Sammakko 30.05.2004 11:15:56 | |
---|
Jumalauta, lopeta nyt tää paska! Näitä topikkeja on varmaan kymmenen, ja toi hinta on ihan perseellään. Tiputa 200 euroa ja kato jos sitten joku ottais yhteyttä. Älä sinä basisti ala neuvvomaan. Et tiedä kitaroista yhtään mitään. Muutenkin voisit vähän vähentää täällä pätemistä. Kukaan ei varmaan tartte minkään basistin mutu-tietoja. 100% stratomies |
sihvoh 30.05.2004 12:12:15 (muokattu 30.05.2004 12:38:53) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=27643 Jotain rajaa voisi ehkä näihin ketjujen mainoksiin toki vetää. Se että pistää jokaiseen threadiin saman mainoksen alkaa käymään aika tylsäksi. Mainonnassa pätee se että saa huomiota, mutta jokin raja voisi olla... Jos on jotakin muutakin lisättävää ketjun aiheeseen kuin oman myynti-ilmoituksen mainostaminen niin jossain sivulauseessa sen mainonnankin voi tehdä, mutta jos viestin aihe on pelkästään linkki torin ilmoitukseen niin aika noloa toimintaa. Vielä yhden kerran yhdessä ketjussa tämä menee, mutta kun sama ilmaantuu kaikkiin niin se on ajateltavissa jo "roskapostiksi". EDIT: (ote netiketistä) http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/nyysit/3.4.html Katso tuosta moneenko eri "älä tee juttuun" tässä oikein törmäät... I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
skebajaba 30.05.2004 13:13:50 | |
---|
Jos mä olisin sä, niin mä unohtaisin kaiken bullshitin siitä kuinka "Gibson on ainoo oikea ja Tokai on paska" ja kävisin testaamassa kitaroita. Jos vaikka pidätkin Tokaistas enemmän kuin Gibsonista, niin osta se ja säästät tonnin. Mä en ainakaan etsi kitaroista jotain "aitoa" saundia; mulle kelpaa ihan vaan että se kuulostaa mun korviin hyvältä. en tosiaan ole tokaitakaan jättänyt pois laskuista, hyviä keppejähän nuo ovat, huomattavasti parempia ainakin omaan käteeni kuin epit, paremmat puutkin taitaapi löytyä jaappanilaisista tokaista. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Tinmo 30.05.2004 13:28:54 | |
---|
Omakuvassani (vaikka onkin heikko laadultaan) on oma Tokain Japan SG. Kaikki puut mahonkia, paitti tietty otelauta ruusupuuta. Ohuempi kaula kuin Gibsonin Standardissa ja kaulan liitos käsiystävällisempi. Erittäin hyvä soittaa ja nätti peli. Ainut miinus ovat mikit, jotka eivät parhaimmasta päästä ole. Kaikki tietenkin itetää, että ne voi vaihtaa. Suosittelen!! Tyhmä paljon työtä tekee, laiska pääsee vähemmällä. |
Jimi 30.05.2004 15:00:27 | |
---|
Kyllä se Sg on paras. Mutta niin on kyllä les kyllä myös hieno peli. Sg vaan on niin epäsuosittu et on vaikee löytää mitää vanhaa keppiä. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
joonasvalve 17.06.2004 16:53:28 | |
---|
itellä oli kans aiemmin epiphoneista vähän ennakkoluuloja mutta ostaa päräytin epin sg deluxen aivan ihanalla flametop värillä. *tun siisti on ja hyvä! mutta niinhän se on että mikä kätteen soppii nii se o hyvä sillon. onnea etsintään. |