toxic 08.05.2004 22:53:22 | |
---|
Siis eihän noin paljoa ibanezia vastaan kannata olla. Tottakai ne uudet "hevikirveet" on hanurista, mutta sitten nämä vanhat fenderin ja gibsonin kopiot on hyviä, samoin artistit ja muut. Eli ei ne kaikki ole mitään hammastikku-kaulalla varustettuja "junttikirveitä". Tuli muuten mieleen yksi judeska tuosta sun tekstistä. Joku selitti "Täällä" Mnetissä joskus että ennen ois tehty paaljo parempia kitaroita. Ei se saa olla niin. Ei. :D Mutta: "the trueth is somewhere out here" |
kalkkuna 08.05.2004 23:01:37 | |
---|
Tuli muuten mieleen yksi judeska tuosta sun tekstistä. Joku selitti "Täällä" Mnetissä joskus että ennen ois tehty paaljo parempia kitaroita. Ei se saa olla niin. Ei. :D Mutta: "the trueth is somewhere out here" No kato vaikka googlella niitä ibanan artisteja, ne on hyvää kamaa. Paitsi että niissäkin taitaa olla huonoja malleja. |
toxic 08.05.2004 23:03:41 | |
---|
No kato vaikka googlella niitä ibanan artisteja, ne on hyvää kamaa. Paitsi että niissäkin taitaa olla huonoja malleja. Hä? En minä puhunu ibanezeista, vaan kaikista. Onhan iballa hyviä artisteja, varmaan floikkien takia taitaa olla satriani ja vai. Ja tietenkin ibanezhan maksaa niille, vähän niinkuin sponsorit. (tai sit ne saa ibalta ilmasiks uusia kitaroita) |
kede 08.05.2004 23:05:08 | |
---|
Mun mielestä on absurdia sanoa että "fender on paras", tai "ibanez on paska lelu hevikeppi". Seon vähän niinkun sanos, että Volvo on paska auto, ja Opel on loistava. Vertaapa sitten v.78 opelia ja v.2004 Volvo S80... |
kede 08.05.2004 23:05:09 (muokattu 08.05.2004 23:05:31) | |
---|
Täähän meni hyvin. Delete this. |
toxic 08.05.2004 23:06:56 (muokattu 08.05.2004 23:07:24) | |
---|
Mun mielestä on absurdia sanoa että "fender on paras", tai "ibanez on paska lelu hevikeppi". Seon vähän niinkun sanos, että Volvo on paska auto, ja Opel on loistava. Vertaapa sitten v.78 opelia ja v.2004 Volvo S80... Tai sitten 1854 Fenderiä 3043 ibaneziin... Tuossa kirjoituksessasi on vähemmän järkeä kuin minun kirjoituksissani. |
Exhausted 08.05.2004 23:16:37 | |
---|
Gibson SG |
toxic 08.05.2004 23:19:08 | |
---|
Gibson SG *Ja kuola valuu* |
mathias 08.05.2004 23:25:42 | |
---|
Tuo oma kitara. Tuskin se nyt maailmankaikkeuden paras on, mutta olen tyytyväinen, ja nuo sen 2 kauneusvirhettä täytyy vaan hyväksyä. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
toxic 08.05.2004 23:33:57 | |
---|
Tuo oma kitara. Tuskin se nyt maailmankaikkeuden paras on, mutta olen tyytyväinen, ja nuo sen 2 kauneusvirhettä täytyy vaan hyväksyä. Mitkä? Siinä ei ole mitään vikaa, itse asiassa yksi siisteimmistä Exböreistä ikinä. |
mathias 08.05.2004 23:36:06 | |
---|
Mitkä? Siinä ei ole mitään vikaa Liikaa kullattujen osien kimallusta. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Snowblind 08.05.2004 23:42:52 | |
---|
Strato tallahumpparilla. Piste. |
toxic 08.05.2004 23:43:45 | |
---|
Liikaa kullattujen osien kimallusta. Hehee. Tosin tollanen kromin värinen ois ollu siistimpi... |
mathias 08.05.2004 23:46:13 | |
---|
Hehee. Tosin tollanen kromin värinen ois ollu siistimpi... Musta. Virityskoneiston olen jo tuohon vaihtanut, joten samapa tuo olisi vaihtaa loputkin.... Jos olisi rahaa. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
perkeles 08.05.2004 23:50:28 | |
---|
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä. on vain typeriä ihmisiä-mr garrison HELLO CLEVELAND |
toxic 08.05.2004 23:50:38 | |
---|
Musta. Virityskoneiston olen jo tuohon vaihtanut, joten samapa tuo olisi vaihtaa loputkin.... Jos olisi rahaa. Hopea. Ei kai se kovin kallis voi olla (en tiedä mikä :D) |
mathias 08.05.2004 23:53:01 | |
---|
Hopea. Ei kai se kovin kallis voi olla (en tiedä mikä :D) Eikun musta :) Kun juuri ja juuri rahat riittävät tupakkaan, saa tuo projekti odottaa... Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
LaXu 09.05.2004 00:06:56 | |
---|
Hä? En minä puhunu ibanezeista, vaan kaikista. Onhan iballa hyviä artisteja, varmaan floikkien takia taitaa olla satriani ja vai. Ja tietenkin ibanezhan maksaa niille, vähän niinkuin sponsorit. (tai sit ne saa ibalta ilmasiks uusia kitaroita) Sekotat nyt asiat. Artist on Ibanezin yksi mallisarja. Soundiltaan ja rakenteeltaan lähempänä Les Paulia kuin stratoa. Tämmöisiä: http://www.ibanezrules.com/images/gallery/ar2000_1.jpg Ibanez tekee monen sorttisia keppejä ja mielestäni lähes jokaisesta mallisarjasta löytyy hyviä malleja, niin jazzbokseista kuin hevikepeistäkin. Muutenkin mielestäni ihan typerää pohtia mikä on paras kitara, kun hyviä kitaroita on niin monia ja moniin käyttötarkoituksiin sopivia. Ei löydy yhtä parasta valmistajaa tai mallia, vaan ne itselleen sopivimmat kitarat ovat ihan puhtaasti makuasioita. Minä tykkään Les Paul-henkisistä kepukoista eniten, jollekkin toiselle kelpaa vain Jackson, Ibanez, ESP tms. floikalla. |
toxic 09.05.2004 00:10:47 | |
---|
Sekotat nyt asiat. Artist on Ibanezin yksi mallisarja. Soundiltaan ja rakenteeltaan lähempänä Les Paulia kuin stratoa. Tämmöisiä: http://www.ibanezrules.com/images/gallery/ar2000_1.jpg Ibanez tekee monen sorttisia keppejä ja mielestäni lähes jokaisesta mallisarjasta löytyy hyviä malleja, niin jazzbokseista kuin hevikepeistäkin. Muutenkin mielestäni ihan typerää pohtia mikä on paras kitara, kun hyviä kitaroita on niin monia ja moniin käyttötarkoituksiin sopivia. Ei löydy yhtä parasta valmistajaa tai mallia, vaan ne itselleen sopivimmat kitarat ovat ihan puhtaasti makuasioita. Minä tykkään Les Paul-henkisistä kepukoista eniten, jollekkin toiselle kelpaa vain Jackson, Ibanez, ESP tms. floikalla. aijaa, no jos olisi vielä miinuksia niin voisit laittaa minulle sellaisen. Minkähänlainen olisi tele floikalla? |
I.S.S 09.05.2004 00:34:48 | |
---|
Oma kitara on paras...toistaiseksi. Vaikea arvioda muita merkkejä, kun on vain kahdella sähkiksellä (oma ja Ibanez S-540) tullut soiteltua niin paljon, että niistä voi jotain käypää arviota heittää. Akustisissa on sama ongelma, eipä ole hirveästi eri malleja tullu kokeiltua. Kait ne omat soitinmieltymykset tulee esiin kokemuksen myötä ja jos samalla jaksaa kokeilla mahdollisimman monia eri malleja, niin varmasti se paras sieltä löytyy. Jos ei, niin teettää sellaisen mikäli budjetti kestää. Elämä on ihmisen parasta aikaa. |