Aardfather 25.01.2004 04:21:24 | |
---|
selvästi VIRHEELLISEN tavaran saa AINA palauttaa, jolloin myyjän/maahantuojan tulee joko vaihtaa se virheettömään, maksaa hyvitystä tai purkaa kauppa. Totta. Uudella tuotteella on AINA tietty takuu. - Aardfather |
kimple87 25.01.2004 10:44:55 | |
---|
no niin eiköhän tämä tästä huomenna meen kauppaan keskusteleen asiasta.ihan periaate kysymys tuo asia meinaan että rahalle pitää saada vastinetta kun ostaa uuden kitaran eikä lommosta paskaa.no en oo vielä maksanu kitaraa kokonaan ;)...muuten siinä on gibson deluxe viritys koneet.taidan mennä kyllä porukoitten kans kauppaan.parempi tapa saada ne paniikkiin;) kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
Velli 25.01.2004 10:49:24 | |
---|
Kerro sitten miten kävi. Mistä liikkeestä muuten sen kitaran ostit? Top Soundista? |
kimple87 25.01.2004 23:16:35 | |
---|
sanon sitten mistä liikkeestä ostin jos ei päästä herrojen kanssa yhteisymmärrykseen.sen jälkeen sanon liikkeen nimen ja huomenna kerron miten kävi.mutta taas joudun kiittäää ihmisiä jotka neuvoi(taas) miestä hädässä kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
PIM 26.01.2004 09:55:22 | |
---|
Niistä lommoista on kyllä turha valittaa koska ne kuuluu tuohon Faded sarjaan oleellisena osana sen halpisimagoa ja olenpa nähnyt jopa sellaisen josta bodyn liimasaumat irvisti ja jonka joku onnellinen kuulemma vielä osti. Olisi kannattanut lukea mitä täällä on minun ja muidenkin toimesta ko. kitaroista kirjoitettu ennen ostopäätöstä niin tämä ei olisi tullut yllätyksenä näin jälkeenpäin. Toisin kuin yleensä väitetään niin ennemmin uskaltaa ostaa näkemättä jonkun squierin kuin tälläisen halpis-Gibsonin, tai ainakaan takkiin ei tule näin pahasti. Ymmärrän kyllä ärtymyksesi ja mua vituttaa että taas löytyy joku joka on mennyt tähän "Pakko saada 'oikea' Gibson" -lankaan, mutta jos kunnolla viimeistellyn Gibson haluaa niin silloin on oltava valmiina pulittamaan pari kiloeuroa siitä. If the tool we have is
a hammer, make the problem look like a nail. |
askomiko 26.01.2004 10:01:16 | |
---|
Miusta ne studiotkin on niin rupisia etten uskaltaisi niiden perusteella kalliimpaa standardiakaan kyllä ostaa. Gibson ampuu itseään polveen tekemällä kuraa, saa nähdä miten pitkään nostalgia kantaa. Seuraavat 100 vuotta, veikkaan. |
HeavyMachinery 26.01.2004 14:33:44 | |
---|
Miusta ne studiotkin on niin rupisia etten uskaltaisi niiden perusteella kalliimpaa standardiakaan kyllä ostaa. Gibson ampuu itseään polveen tekemällä kuraa, saa nähdä miten pitkään nostalgia kantaa. Seuraavat 100 vuotta, veikkaan. Henkilökohtaisesti arvostan tokain lessuja enemmän työn jälki on paljon parempaa. Gibson rahastaa nimellä. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
kimple87 26.01.2004 17:03:19 | |
---|
mun käsittääkseni ei kuulu lommot tuohon kitaraan vaan se huonolakkaus...näin minulle on sanottu ja myyjäkin anto semmosen käsityksen kuolema kuittaa univelat myös kahvi |
PIM 26.01.2004 17:06:38 | |
---|
Minä en ole ainakaan yhtään lommotonta Faded-sarjalaista nähnyt joten olen olettanut että ne kuuluu osaltaan tähän hutilointityyliin. If the tool we have is
a hammer, make the problem look like a nail. |