Aihe: kertokaas mielipiteitänne näistä skitoista
1 2
Geoff
27.06.2004 22:10:43
Ibanez RG 320
Ibanez RG 370
Jackson DK-2S
Jackson DXMG
Jackson PS4
ESP LTD H-50

Aattelin hommata jonkin halvan skitan ja noi ois niinkun mietinnässä. Muitakin saa ehdotella hintaluokasta 300-500e uutena. Älkää ehdoltelko kuitenkaan joka väliin RG550/570 skittoja, koska niistä olen lukenut sivukaupalla. Aattelin siis ostaa skitan käyetttynä hintaluokka noin 300e tai uutena sama hinta. Löytyy 2kpl Dimarziota, joten ei oo väliä kepin mikeillä.

Hannu

Itse olen omistanut Ibanez RG 320, joka oli omasta mielestäni ainakin yllättävän huono kitara hintaisekseen, oli tosin tuota vanhempaa mallia, jossa oli vielä se huonompi talla, mutta monia muita vikoja oli kuin tuo talla, esim satula oli kiinnitetty hieman liian sivuun, jolloin korkein kieli oli aivan nauhojen reunassa, eli se luisui helposti nauhojen sivuun, joka häiritsi soittamista yllättävän paljon. RG 370 en osaa sitten sanoa oikein mitään, kun en ole edes kokeillut, mutta uskoisin olevan hyvin saman tasoinen kitara RG 320 kanssa.

ESP LTD H-50 on sitten ilmeisesti LTD:n halvimpia malleja ja kitara ei vaikuttanut mitenkään erikoisen hyvältä kun sitä kokeilin, mutta hinta/laatu suhde oli kuitenkin ihan hyvä.

Eli itse suosittelisin jotakin noista Jacksoneista, mutta päätös riippuu varmasti siitä, mikä kaupassa tuntuu parhaimmalta ja täysin saman mallisissakin kitaroissa saattaa olla eroa paljonkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)