McNulty 05.07.2004 13:27:32 | |
---|
Ite oon ymmärtäny,että tuo on nimenomaan tarkotettu boostaamaan vahvarin omaa särökanavaa...? Eli ei siis varmaankaan pelkästä polkimesta irtoo sellaset metallisäröt. nimenomaan näin... tuo spedu on suunniteltu boostaamaan jcm800:n omaa säröä. Itsessään ja yksistään tuo pedaali on sellainen overdrive-härveli joka ei mitenkään erikoisemmin säväyttänyt. Mielummin boostaisin jollain halvemmalla omaa styrkkariani. T-Bone |
PoLFus 06.07.2004 05:31:38 | |
---|
Kuulemma sama verme kuin Bossin DS-1 erilalaisella tone-kontrollilla. Kokeile ennen kuin ostat. siis SD-1 [polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi |
HeKaIsDeAd 15.08.2004 22:44:28 | |
---|
ei tuossa pedaalissa mitään haukkumista ole... ostin kyseisen laitteen muutama viikko sitten ja on paljo parempi kuin mikää muu mitä olen käyttänyt (blues driver,SD-1,DOD Fx86...) saa vaikka minkälaista soundia mutta varoituksen sana kuuluu: kyseinen pedaali ei ole "osta-ja-saat-zakkin-soundin"-pedaali vaan tarvitaan nimenomaan tuollainen marsu putkinuppi että pääsee lähelle Zakkin soundia. |
mikko1 16.08.2004 08:03:53 | |
---|
ei tuossa pedaalissa mitään haukkumista ole... ostin kyseisen laitteen muutama viikko sitten ja on paljo parempi kuin mikää muu mitä olen käyttänyt (blues driver,SD-1,DOD Fx86...) saa vaikka minkälaista soundia mutta varoituksen sana kuuluu: kyseinen pedaali ei ole "osta-ja-saat-zakkin-soundin"-pedaali vaan tarvitaan nimenomaan tuollainen marsu putkinuppi että pääsee lähelle Zakkin soundia. ja tuon takia tämä piti nostaa? . |
Mrezzye 16.08.2004 10:38:20 | |
---|
Mutta jos toi on hyvä niin mieluummin ostan ton koska siinä lukee Wylde. Hauskinta tuossa on se, että itse Wylde taitaa edelleen käyttää sitä SD-1:stä. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
Kassu 16.08.2004 18:27:55 | |
---|
Hauskinta tuossa on se, että itse Wylde taitaa edelleen käyttää sitä SD-1:stä. Kamalistassa perjantaista asti jo SD-1. Oisin voinu ostaa tuon wylden signaturen, mutta vittu sehän maksaa 155 euroa suomessa. 60 euroa vaan tuo SD ja ainakin se on laatupedaali. |