Aihe: Big Muffit
1 2
gemisti
15.06.2010 22:46:23
J Silver: Joo, tänäänhän tuo tuli postista. Kyllä siinä vähän naama venähti kun hoksasin et virtaplugiksi ei käykkään sitten se perinteinen plugi, mikä esim. bosseissa jne.
Huomenna joutuu sitten meneen katteleen adapteria tohon jostain sähköliikkeestä. Saas nähä kuinka helpolla löytyy.

http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ectPath=/Shops/musa/Products/518103

Tämä vissiin sopisi?
she sounds like a bag of cats
J Silver
15.06.2010 22:54:05
gemisti: http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ectPath=/Shops/musa/Products/518103

Tämä vissiin sopisi?

Kato joo, eli tommonen nimenomaan hakusessa. Kiitoksia!
dbasteroid
15.06.2010 23:02:16

Meikä suuri EH:n tuotteiden puolustaja ja myös tuon DoubleMuffin omistaja ( eli kaksi
http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_ … ploads/Image/eh_muff-fuzz-0_001.jpg näitä peräkkäin). Mutta Miten tuo 3,5mm. plugi-toimmii. Olen kuullut että voi polttaa piiritpassoks jos ottaa väärin irti. Olenko väärässä?
J Silver
15.06.2010 23:24:00
dbasteroid: Meikä suuri EH:n tuotteiden puolustaja ja myös tuon DoubleMuffin omistaja ( eli kaksi
http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_ … ploads/Image/eh_muff-fuzz-0_001.jpg näitä peräkkäin). Mutta Miten tuo 3,5mm. plugi-toimmii. Olen kuullut että voi polttaa piiritpassoks jos ottaa väärin irti. Olenko väärässä?

Jaa-a en oo tommosesta ennen kuullu. Ei vissiin uskalla kovin plugia irrotella kunhan sen on siihen kiinni saanu, heh heh.
dbasteroid
15.06.2010 23:46:41 (muokattu 15.06.2010 23:49:27)

Olen kuullut että voi polttaa piiritpassoks jos ottaa väärin irti. Olenko väärässä?
Siis tää on ihan osastoa kaverin hyvän kaverin, joka tuntee yhden tyypin jolle kävi näin tietoa... Mutta täälä joku pedaaleita/vahvistimia rakentanut varmasti tietää onko legendaa vai ei... No mun Double Muff ei enää toimi oikein pitää vidun korkeaa sirinää ääriasennoilla... Nyt käytän Russian Big Muffia ja toimiihan sekin.
Edit: Ota muuntaja irti ensin, jos tarvii jotain irroitella. Luulen tuon Kaverin kaveri jutun liittyvän siihen että voi lyödä virrat väärään paikkaan... Mut mä en tiedä... mä oon vaan kuullut
FreshPots
21.07.2010 00:31:48
Lainaan keskustelua hieman.

Eli nyt voisi alkaa harkitsemaan big muffia, mutta ram's headit, russian muffit ja triangle erat hämmentävät. Onko noissa mitään huomattavia eroja? Eli saundeissa olisi tarkoitus päästä the black keys tyyppiseen pörinään ja david gilmour tyyliseen hienostuneeseen särösaundiin.
baba o riley
21.07.2010 08:34:36
Crossfire96: Lainaan keskustelua hieman.

Eli nyt voisi alkaa harkitsemaan big muffia, mutta ram's headit, russian muffit ja triangle erat hämmentävät. Onko noissa mitään huomattavia eroja? Eli saundeissa olisi tarkoitus päästä the black keys tyyppiseen pörinään ja david gilmour tyyliseen hienostuneeseen särösaundiin.

Noissa on paljonki eroja. ramsheadeistä ja triangeleista saat maksaa huomattavia summia. Soundi on rouhea. 3 ja 4 versioita voi löytyä edukkaammalla (grafiikka ja layout kutakuinki sama kun uustuotannossa) Kannattaa testata kuitenkin jos ei montaa satasta halua sijoittaa ihan reproduktion muffia, taitaa jollain 60-70eurolla irrota. Ei senkään soundi huono ole ja pääset varmaan samoihin soundimaailmoihin.
baba o riley
21.07.2010 08:35:31
Fuzzeista viel sen verran että käyttäkää ihmeessä soundin takia pattereita eikä muuntajaa.
dropD
21.07.2010 08:45:07

baba o riley: Noissa on paljonki eroja. ramsheadeistä ja triangeleista saat maksaa huomattavia summia. Soundi on rouhea. 3 ja 4 versioita voi löytyä edukkaammalla (grafiikka ja layout kutakuinki sama kun uustuotannossa) Kannattaa testata kuitenkin jos ei montaa satasta halua sijoittaa ihan reproduktion muffia, taitaa jollain 60-70eurolla irrota. Ei senkään soundi huono ole ja pääset varmaan samoihin soundimaailmoihin.

Ja jos kolvi pysyy yhtään kädessä, niin GGG muffista saa rakenneltua eri versioita maun mukaan...
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus
MannihilatoR
21.07.2010 12:04:57

baba o riley: Fuzzeista viel sen verran että käyttäkää ihmeessä soundin takia pattereita eikä muuntajaa.

kuin niin..? ois kiva kuulla lisää.
Terry Pantheras
21.07.2010 12:41:03
MannihilatoR: kuin niin..? ois kiva kuulla lisää.

Niin, mitäs mitäs? Itse voltitan mustaa Russian Muffia patteriadapterin kautta verkkovirralla ja sitä ennen ihan paristolla, enkä nyt muista havainneeni mitään radikaalia eroa soundissa. Tosin tuuttaan tuolla jo valmiin särön päälle, eli liekkö siinä tapauksessa niin nuukaa...
MASTEROID ~~ stonerdoomin westlife ~~
wilo
21.07.2010 13:46:38
baba o riley: Fuzzeista viel sen verran että käyttäkää ihmeessä soundin takia pattereita eikä muuntajaa.

Jaa-a, riippunee fuzzista. Nimittäin mun mielestä Fulltone Soul Bender kuulostaa jopa paremmalta virtalähteellä kuin patterilla.
Trio Punk
21.07.2010 16:25:22
J Silver: Joo, tänäänhän tuo tuli postista. Kyllä siinä vähän naama venähti kun hoksasin et virtaplugiksi ei käykkään sitten se perinteinen plugi, mikä esim. bosseissa jne.
Huomenna joutuu sitten meneen katteleen adapteria tohon jostain sähköliikkeestä. Saas nähä kuinka helpolla löytyy.

Plussa oikeesti hyvästä nostosta=)
FreshPots
21.07.2010 19:05:10
wilo: Jaa-a, riippunee fuzzista. Nimittäin mun mielestä Fulltone Soul Bender kuulostaa jopa paremmalta virtalähteellä kuin patterilla.

Jos patterit ovat jo hieman vanhemmat saundi muuttuu räkäisemmäksi (ainakin fuzzfaceissa)
Hipit rautaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)