Aihe: Soitinliikkeitä Tampereella?
1 2
Quu
16.04.2004 08:33:25

En ole mitään ostamassa... Käyn vaan pyörimässä (kenties testaan jotain).
Vasurit ostakaa multa Yamahan hevikeppi! Torilla hintaan 450e
Pluto
16.04.2004 12:08:17
Tampereen musiikista on tosiaan hienoja kokemuksia. Kerran halusin kokeilla jotain härpätintä, olisikohan nyt ollut rumpukone. Myyjä sanoi ettei voi antaa minun kokeilla sitä, koska hän ei osannut kytkeä ko. laitteeseen muuntajaa. Eikä muutenkaan edes katsonut silmiin, tuijotti vaan koneen ruutua koko ajan. Lähdinpä siitä kävelemään, enkä kyseisen liikkeen kanssa enää asioi.

Tammer Piano ja Soitin on edellisen täydellinen vastakohta, loistavaa palvelua ja mukavaa porukkaa muutenkin. Kysyessäni vienosti myyjältä, että minkälainen säröpurnukka sopisi Deluxe Reverbin eteen, hän kantoi useamman pedaalin testattavaksi, kytki piuhat ja vaihtoi pattereita itse. Melkein alkoi nolottamaan jostain syystä.

Soitinkeskus on ihan OK, kelpo palvelua ja hyviä merkkejä.

Tässä siis vain minun kokemukseni.
Dillon, you son of a bitch!
saturnzreturn
16.04.2004 12:21:17
tuosta ahosesta vielä...

kerran oli kaveri ostamassa siellä uutta kitaraa ja vanhaherra ahonen oli juovuspäissään taas myymässä paikan päällä..toi vaihdossa flying-v kopion josta toinen "v-sakara" oli mennyt poikki ja liimattu paikoilleen, ahonen huutaa innoissaan "täähän on ihan uuden näkönen"..

ite kävin siellä n. kuukausi sitten..joku intiaanin näköinen heppu oli siellä töissä..palveli jotain ulkomaalaispariskuntaa, joka rämpytteli vitun epävireisellä kitaralla teen spirittiä..testailin siinä akustisesti ibanezin atrcorea, ja tää intiaani tuli kytkeen (multa kysymättä) sen !vanhaan paskaan bassokaappiin! sit tää kalju vanha äijä joka yllättävästi myös haisi viinalta tuli sieltä hirveesti kiroillen ja mä luulin että sillä meni muhun hermot, mutta ei ku se tuli vääntään volumen bassostyrkkarista kybälle ja sano mulle, että "soita lujempaa kun noi homppelit". siinä sitten rouhin niin että seinistä tippu rappaukset..."eikö oo aika hyvät soundit vaikkon bassokaappi" nyökkäilin ja mutisin partaani että ihan hirveet paskasoundit..heitti sitten vielä pa:han kiinni ja rupes fiilisteleen kaiun ja delayn kanssa..sitten kyllästyin ja sanoin että nyt tarvii mennä..

huh
sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu....
superfly
16.04.2004 13:49:16
Hoho! Tuo oli hauska tuo saturnzreturnin kirjoitus. Pistetään nyt tähän vielä multa yks hauska kokemus jostain 90-luvun alusta. Olen tämän ennenkin täällä kertonut, mutta aina se on yhtä hauska. Multa hajosi kitaravaffari ja vein vanhalle herralle korjattavaksi. Ei kuulunut mitään moneen viikkoon ja aloin soittelemaan sen perään. Nooh, ei semmosta vehjettä löytynyt kuulemma heiltä ollenkaan.... Suivaannuin ja menin paikan päälle katsomaan. Ei löytynyt edelleenkään. Sitten katsoin näyteikkunalle ja siellä se komeili hintalappu päällä. Olivat peevelit laittaneet sen myyntiin! Näytin kuittia ja vertailtiin sarjanumeroita eivätkä meinanneet vieläkään antaa sitä mulle.Pienen uhkailun jälkeen sain sitten vietyä omani pois. Ja oli edelleen rikki :)
Harppu on alaston piano
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)