Stein 30.05.2004 12:46:20 (muokattu 30.05.2004 12:50:15) | |
---|
Vain olennainen on tärkeää!!! |
kulmahiomakone 11.06.2004 12:58:16 (muokattu 11.06.2004 13:00:34) | |
---|
Mitä tässä olen viime aikoina seurannut, niin saksalaiset kitarat liikkuvat ebay.dessa pilkkahinnoin. Framusin, Hohnerin, Höfnerin ja Musiman 60- ja 70-luvun kitaroita on koko ajan kymmenkunta kaupan ja hinnat jäävät usein alle viidensadan, vaikka olisi kyseessä mintti jazzkitara. Nyt vaan pitäisi taikoa rahaa jostain... Opintolainaakin saa vasta syksyllä - ahdistaa. dit. Tässä yksi helmi: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … photoDisplayType=2#ebayphotohostingCatana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
Mikko Kankaanpää 11.06.2004 13:50:21 | |
---|
http://www.uraltone.com |
Ben_D 11.06.2004 14:25:39 | |
---|
Ship to German only! Vaikka lukee "Ship To German Only" niin eipä ole vielä tullut vastaan myyjää, joka ei toimittaisi myös Suomeen kun siitä on erikseen mailitse sovittu. |
Mika_K 14.11.2004 18:28:51 | |
---|
Lueskelin aikani tätä eBay-osastoa ja päätin kantaa korteni kokemuksia-kekoon. Huutelin joku aika takaperin eBay.comista itselleni Roctron HUSH IICX hurinansurman. Käytetyn, tottakai. Verme oli myynnissä SauerkrautLandiassa. Maksu nettipankissa SWIFT/BIC ja IBAN-kaavalla. Laite suomessa parissa viikossa maksusta ja vieläpä ehjänä. :D voittosumma oli n.64€, Rahdit 16,50€ Deutsche Post ->Suomen Posti. Yhteensä siis 80,45€. Teinkö hyvät kaupat?. Luulisin, että täältä kotomaasta ei moista laatuhärpätintä käytettynä alle 100€ saa. imho. Korjatkaa, jos käsitykseni hinnoista on pyllyllään. :) -M- |
hanipai 26.01.2005 04:41:53 | |
---|
Saksasta kitaran postitus suomeen Postin kautta maksaa 20,50e, joten ei ole paha. Mikko No ei oo kallis, mutta miten Englannista kitaran postitus maksaa 55 puntaa? Kummallinen tuo ero. Voisiko joku valaista minullekin miksi ero on niin suuri? Hannu Carpe Diem |
Kjukka 26.01.2005 12:02:04 | |
---|
No ei oo kallis, mutta miten Englannista kitaran postitus maksaa 55 puntaa? Kummallinen tuo ero. Voisiko joku valaista minullekin miksi ero on niin suuri? Hannu Veikkaisin että tuo 55£ on kuriirihinta, joskin silti aika suolainen. |
fox 26.01.2005 12:40:18 | |
---|
Veikkaisin että tuo 55£ on kuriirihinta, joskin silti aika suolainen. Kyllä Hänen Majestanttansa posti ottaa aika kovan taksan, juuri tuli Epiphone-projekti hommattua Englannista, olikohan 33.50 puntaa tuo ilo.. siis postikuluja. Ei vakuutusta. Ei pikarahtina. |
mikel 08.02.2005 11:44:01 | |
---|
Kolminkertainen HURRAA HURRAA HURRAA-huuto Ebaylle!!!! Ibanez CS9 = 40€, pedaali tuli postiennakolla ja toimii täydellisesti ! (hmm.. vain muuntajalla mutta sen tiesin jo tarjousta tehdessänikin :-) |
hanipai 10.02.2005 02:50:42 | |
---|
Tulikin tosta mieleen, että oon yrittänyt lähettää myyjälle kysymyksiä, mutta en ole saanut vastauksia. Olen siis kysynyt ask to seller kohtaa käyttäen. Onko siinä joku jippo?Tulevatko kysymykset muuten kaikkien nähtäville vasta, kun niihin on vastattu eli toisin kuin esim. huuto.netissä? Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
JuSu 10.02.2005 08:51:34 | |
---|
Tulikin tosta mieleen, että oon yrittänyt lähettää myyjälle kysymyksiä, mutta en ole saanut vastauksia. Olen siis kysynyt ask to seller kohtaa käyttäen. Onko siinä joku jippo?Tulevatko kysymykset muuten kaikkien nähtäville vasta, kun niihin on vastattu eli toisin kuin esim. huuto.netissä? Kyllä se mun kohdalla on toiminut... Tarkistapa, että eBayn rekisteritiedoissa oleva sähköpostiosoitteesi on oikein ja toimiva. Mutta jos ei myyjä vastaa tiedusteluihin, niin kannattaa miettiä pari kertaa, lähteekö huutamaan tuotetta... JuSu Minä olen myyrä. |
fox 10.02.2005 11:04:39 | |
---|
Mutta jos ei myyjä vastaa tiedusteluihin, niin kannattaa miettiä pari kertaa, lähteekö huutamaan tuotetta... JuSu Ymmärtääkseni ne kysymys/vastausjutut ei tule muuten näkyville, paitsi jos myyjä ne haluaa julkaista..eli toinen systeemi kuin huutonetissä. Saksalaiset ei kaikki oikeen halusti vastaa englanninkielisiin kysymyksiin, ei kovin monet mutta jotkut. On tullu vuosien varrella huomattua muutaman kerran.. Myös, jos laitetta ei haluta lähetellä Saksan ulkopuolelle, se on ilmoitettu painokkaan selvästi jättämällä vastaamatta...
|
hanipai 10.02.2005 12:50:47 | |
---|
Ymmärtääkseni ne kysymys/vastausjutut ei tule muuten näkyville, paitsi jos myyjä ne haluaa julkaista..eli toinen systeemi kuin huutonetissä. Saksalaiset ei kaikki oikeen halusti vastaa englanninkielisiin kysymyksiin, ei kovin monet mutta jotkut. On tullu vuosien varrella huomattua muutaman kerran.. Myös, jos laitetta ei haluta lähetellä Saksan ulkopuolelle, se on ilmoitettu painokkaan selvästi jättämällä vastaamatta... Oon oikeastaan kysellyt vaain jenkkiebayssä, mutta vastausta ei ole kuulunut. Tuleeko se sähköpostiini siis? Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
fox 10.02.2005 13:13:21 | |
---|
Oon oikeastaan kysellyt vaain jenkkiebayssä, mutta vastausta ei ole kuulunut. Tuleeko se sähköpostiini siis? Tulee, jos olet vastausta saamassa.. Joko suoraa siltä myyjältä tai sitte eBayn kautta.. |
hanipai 10.02.2005 16:04:31 | |
---|
Kyllä se mun kohdalla on toiminut... Tarkistapa, että eBayn rekisteritiedoissa oleva sähköpostiosoitteesi on oikein ja toimiva. Mutta jos ei myyjä vastaa tiedusteluihin, niin kannattaa miettiä pari kertaa, lähteekö huutamaan tuotetta... JuSu No voi prkl...muistin, että laitoin hotmailin osoitteeks, mutta mulle olikin tullut gmailiin vinopino vastauksia. Niitä ei ollu vaan julkastu, vaan ne oli ainoastaan privatteja:) Hitto oon.... Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Kukko 16.02.2005 11:10:30 | |
---|
Ymmärtääkseni ne kysymys/vastausjutut ei tule muuten näkyville, paitsi jos myyjä ne haluaa julkaista..eli toinen systeemi kuin huutonetissä. Saksalaiset ei kaikki oikeen halusti vastaa englanninkielisiin kysymyksiin, ei kovin monet mutta jotkut. On tullu vuosien varrella huomattua muutaman kerran.. Myös, jos laitetta ei haluta lähetellä Saksan ulkopuolelle, se on ilmoitettu painokkaan selvästi jättämällä vastaamatta... Vaihtelevasti vastaavat, viimeksi kun kysyin niin vastaus tuli vasta kun laite oli myyty! Toisaalta mulla on kaupanteosta vain hyviä kokemuksia. Nauhakaikulaite (halpa)tuli erittäin hyvin pakattuna ja vastasi kuvausta. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Aksu89 04.02.2007 11:37:13 (muokattu 04.02.2007 11:37:56) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 718 päivää vanhaan ketjuun! Kyllä vain. Kyselisin sitä, että miten turvallista tuollainen pankkisiirroilla maksaminen oikein on? Jos pakettia ei tulekaan, niin onko se sitten siinä? Saako rahoja mitenkään takasin tai vastaavaa. Tuota tässä tällä hetkellä tarkkailen: http://cgi.ebay.co.uk/Gibson-Flying … QcmdZViewItem?hash=item250078444425 |
Invader 04.02.2007 11:43:42 | |
---|
Turvallisin mielin uskaltaisin tuolta myyjältä ostaa, melko vakuuttava palautehistoria hänellä. Tai sitten ei.. |
Artist 04.02.2007 11:43:55 | |
---|
Mites, maksaessa tuonne niin teenkö siten, että siirrettyäni maksun myyjän tilille käyn tuolla My Ebayssä klikkaamassa tuota "Mark As Payment Sent" juttua? "Words are very unnecessary, they can only do harm" |
Ben_D 04.02.2007 11:44:58 | |
---|
Mites, maksaessa tuonne niin teenkö siten, että siirrettyäni maksun myyjän tilille käyn tuolla My Ebayssä klikkaamassa tuota "Mark As Payment Sent" juttua? Juu..ja pistät myyjälle sähköpostin, jossa liitteenä screenshottina napattu kuitti maksusta. http://www.fiercemetal.org |