Shaft 31.03.2004 16:50:35 | |
---|
Sehän on 535q:n pohjalta tehty, näin muistelisin, joten tuskimpa siinäkään on TrueBypass:iä. Mutta 535 ei ainakaan syö soundia kuten jossain määrin halpis cry baby tekee. En tiedä tuosta signaturesta, mutta eikö 535Q:ssa pitäisi nimenomaan olla true bypass? |
Dr. Muff 31.03.2004 17:14:06 | |
---|
En tiedä tuosta signaturesta, mutta eikö 535Q:ssa pitäisi nimenomaan olla true bypass? Tuijottelen tässä tota 535 (ei q) mallin kytkistä ja vähän tää kyllä vaikuttais siltä että ei ole TBP. Lisäksi tarvitsee patterin toimiakseen. Ja Roger Mayerin Classic fuzz on tarkka sisääntulevasta signaalista ja wahin jälkeen ei toimi (kuten ei muidenkaan pedaalien joissa ei ole TPB vaan joku bufferipiiri). Joten näin mä päättelin että tossa on bufferoitu, matalaimpendanssinen ulostulo. En kyllä sano varmaksi. Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |
Shaft 31.03.2004 17:40:00 | |
---|
En kyllä sano varmaksi. Voi olla, että olet oikeassa. En omista tuota pedaalia enkä ole sitä sen tarkemmin myöskään tutkinut. Dunlopin mainoksessa vaan puhutaan "hard wire on/off"- switchistä.. |
tomukka 07.01.2007 16:45:57 | |
---|
Paljos toi true bybass-modaus maksaa suurinpiirtein? Työ siinä taitaa olla kalliimpi, toki sen tekee itsekin jos on ohjeet. Tuon treblen syönnin takia luovuin omastani. Toisille sekään ei ole vika, vaan ominaisuus... Maksaa kytkimen hinnan n.5e. Työn nyt osaa tehdä itsekkin, kunhan kolvi pysyy kädes. Olisiko kellään ystävällisellä m-nettiläisellä tuota true bybass teko-ohjetta? Olisin erittäin kiitollinen siitä, jos saisin sen käsiini. Mulla on Dunlopin GCB-95 malli ja se syö diskanttia melkolailla. Siitä syystä ollut poissa laudasta jo pari vuotta ja nyt haluaisin ottaa sen takaisin käyttöön. |
Insane Kane 07.01.2007 17:14:03 | |
---|
Olisiko kellään ystävällisellä m-nettiläisellä tuota true bybass teko-ohjetta? Olisin erittäin kiitollinen siitä, jos saisin sen käsiini. Mulla on Dunlopin GCB-95 malli ja se syö diskanttia melkolailla. Siitä syystä ollut poissa laudasta jo pari vuotta ja nyt haluaisin ottaa sen takaisin käyttöön. http://homepage.ntlworld.com/s.castledine/greenfuz/wah.html DIY päin v**tua =) |