Aihe: miksi huijataan?
1 2
Sintti
21.06.2004 17:01:57 (muokattu 21.06.2004 17:05:25)
Huonolla kitaralla aloittaminen on vähän sellaista kiinnostuksen mittaamistakin :)
Itse aloitin Squierin stratolla joka oli aika kehno tekele mutta kitara silti. Intoa oli aina kun näki sen siinä telineesä. Heti kitara käteen ja soittamaan.

No joillakin sentään ollu ihan kunnon tehtaassa tehtyjä kitaroita. Mulla oli semmonen n. 30v vanha itse tehty keppi + joku samanikäinen akustinen, taisipa olla westerlund merkkinen... sähkiksessä ei ollut mitään kaularautakaan --> kaula oli ihan prkleen paksu!!! :D No ilmeisesti innostusta oli, kun vieläkin soitetaan, ja paljon.. :)

EDIT: sekoiluja poistin.. x)

EDIT: Ja ESPistille vielä, että minun mielestäni kauppias ei huijannut kaveriasi. Niin joku jo sanoi, kauppias tietysti myy aloittelijalle aloittalijalle tarkoitetun kitaran. Ottakaa niitä paremmin asiaa tuntevia kavereita/tuttuja/muusikoiden.net porukkaa mukaan, kun olette menossa ekaa kertaa ostamaan skebaa...
Support you logal terrorists
Lord of the strings
21.06.2004 20:11:06
Myyjän periaate on varmaan vain saada tavara myydyksi.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14|
askomiko
22.06.2004 01:00:24 (muokattu 22.06.2004 01:06:24)
Tonenuppi halkesi? Uusi maksaa euron, ei sen takia vielä maailma ole paha. Vie takaisin kauppaan, saat varmasti uuden napin tilalle.

Se mikä oikeasti on huijausta, on Anssi Nurmiviita, vai mikä urpo se nyt olikaan, joka vastaili täälläkin torilta löytyneisiin ostoilmoituksiin tyyliin, "pistä rahat tilille niin lähetän laitteen." Itse olin ostamassa vahvaria, niin eikös vain tämä huijarinretale ollut jo rahojani vonkumassa. Eipä silti, on sanonta, "if it's too good to be true, it usually is." Myyjä ei tiennyt sopivaa hintaa laitteelleen, putkien mallia, jne jne perusasioita. Mutta kylläpä Anssin huiputuksiin silti moni rahansa lähetti.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)