainittomuushan antaa tavallaan mahdollisuuksiakin. Rytmisistä jutuista voisi saada aika erottuvia Jaguarilla... ja reverbiä voisi ehkä käyttää vähän vapaammin kuin muilla kitaroilla. Jag muuten sopii jousikaiulla käytettäväksi mitä mainioimmin (tämänhän surf-bändit hoksasivat jo 60-luvulla)... ehkä juuri sen sustainittomuuden ansiosta?
Ramalamadingdong.
Feggy
09.07.2004 19:52:12 (muokattu 09.07.2004 19:53:32)

Joo, kiinnostaa... laita vaan tietoja privana.

Hmm. Joo. Tuo sustainittomuushan antaa tavallaan mahdollisuuksiakin. Rytmisistä jutuista voisi saada aika erottuvia Jaguarilla... ja reverbiä voisi ehkä käyttää vähän vapaammin kuin muilla kitaroilla. Jag muuten sopii jousikaiulla käytettäväksi mitä mainioimmin (tämänhän surf-bändit hoksasivat jo 60-luvulla)... ehkä juuri sen sustainittomuuden ansiosta?

Just tuon takia Jaguar sopii hyvin tuohon garagemeininkiin, jossa on enemmän iskuja kuin sointimattoa...joo, ja Twin Reverbin jousikaiulla on tullut kyllä Pipelinea aika autenttisesti soiteltua.

Laitan tuonnempana tietoa, nyt Acceleraattoriin!

Ps. paatko s-postiosoitteen viestinä, niin katson jos saisin ripattua liitteitä...
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)