Aihe: laney TF100 / Peavey bandit 112
1 2
Walle
07.02.2004 23:07:19
Itse laitoin Peaveyn Bandit 112:sen tilaukseen natsi-scheisseiltä. Olen saanut sen käsityksen että peavey on tuhannen kertaa parempi kuin laneyn tf- sarjalaiset. Miettikääpä sitä.
En soita koskaan väärin,vaan "eri tavalla"
Lego
07.02.2004 23:10:47
Mietin pääni puhki ja tulin lopputulokseen Peavey. Että näin tänään.
Härski
07.02.2004 23:13:27
Eihän noi paini edes samassa sarjassa. Jotain tolkkua tohon hommaan.
anguished
08.02.2004 01:07:43
Öhöm. Nyt puhut 100:sta. TF200:ssa on todellakin kaks särökanavaa ja toinen niistä on putkisärökanava.

Oliko se nyt niin, että toinen niistä (säröistä) on vain putkella, vaiko molemmat? Ristiriitaista informaatiota - jotkut sanoo että molemmat.

Ja itellä on Laney TF200 ja kyllähän sitä suosittelen - ainakin itse olen ollut tyytyväinen säröihin! :)
ba-Rokki
Härski
08.02.2004 08:29:53
Oliko se nyt niin, että toinen niistä (säröistä) on vain putkella, vaiko molemmat? Ristiriitaista informaatiota - jotkut sanoo että molemmat.

Ite olen sitä mieltä, että vain toisessa. Eli raskaammassa.
Miikathebest
08.02.2004 10:19:54

Ite olen sitä mieltä, että vain toisessa. Eli raskaammassa.

On niissä molemmissa. Ainakin molemmissa särökanavissa on käynnitettäessä se pieni viive, jota ei puhtaassa kanavassa ole, jossa ei puolestaan ole putkea.
Ja molemmissa se säröytyminen on luonteeltaan melko saman tapaista.
Parempi sika säkissä, kuin possu kassissa!
Miika Rocks It - Miika's Vision
gator
08.02.2004 15:30:31
Olen parissa treeneissä joutunu soittaa peaveyllä ja ainakaan bändisoitossa sen tehot ei riitä mihinkään!!!
Kolme viikko sit hajotin vehkeestä vielä elementinkin. Kiva oli maksaa 150 e uudesta sheffieldin pörisköstä. Varmaan himavolyymeillä saa ihan hyvät soundit. Mut ääntä ei kyllä lähde. Tf-sarjalaiset on mun mielestä suht harmittomia tapauksia. Ei ainaskaan hinnalla pilattuja käytettynä.
Von Härskiburg
08.02.2004 16:30:12

On niissä molemmissa. Ainakin molemmissa särökanavissa on käynnitettäessä se pieni viive, jota ei puhtaassa kanavassa ole, jossa ei puolestaan ole putkea.
Ja molemmissa se säröytyminen on luonteeltaan melko saman tapaista.

Näin minäkin olen pähkäillyt.
"Vähän ois siistii olla lesbo! Sais nussii naisia!" -Rumpalimme
Mörkö
08.02.2004 17:09:08
Olen parissa treeneissä joutunu soittaa peaveyllä ja ainakaan bändisoitossa sen tehot ei riitä mihinkään!!!

Mitä te niissä treeneissä oikein touhuatte? Onko teillä suihkukone mukana bändissä? Kyllä meidän treeneissä peaveyn voluumeilla on hyvin pärjännyt. Jäänyt vielä varaa kääntää lisääkin jos tarvis.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
kimple87
08.02.2004 17:16:06
meilläkin on riittänyt aivan tarpeeksi ääntä tuosta banditista vaikka minkalaista mättöä välillä soitetaankin
kuolema kuittaa univelat myös kahvi
Ze Kink
08.02.2004 17:19:21 (muokattu 08.02.2004 17:20:22)
meilläkin on riittänyt aivan tarpeeksi ääntä tuosta banditista vaikka minkalaista mättöä välillä soitetaankin

Ja meillä on tähän asti riittänyt 15w bassovahvistin ja 2 15w kitaravahvistinta. Meillä ei tosin ole rumpalia.

EDIT: Ja silti kuulemma kuuluu puolen kilometrin päähän meidän harkat.
Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta!
Billsner
08.02.2004 20:14:02
Mitä te niissä treeneissä oikein touhuatte? Onko teillä suihkukone mukana bändissä? Kyllä meidän treeneissä peaveyn voluumeilla on hyvin pärjännyt. Jäänyt vielä varaa kääntää lisääkin jos tarvis.

Meinasin juuri kysyä samaa. Kyllä meidän (minä ja Mr.Vasara) banditit kuuluu ihan hyvin rumpujen läpi. Eikä ole kummallakaan kuin puolessa välissä suunnilleen volumet.
"I have become Death, destroyer of worlds!"-Xzar
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)