Zion 04.03.2004 22:19:10 | |
---|
Voisiko joku selittää mitä "nitrolakka" ja "deep joint" tarkoitta? Lisätään viellä termi "long neck tenon"?? |
G-mies 04.03.2004 22:24:07 | |
---|
Main screen turn on. |
vimpio 04.03.2004 22:25:32 | |
---|
ostin pariviikkoa sitten tokain lc-80. paras kitara mitä olen koskaan omistanut. mikit on soundiltaan hyvät mutta pitävät ihmeellistä ulinaa jos on kitaran volat täysillä. Tokai tuntui mun käteen ja lompsaan paremmalta. tsekkaa omakuva ;) Joo samat sanat itekin ostin LS80F:n tässä pari viikkoa sitten ja on ollut kyllä aivan mahtava kitara. tsekatkaa omakuva Osta hyvä jacksonhevikeppi |
Jaffe 04.03.2004 22:26:16 | |
---|
...( Tsekkaa omakuva) joten sain 1200e kitaran 970e: lla . Onni oli matkassa. Edit: Jeff Beck mikkiä olen miettinyt itse . Mahtaisko olla sinun tarkoituksiin sopiva ? tyylikäs tuokin on. minkäslaista soundia tuolla mikillä olis luvassa? " Järki käskee lopettaa, nielu lisää janoaa, tätä juomaa jumalten ei kai heikko ihminen tarpeeksensa saa" -Juliet Jones.... |
Cort87 04.03.2004 22:34:55 | |
---|
tyylikäs tuokin on. minkäslaista soundia tuolla mikillä olis luvassa? Käsittääkseni aika perus mikki varmaan. Aika moni on minulle sitä LP suositellut. SD Pearly Gates on myös aika hyvä. Onhan noita mikkejä maailmalla. Dimarzioissa varmaan vähän heavympi soundi noin yleisesti ottaen. SD: it on minusta vähän kirkkaampia mikkejä. Jeff Beck on muistaakseni tehoiltaan aika keskiluokkaa joten varmaan rock riffit taittuu ihan hyvin, mutta jos heavyä vetelee niin sitten ehkä joku tehokkaampi. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Ilkarus 04.03.2004 22:42:17 | |
---|
Omistan itsekkin LC-80 skeban ja voin kyllä sanoa, että ainakin aiemmin omistamani Gibson Les Paul Studion pesee mennen tullen niin soundillisesti, ulkonäön osalta ja soitettavuudeltaankin. Kitaran voi tsekata omasta kuvasta. |
Niskamies 05.03.2004 06:56:17 | |
---|
Sama vika minulla. Mikkien vaihto on ainakin miulla eessä. Tuollainen keppi minunkin piti ostaa ja olinkin varannut tuollaisen ,mutta kauppias oli myynyt erehdyksessä väärälle henkilölle. Sain lopulta vähän hinnakkaamman LP hyvitykseksi. Hyvitys oli n.200e ( Tsekkaa omakuva) joten sain 1200e kitaran 970e: lla . Onni oli matkassa. Edit: Jeff Beck mikkiä olen miettinyt itse . Mahtaisko olla sinun tarkoituksiin sopiva ? JB:tä voin suositella, itelläkin se mahonkikitaran tallassa. Toimii kuin junan vessa. Soita bassoa ja ole uromies! |
wizard86 05.03.2004 13:26:12 | |
---|
Kyllähän nuo tokait melko pelejä on..Annan ääneni tokaille(hinnan puolesta)..itsellä on kylläkin korealainen ALS50Q vf.(Muuten samanlainen kuin omassa kuvassa mutta jonkin verran halvempi...)Siinä sitten onkin muutama miinus..Satula törröttää alapuolelta, Tallamikki jo uutena piti ylimääräisiä ääniä, kuten pauketta rätinää,kohinaa ym..Maali/lakka pinta kaulan liitoksen kohdalta ruma..Muuten ihan hyvä skitta..entäpä Minkälainen tuo skitta mahtaa olla?Custom Les Paul (Gibson hardware)?? hinta? sen väri on musta.. Pleksi on melkein koko kannen kokoinen. ja plugi reikä on kannessa kuten sg:ssä..ilmeisesti siis tasakantinen.. Albert järvinen on jumala...8} |
trih 05.03.2004 13:41:32 | |
---|
Kuinkahan paljon eroa näillä tokain kalliimmilla malleilla loppujenlopuksi on Gibsoneiden kanssa? Puhun nyt siis Les Pauleista. Kuinkapaljon eroa on esimerkiksi Tokain LC-80 ja Gibsonin Standardin välillä? Hinta on ainakin paljon alhaisempi. Osaisiko joku sanoa onko soundissa paljon eroa? LC-80 jäljittelee Les Paul Customia, ei Standardia. Tokain ja Gibsonin ainoa puullinen ero on se, että Gibsonissa otelauta on eebenpuuta. Tokaissa ruusupuuta. |
wizard86 05.03.2004 17:51:27 (muokattu 05.03.2004 17:55:43) | |
---|
tuo kitara josta aiemmin kirjoittelin onkin Gibson sonex...Ilmeisesti..Minkälainen kitara kyseessä? Eikös se ole joku Gibsonin halppismalli? tuossahan onkin kuva: http://www.usedsound.com/ShowPhoto.aspx?ItemID=262 Tuota customia tossa mietin...Siis kun aiemmin kirjoítin että ois custom... Albert järvinen on jumala...8} |
E.Q 05.03.2004 18:30:31 | |
---|
Joo, mulla taas on tollanen vanhempi japsi Tokai LS-55 Gibsonin mikeillä. Tallassa 57`Classic ja kaulassa 70-luvun Customista tempastu mikki ja täytyy sanoa että olen kyllä tyytyväinen tohon. Tulee sillä aika paljon soiteltua vaikka on muitakin kitaroita. X |
Olli S. 05.03.2004 18:43:51 | |
---|
Mitä eroja muuten noiden Tokain LC- ja LS-mallien välillä on? Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
vimpio 05.03.2004 18:49:48 (muokattu 05.03.2004 18:51:51) | |
---|
Mitä eroja muuten noiden Tokain LC- ja LS-mallien välillä on? LC:t on tämmösiä hienompia ja niissä on kullatut mikinkuoret. Eikai niissä varmaan muuta ole Osta hyvä jacksonhevikeppi |
Olli S. 05.03.2004 18:50:23 | |
---|
No LC:t on les paul customin ja LS:t standardin kopioita. Jep, mutta käytännön eroja soittotuntumassa ym. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Fortune 05.03.2004 18:51:32 | |
---|
tuo kitara josta aiemmin kirjoittelin onkin Gibson sonex...Ilmeisesti..Minkälainen kitara kyseessä? Eikös se ole joku Gibsonin halppismalli?
Sonex ei ole edes puuta, vaan jotain synteettistä "resonwood":ia. Ihan kivoja, mutta yli 150 euroa en maksaisi :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
E.Q 05.03.2004 18:53:34 | |
---|
LC on Gibson LesPaul Custom:in kopio ja LS Gibson LesPaul Standardin kopio. Niissä on sitten samat erot kuin noissa vastaavissa Gibson malleissakin on. X |
LaXu 05.03.2004 18:55:07 | |
---|
Jep, mutta käytännön eroja soittotuntumassa ym. Ei niissä pitäisi sen kummoisempaa olla, mitä nyt LC:ssa ei ole vaahterakantta kuin siinä mustassa ja valkoisessa (LC-80S, noissa Tokain LP Custom-kopioissa joissa on S mallinumeron perässä on vaahterakansi). |
Olli S. 05.03.2004 18:56:07 | |
---|
LC on Gibson LesPaul Custom:in kopio ja LS Gibson LesPaul Standardin kopio. Niissä on sitten samat erot kuin noissa vastaavissa Gibson malleissakin on. Mitä eroja niillä on keskenään? Ei muuta, mutta en hyödy hirveästi tiedosta, että mitä se matkii, vaan siitä, mitä se on käytännössä. Tuossa Gibson-tietoudessa on aukko tuossa Customin ja Stankun eroissa. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Olli S. 05.03.2004 18:57:30 | |
---|
Ei niissä pitäisi sen kummoisempaa olla, mitä nyt LC:ssa ei ole vaahterakantta kuin siinä mustassa ja valkoisessa (LC-80S, noissa Tokain LP Custom-kopioissa joissa on S mallinumeron perässä on vaahterakansi). Kiitoksia. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |
Fortune 05.03.2004 18:59:21 | |
---|
Mitä eroja niillä on keskenään? Ei muuta, mutta en hyödy hirveästi tiedosta, että mitä se matkii, vaan siitä, mitä se on käytännössä. Tuossa Gibson-tietoudessa on aukko tuossa Customin ja Stankun eroissa. Customin kaulaprofiili on yleensä jotain slim taperin ja 50's-kaulan väliltä, otelautamateriaalin eroavaisuus tuntuu toki myöskin sormissa. Ehkä Customit ovat rahtusen kevytsoittoisempia, tämänkin teorian tosin kumosi pari Standardia, jotka olivat aivan liian hyviä soittaa :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |