LaXu 20.06.2004 23:59:08 | |
---|
Tokkopa noihin Marsun ja Kustomin halpoihin kaappeihin kannattaa satsata rahaa. Hyvä 1x12 tai 2x12 pitäisi riittää. Ei se 4x12 mikään välttämättömyys ole minun mielestäni. |
Diego 21.06.2004 07:47:12 | |
---|
Ei se 4x12 mikään välttämättömyys ole minun mielestäni. Mutta prkl, eikös se nyt näytä paljon rock-uskottavammalle, kun selän takana lavalla hönkii sellanen mörssäri? :P "Ette vie Luciferia!!!"
"Isi, ostatko mulle, ALPO!" |
Miikathebest 21.06.2004 11:01:01 | |
---|
Mutta prkl, eikös se nyt näytä paljon rock-uskottavammalle, kun selän takana lavalla hönkii sellanen mörssäri? :P On se iso muutenkin kivempi. Lattialla pidettynä kuuluu korvien tasolle paremmin, varsinkin jos on viisto malli. Kyllä se jytkiikin mukavammin. Mutta kyllä pienempikin varmasti riittäisi melkein kaikille. |
Massi 24.06.2004 00:28:46 (muokattu 24.06.2004 00:29:47) | |
---|
joo..totanoin mulle kaupattiin kitaraliikkeessä marsun TSL60w (jcm2000) täysputkinuppia ja siihen se saman sarjan 412 kaappi... hinta tulee noin 800€ lisää mutta kyllä luulen että se aion hankkia ja olla tyytyväinen lopun ikääni....ko? http://www.marshallamps.com/images/products/tsl/tsl60.htmlGet the best: JACKSON, Fuck the rest |
Straton 24.06.2004 01:57:52 | |
---|
Lattialla pidettynä kuuluu korvien tasolle paremmin, varsinkin jos on viisto malli. Kyllä se jytkiikin mukavammin. Mutta kyllä pienempikin varmasti riittäisi melkein kaikille. Oma 1x12 kuuluu kyllä useimmiten vähän turhankin lujaa sinne 1,85m korkeuteen :P mulle kaupattiin kitaraliikkeessä marsun TSL60w (jcm2000) täysputkinuppia ja siihen se saman sarjan 412 kaappi... hinta tulee noin 800€ lisää mutta kyllä luulen että se aion hankkia ja olla tyytyväinen lopun ikääni....ko? No tuolla hinnalla minä ainakin katuisin lopun ikäni. Jos semmonen ½-stack on pakko saada niin suosittelen kyllä lämpimästi ettimään kaapin käytettynä. Useampi ulkonäöllisesti lähes täydellinen tullu vastaan alle 500e:n, kärsineitä saa selvästi halvemmallakin. Ite oot!!! |
Billsner 24.06.2004 08:33:22 | |
---|
mulle kaupattiin kitaraliikkeessä marsun TSL60w (jcm2000) täysputkinuppia ja siihen se saman sarjan 412 kaappi... hinta tulee noin 800€ lisää mutta kyllä luulen että se aion hankkia ja olla tyytyväinen lopun ikääni....ko? Siis kaapin kanssa yhteensä 800€? Jo näin niin ei se minun mielestä ole pahanhintainen ollenkaan. Pelkkä nuppikin maksaa 1000€ uutena. You must gather your party before venturing forth. |
JuSu 24.06.2004 09:00:51 | |
---|
Siis kaapin kanssa yhteensä 800€? Jo näin niin ei se minun mielestä ole pahanhintainen ollenkaan. Pelkkä nuppikin maksaa 1000€ uutena. Ei, mä käsitin että tuon tonnin budjetin päälle tulee 800 euroa lisää...? Eli yhteensä 1800 euroa? Massi hyvä. Vaistoan tässä nyt sellaista ostovimmaa, että pakko saada äkkiä pian nopeasti hyvä peli, kun kerran rahaakin on (tulossa). Ensimmäinen neuvo onkin, että ota kylmä suihku. Älä hötkyile. Totta on kyllä, että rahalla saa, mutta jos nyt ostaa paukautat tuon 1800 euron marsupinon, niin on vaara, että muutaman viikon tai kuukauden päästä alkaa pahasti pännimään, että tulipas törsättyä. Voi olla että ei, mutta mä en ottaisi riskiä, sillä tuolla tonnillakin saa jo varsin hyväsoundisia vehkeitä. Ajattele, mitä voisit sillä ylijäävällä 800 eurolla tehdä? Esimerkki: Itselläni on Engl Screamer -combo ja sen kaverina Marshall 1936 -kaappi. Noitten listahinnat uutena lienevät yhteensä lähes siellä samoissa lukemissa tuo marsupinon kanssa tai vähän alle, sanotaan nyt about 1600 euroa. Käytettynä olen näistä maksanut yhteensä 949 euroa. Ostaessani vehkeet ovat olleet hyväkuntoisia ja täysin toimivia. Jos olisi ostanut uusia, olisivat nekin nyt käytettyjä, mutta hinta olisi romahtanut, jos myydä täytyisi (ei kyllä tarvi). Ja tämä oli nyt vain finanssipuoli tästä asiasta. Tärkein on tainnut unohtua, eli _miltä se kuullostaa_ . Mene kauppaan ja testaa. Osta se, joka parhaalta kuullostaa ja sopii kukkarolle. Jos ei mahdu budjettiin uutena (tai muuten vaan haluat säästää rahaa), niin etsi käytettynä. Eli malttia mukaan, niin ei ala myöhemmin harmittamaan. Voi toki olla, että se 1800 euroan marsupino on sun juttu, mutta ei kannata sokeasti ostaa paukauttaa, ennenkuin on tutustunut tarjontaan ja hintoihin tarkemmin. Onnea etsintään! JuSu |
Billsner 24.06.2004 09:05:42 | |
---|
Ei, mä käsitin että tuon tonnin budjetin päälle tulee 800 euroa lisää...? Eli yhteensä 1800 euroa? Niinpä olikin. Pitää opetella lukemaan, mutta tuolla rahallahan saa jo vaikka mitä! Tärkein on tainnut unohtua, eli _miltä se kuullostaa_ . Mene kauppaan ja testaa. Osta se, joka parhaalta kuullostaa ja sopii kukkarolle. Jos ei mahdu budjettiin uutena (tai muuten vaan haluat säästää rahaa), niin etsi käytettynä. Tämähän se tärkein. You must gather your party before venturing forth. |
Massi 25.06.2004 00:42:14 | |
---|
Tärkein on tainnut unohtua, eli _miltä se kuullostaa_ . Mene kauppaan ja testaa. Osta se, joka parhaalta kuullostaa ja sopii kukkarolle. Jos ei mahdu budjettiin uutena (tai muuten vaan haluat säästää rahaa), niin etsi käytettynä.
olen testannut ko. vehkeet liikkeessä... ei voinut muuta kuin ajatella että tuon hommaan.. kuulostaa kyllä tyhmältä mutta multa on ollu kaikista asioista sellainen perstuntuma ettei koskaan ole tarvinnut katua, jos jotain on "uutena" tarvinnut ostaa... en tiennyt kustomistakaan hevonv****a mutta testailin sitä siinä liikkeessä ja ostin pois... vieläkään ei ole tarvinnut katua...paitsi sitä että NYT se alkaa käydä pieneksi... jacksonin kitarastakaan ei ole valittamista parin minuutin testin jälkeen tiesin (muita en testannut silloin), että tämä se on... ja olen edelleen onnellinen valinnasta... toiseksi mulla taitaa olla pieni fakkiintuminen noihin käytettyjen tavaroiden ostamiseen, haluan parasta asioihin mitkä ovat mulle tärkeitä... esim. kitara ja äänentoisto Get the best: JACKSON, Fuck the rest |
Billsner 25.06.2004 11:27:39 | |
---|
mulla taitaa olla pieni fakkiintuminen noihin käytettyjen tavaroiden ostamiseen, haluan parasta asioihin mitkä ovat mulle tärkeitä... esim. kitara ja äänentoisto Eihän siinä mitään jos varat antaa myöten. Onpahan takuu kun ostaa uutena. You must gather your party before venturing forth. |