Aihe: Kitaran ostoa: Ibanez GRX140
1 2
outo_O
10.01.2004 22:14:36
saako tässä muuten mainostaa omaa kitaraa, joka on myynnissä? siinä ois keppi kohallaan alottelija tiluttajalle, katopas se mun silmää klikaten ja se linkki bc rich assassin kitara.

kannattaisi ostaa käytetty kitara imho, parempaa vastinetta rahoille, torilla on jotain mielenkiintosia joskus, ibanez talman oisko ollut 300€? oikein mukava ja siistin näkönen.

ja toi vahvari taitaa olla aika pöristin joka rutisee jotain outoa pörinää.. kokeilepa haulla sitä kustom tubea.
itelläs on paska allekirjotus !
kimurantti1
10.01.2004 22:32:57
En kyllä neuvoisi aivan aloittelijalle, että käy testaamassa kitaroita liikkeissä, koska aivan aloittelijan kouraanhan ne kaikki tuntuvat aivan samanlaisilta! Sitten päätyy ostamaan kitaran jota myyjä "suosittelee" tai vain hienon näköisen.
Kannattaa ottaa mukaan joku kuka oikeasti ymmärtää kitaroista hieman enemmän, niin ei sitten puolen vuoden tai vuoden jälkeen tarvitse voivotelle kun tuli ostettua "paska" kitara.
Finnish Rhyacophila
10.01.2004 23:10:58
Ibanez GAX 70 on kyllä ainakin minulla hoitanut hommansa erinomaisesti.
Hän on leidi! wouhouhou hän on HÄN MIES!! STIDITITIDIITTI!!!
KFinnberg
14.01.2004 12:58:37
Jeps, nyt tuli ostettua tuollainen Ibanezin GAX75:n. Oli vähän kalliimpi kuin oletin, koska tuo GAX70 mallin valmistus on kuulemma lopetettu niin jouduin ottamaan tuon uuden mallin joka oli kalliimpi.

Osoitteessa: http://www.ibanez.co.jp/world/country/frame_finland.html

-> Guitars -> ja ax.

Sieltä löytyy kuvaa mikäli sikäli jotakin kiinnostaa. Nyt vaan ankaraa harjoittelua! Kiitokset kaikille jotka auttoi tässä päätöksenteossa.
Xcalibur
27.04.2004 01:37:41
Hankin itse Ibanez GRX-140:n puolisen vuotta sitten, kun skittakärpänen puraisi. Vahvistimeksi valitsin pakettiin aiemmin mainitun Craten GX-15R:n.

Itse olen ollut hemmetin tyytyväinen ko. yhdistelmään. Äänimaailma on ainakin omaan korvaani riittävän hyvä ja monipuolinen (säädöt, säröt ja kaiut). Vahvistimessa tehoa ja desibelejä löytyy sen verran, että Level-nupikkaa ei omakotikäytössäkään viitsi puoleen väliin avata...

Vaihdoin kielisarjaksi nyttemmin GHS:n kymppisetin ja lisäsin kitaran mukana tulleen kolmannen tallajousen ja homma ei kun parani. Vibratalla jämäköityi ja saundi syveni...

Ibanezin vireen kanssa ei itselläni ole ainakaan ongelmia ollut vibrakammenkaan kanssa, kun on muistanut venytellä uusista kielistä "löysät pois" asianmukaisesti.

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)