.Sitten niitä huonoja puolia: - Syö jonkin verran vahvistimen omaa soundia. Ei paljon, mutta mun mielestä riittävästi jotten ostaisi. - Memory tilan kunnollinen käyttäminen (eli patchit ja bankit) vaatii käytännössä yhden ja mieluummin kaksi ohjainpedaalia lisää...Ilmankin pärjää, mutta en lähtisi esim. keikalle. Ihan hyvin toimii keikalle, jos et tarvitse kuin kolme soundia/biisi. Tai siis ainakin mä pärjään, meinasin hommatta lisä spedut, mutta turhaa olisivat minulle. Biisien välissä pitää vain olla hereillä, että muistaa valita oikean pankin... - Typeriä rajoituksia mm. kompuran ja noise gaten käytössä. Typeriä vehkeitä noi on, no kompuralle ehkä tekee jotain, mutta toi noise gate ihan turha värkki. Sen kun laittaa päälle, niin totisesti syö soundia. Itse en aikaan ole missään tarvinnut. säröä vähän vähemmän, niin siinnä parempi noise gate - Ei kunnon EQ:ta Ei ole joo, mutta en ole tarvinnutkaan. Jos tarvii, niin varmasti kannattaa ostaa erillinen, oli sitten mikä tahansa multihärveli hyvänsä. En ainakaan itse luota noihin sisäisiin eQ:hin... - Tässäpä tärkeimmät. Hyvä laite hinta huomioon ottaen. Montako kunnon pedaalia saa tuolla hinnalla... Tosiaan kattelen, niin ainakin joku myi 200€, joten siihen hintaan aivan loistava. Uuden hinta oli 350€(siis kun itse ostin), niin tuohon hintaan hyvä, ja vähintäänkin kelvollinen |
Omistan itse kyseisen laitteen yksi mainitsemisen arvoinen harmi liittyy tuohon memorymoden käyttöön, eli tuo viive kun vaihtaa saundista toiseen on mielestäni turhan pitkä. Ainakin jos keikalla käyttää niin pitää ennakoida ja sisällyttää soittoon tuo pieni tauko... En oo paljon muita multiefektejä käyttänyt, mutta itseäni tuo ainakin hämää... "pull the trigger on rock'n roll nigger, who's bigger than jesus on a bumper sticker" tai jotain.... |