superfly 09.03.2004 12:51:48 | |
---|
ei ollut sarkasmia. siis mä viritin soittimeni noin, mutta jouduin virittämään takasin standardiin koska se vireys oli ihan naurettavaa. en saanut yhtään sointua soimaan vireisenä, koska palikoista loppu säätövara. Hups, sori. Harppu on alaston piano |
alphamale 09.03.2004 12:54:10 | |
---|
Mä näen suuria asioita tän viestiketjun tulevaisuudessa :D |
askomiko 09.03.2004 16:33:22 | |
---|
Oiva tapa saada kitaran kaula propellille on kyllä lyödä esim 7kielisen setti miinus ohkaisin kieli ja virittää johonkin pomppuhevireeseen eli nimenomaisesti baritoniksi. Kaula ropeliksi? Mitenkäs se silleen menisi? |
alphamale 09.03.2004 16:41:17 (muokattu 09.03.2004 16:41:33) | |
---|
no kaupan setän tuumas. tai sitte kaupan setäki oli jotenki pihalla ropeleista :D eikai se nyt herkkuukaan tee kun se kaulaan kohdistuva jännitys nousee hurjaks? saatan olla tietysti ihan ulapallakin. se ei ole mitenkään harvinaista ;) |
Da Make 09.03.2004 16:43:00 | |
---|
no kaupan setän tuumas. tai sitte kaupan setäki oli jotenki pihalla ropeleista :D eikai se nyt herkkuukaan tee kun se kaulaan kohdistuva jännitys nousee hurjaks? saatan olla tietysti ihan ulapallakin. se ei ole mitenkään harvinaista ;) Mutta kun sanoit, että viritetään Baritoneksi... Eli jotain H/B-vireen luokkaa, tai peräti A-vire... Ei kovin kovaa jännitettä tule silloin! Welcome to the Castle Shadowgate...
IHKK #09 |
alphamale 09.03.2004 16:54:12 | |
---|
Mutta kun sanoit, että viritetään Baritoneksi... Eli jotain H/B-vireen luokkaa, tai peräti A-vire... Ei kovin kovaa jännitettä tule silloin! taitaa olla niinkin niin. viksummalle olis ehkä tullut mieleen. mulle siis ei :D |
askomiko 09.03.2004 17:00:18 | |
---|
Nii, kaupan setä oli ihan pihalla. Tykkäilen pitää hevikitarassa niinku 13-settiä, tai 7-kielisen settiä miinus ohuin kieli, H-vireessä. Eli veto on juurikin sama kuin normaalilla kymppisetillä. Noilla paksuilla on vaan vähän pökkelöä soittaa. .60-paksuinen kieli on vielä vähän liian löysä, ja silti tuntuu liian paksulta soittomukavuuden kannalta. |