Aihe: Putkikombo alle 700€ ??
1 2
Hanok
03.03.2004 18:57:11
mä oon käsittäny että putkikamoilla on tietty käyttöikä, tyyliin 10 v... pitääkö paikkansa?

No eipä juuri. Kyllä kaiken aikaa on käytössä useita kymmeniä vuosia vanhoja vahvistimia. Putkivahvistimissa on se hyvä puoli että niitä voi kohtuullisen yksinkertaisen rakenteen takia hyvinkin korjata. Huoltoa putkivahvistin tietysti vaatii vuosien varrella, mutta niin vaatii mikä tahansa muukin laite. Toisaalta taas putket ovat kulutusosia joita joutuu välillä vaihtamaan, mutta ei putkivahvistimen käyttöikä putkien vanhenemiseen pääty.
J-R
04.03.2004 00:53:06

mä oon käsittäny että putkikamoilla on tietty käyttöikä, tyyliin 10 v... pitääkö paikkansa?

Ei pidä (tietty putkenvaihtoja ym normaalia huoltoa tullee jossakin vaiheessa eteen). Tietokoneitten ym. mallintavien kohdalla pitää ;)...

Ja varsinaiseen aiheeseen...suosittelen Peaveyn Delta Bluesia, minulla 2x10-malli. Näistä on puitu joten jos haku toimii niin penkomaan :)...
Pitkavirta
05.03.2004 13:09:32
niin no enhän mä taas tajunnu käyttää loogista päättelykykyä. olinpas typerä, tottakai putkikaappien osat on vaihdettavissa, mut joku sano että on joku limitti. no kai se tarkotti just noitten osien kannalta.
Niin minäkin sinua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)