Roberto 22.06.2004 12:17:59 | |
---|
Ja mitä Variaxiin itseensä tulee, tähän mennessä sokkotestit ovat öpaut 60/40 Variaxin puolesta, kun on kytketty B-Band mikitetty tonnin akustinen tai Variaxin J-200 -mallinnus suoraan aktiivitarkkailumonitoriin. -Aki. Olettaen siis että akustisen soundina pidetään piuhan päästä tulevaa linjasignaalia. Muutamia muitakin muuttujia lienee, varsinkin sellaisia joita hyödynnettäessä nää mallinnus-härpäkkeet alkaa kuulostamaan erittäinkin paskoilta. Ja tämä koskee niin live- kuin studiohommiakin, menkää vaikka tsiigaamaan Neil Youngia. |
Aki 24.06.2004 01:07:03 | |
---|
Olettaen siis että akustisen soundina pidetään piuhan päästä tulevaa linjasignaalia. ...clip... menkää vaikka tsiigaamaan Neil Youngia. Niin.. niin pitkään kun kukaan meistä ei soita Neil Youngin bändissä, sanoisin että livenä akustisen soundi on piuhasta tuleva, tai sitten Variax. En minä aio Variaxia ostaa, ja vaikka ostaisinkin, en minä sillä kotona äänittelisi! Ellei olisi tosi myöhä ja hommat pitäisi saada tehtyä. Halusin nimenomaan verrata meidän hintaluokan ratkaisuja, jotka meidän keikoilla olisivat vaihtoehtoja. Ja kuten varmasti tiedät, B-Band on luonnollisuudessaan aivan kärkipäätä, ellei itse se kärki. -Aki. Ostakaa mun Ibanez Steve Lukather RS1010SL 2nd '83!! |
Roberto 27.06.2004 13:38:57 | |
---|
...clip... Niin.. niin pitkään kun kukaan meistä ei soita Neil Youngin bändissä, sanoisin että livenä akustisen soundi on piuhasta tuleva, tai sitten Variax. Hös! Voihan sen konkkamikin tunkea kitaran eteen vaikka nuokkarissa vedetäänkin? |
trih 27.06.2004 13:50:56 | |
---|
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Olli S. 27.06.2004 21:51:28 | |
---|
Itse ymmärrän mallintavan vahvistimen vielä. Tosin vain hyvät sellaiset, enkä halua verrata niitäkään alkuperäisiin. Kitara menee kuitenkin minulta vähän yli. Tai siis varmasti hyvä ratkaisu jollekin, mutta itse haen juuri kitarassa sitä luonnetta. Kun en ole soundifriikki, niin minua ei haittaa, onko body mahonkia vai leppää, kunhan se soi hyvin. Myöskään en ole tarkka mikkien laadusta. Kunhan niissä on kohtuullisen sopivasta outputia, että puhtaat tulee puhtaana ja säröäkin saa jonkun verran, ja että ovat hurinattomat. Minulle kitarassa on tärkeintä soittotatsi . Siksi en osta mallintavaa kitaraa ennen kuin siitä lähtee piuha hermostoon, joka mallintaa soittotunnetta. Esim. kaulan fyysisestä koosta riippumatta voisit saada tunteen '59 Lespan tai 60's Straton kaulasta. Siltikään, vaikka se toimisi hyvin ja täysin aidon tuntuisesti, investoisin ehkä kuitenkin aitoihin. Tuntuu se kuitenkin niin hyvältä omistaa mieleinen kitara ja katsoa sitä onnellisena aina ohi kulkiessaan tai soittaessa. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. RG550 myynnissä! |
Snowblind 27.06.2004 21:54:05 | |
---|
Ehehe... "Paina nappia kaksi niin sinusta tulee Hendrix" Se on se Line6:n uusi mallintava soittaja. Semmoiset hanskat soittajan käteen ja ne voi sitten pistää mallintamaan erillaisten kitaristien soittoa. 0100100001101111011010000110111100101110 |