punkygirl 18.02.2004 22:42:51 | |
---|
joo mä voisin kokeilla jotain 8 settii nyt ku oon soittanu 10 puolel..onks siitä ohuempii vielä? Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä.XD |
Lauri666 18.02.2004 22:50:04 | |
---|
joo mä voisin kokeilla jotain 8 settii nyt ku oon soittanu 10 puolel..onks siitä ohuempii vielä? En suosittele :D So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
toxic 18.02.2004 22:53:17 | |
---|
joo mä voisin kokeilla jotain 8 settii nyt ku oon soittanu 10 puolel..onks siitä ohuempii vielä? Ei kannata ottaa 8 settiä, ku ne kielet katkeilee (varskinkin punkkia soittaessa :-D) ja ääni on aika "ohut" |
fox 19.02.2004 00:44:05 | |
---|
joo mä voisin kokeilla jotain 8 settii nyt ku oon soittanu 10 puolel..onks siitä ohuempii vielä? Kasisetti on ihan hyvä, toki ilman muuta katkee helpommin mutta on myös helpompi soittaa. Kaikki bendit sun muut on kasisetillä helppoo ku heinänteko. Mä en jummarta noita joilla on ihme vaijerit kielinä..=) (Ei vainkaa, jokaiselle mieluisat kielet, sillähän niitä eri vahvuisina tehdään..) |
Niskamies 19.02.2004 09:42:26 | |
---|
Alussa varmaan joku 9 tuotaa enemmän iloa sormille, kun on kevyt. Sitten kymppeihin kun jaksaa niitä venytellä. Heh, ite soitin eka bassoa pari vuotta ennenkun nyt hommasin kitaran, ja toi heavy-bottom kymppi-satsi tuntuu kuminauhoilta. Pitäis varmaan joku 13-satsi heittää kiinni. |
Volle 19.02.2004 09:52:45 | |
---|
Heh, ite soitin eka bassoa pari vuotta ennenkun nyt hommasin kitaran, ja toi heavy-bottom kymppi-satsi tuntuu kuminauhoilta. Pitäis varmaan joku 13-satsi heittää kiinni. Niillä onkin sitten helppo vetää bendejä. Vaihda sellainen ja kokeile vaikka ihan 1,5 askeleen venytystä. Jos oikein heavy bottomia haluat, ota bassosta vanhat kielet sinne kitaran alimmiksi. :) Ohuet kielet on mun mieleen enemmänkin. Alakielet tosin saa olla paksut. Kaverillani oli joku ihan letku setti kitarassaan kiinni, olisikohan ollut just 8. Sillä kepillä sai aika helposti hurjia venytyksiä, 3 sävelaskeltakaan ei ollut mikään temppu. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
Jäärä 19.02.2004 09:52:46 | |
---|
Hyvä kitara soi jollain 08-setilläkin ihan hyvin. "Koneella on koneen tahti" |
Man1ac 19.02.2004 09:56:26 | |
---|
Kokeile vaikka niitä ysin kieliä, jos kerran kympit tuntuu liian raskailta, kasin kielillä sitten ei teekään mitään. Kuulostavat aivan järkyttävän ohuelta ja rämisevät helkkaristi kun niitä vähän enempi kurittaa. :p Myydään Ibanez RG550LTD Dimarzion huippumikeillä! |
Niskamies 19.02.2004 10:33:19 (muokattu 19.02.2004 10:33:28) | |
---|
Niillä onkin sitten helppo vetää bendejä. Vaihda sellainen ja kokeile vaikka ihan 1,5 askeleen venytystä. Jos oikein heavy bottomia haluat, ota bassosta vanhat kielet sinne kitaran alimmiksi. :) Noh, ehken mä kuitenkaan 13-satsia, vois 11-satsia kokeilla. Sitä ei vaans aa heavy-bottomina, niin että alimmat kielet olis ohuemmat ku nytten, ja sitä mä en haluu. Mun toinen basso rupes soimaan ihan erilailla kun heitin siihen paksut kielet, ehkäpä tota toivon alitajusesti kitarastakin. Ja paksut kielet on mukava tilujarru :) |
SURf 19.02.2004 10:43:53 | |
---|
Heh, ite soitin eka bassoa pari vuotta ennenkun nyt hommasin kitaran, ja toi heavy-bottom kymppi-satsi tuntuu kuminauhoilta. Pitäis varmaan joku 13-satsi heittää kiinni. Onko sulla toi GHS heavy-bottom satsi GBTNT 010 013 017 DY30 DY44 DY52 Laitoin eilen tuon paikoilleen ja jytisee aika mukavasti... ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt, että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Niskamies 19.02.2004 10:46:19 | |
---|
Onko sulla toi GHS heavy-bottom satsi GBTNT 010 013 017 DY30 DY44 DY52 Laitoin eilen tuon paikoilleen ja jytisee aika mukavasti... Mulla on Rotosaundin heavy-bottom satsi, mutta seuraavaksi hommaan kyllä EB:tä, kunhan saan noi kaksi ilmasta settiö kulutettua/katki. Samat paksuudet on mullakin, ja kyllä jytää. |
Lord of the strings 19.02.2004 10:51:25 | |
---|
Mulla on Rotosaundin heavy-bottom satsi. Dean Markley: Blue steel 10-52. Kyllä jyrisee! Niin, itse en suosittelsi tuota .08-settiä, niitähän joutuu ihan jarruttamaan jos haluaa saada hallitun vibran. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
Pitkavirta 19.02.2004 16:59:03 | |
---|
Mun eka kitaramaikka oli kuulemma nuoruudessaan soitellu 9-setillä niin, että A-kieli oli E-kielen tilalla (paksut) ja setti siitä eteenpäin (siis ilman paksuinta E:tä) ja ohut-E:n tilalle banjon kieli.. :) varmaan tiukkaa satsia. Oppia ikä kaikki. |