Aihe: Kitarateline
1 2
-K-
03.01.2004 21:45:34
Tsekatkaapas muuten ihmiset -K-:n oma kuva! Siinä on tuollainen 5-paikkainen Rockstand ja kolme kitaraa aivan vierekkäin (huomatkaa pieni väli) sekä yksi kitara yhden tyhjän paikan jälkeen (huomatkaa selkeästi suurempi väli).

Juurikin näin, mainittakoon vielä että ne pirulaiset (kitarat) keikkuvat pienistäkin liikkeistä vaikka ovatkin tuettuja kolmesta pisteestä. Tuollainen maalin lohkeileminen pienistäkin, lähes olemattomista kolauksista on varmaan melko tuttua ibanezin RG-mallien omistajille.
Ei suotta elämys.
Dumb
03.01.2004 22:04:51

Juurikin näin, mainittakoon vielä että ne pirulaiset (kitarat) keikkuvat pienistäkin liikkeistä vaikka ovatkin tuettuja kolmesta pisteestä.

Minulla ei tuollaista ole ongelmaa ole ilmennyt. Tosin, mullahan on pikkuisen erilainen teline kuin sulla ja voi olla, että mun telineessä niiden alaosan pehmusteiden väli on hieman suurempi ja näin kitarat pysyvät tukevammin siinä?

Tuollainen maalin lohkeileminen pienistäkin, lähes olemattomista kolauksista on varmaan melko tuttua ibanezin RG-mallien omistajille.

Valitettavasti, kyllä.
Volle
03.01.2004 22:09:43
Onkoos tommonen rockstand nyt sitten mitoitettu hieman ahtaaksi ajatellen akustisia kitaroita, jos kerran sähkölankutkin meinaavat toisiinsa kolhia?

Muuten kyllä vaikuttaa juuri sellaiselta, mitä mä tarvitsen. Erillisiä telineitä en viitti ostaa. Maksimissaan 5 soitinta telineeseen tulisi. Kaksi niistä on akustisia.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
-K-
03.01.2004 22:15:25
Muistaakseni oli vielä oma malli akustisillekin, ja tulee ahdasta jos meinaa iskeä joka väliin kitaran. Ehkä 2 sähkistä ja 1 akustinen reunaan menee tuskattomasti 5 paikkaiseen.

Btw. hokasin että se paikalla heiluminen johtui siitä että minulla on aika monessa kepissä remmi pehmusteeen ja kitaran välissä =)
Ei suotta elämys.
Dumb
03.01.2004 22:20:24

Muistaakseni oli vielä oma malli akustisillekin

Joo, niin on.

ja tulee ahdasta jos meinaa iskeä joka väliin kitaran. Ehkä 2 sähkistä ja 1 akustinen reunaan menee tuskattomasti 5 paikkaiseen.

Jos tuo ahtaus ei häiritse, mahtuu 7-paikkaiseen varmaan joten kuten kaksi akustista ja kolme sähkökitaraa. Eli akustisille olisi molemmille kaksi paikkaa. En voi kokeilla kun ei ole teline eikä kahta akustista kotona.

Btw. hokasin että se paikalla heiluminen johtui siitä että minulla on aika monessa kepissä remmi pehmusteeen ja kitaran välissä =)

Heh, noniin, nyt on sekin mysteeri sitten ratkaistu. 8-)
migeboy
04.01.2004 12:08:58
En voi kokeilla kun ei ole teline eikä kahta akustista kotona.

Toi pitää kyllä kokeilla kun saan sen telineen hankittua. Pitää vaan lainata kaverilta toinen akustinen keppi.
migeboy
05.01.2004 15:04:10
Nostan pikkusen ylöspäin tätä aihetta. juups.
Härski
05.01.2004 15:14:56 (muokattu 05.01.2004 15:15:21)
No siis mulla on 5 paikkainen teline ja mulla on siinä 4 sähkökitaraa ja 1 akustinen. Akustisen kun laittaa reunaan, niin kaikki sopii helposti. Eli Juntti, laita akustiset reunoihin, niin ongelmia ei ole. That's it.
Volle
05.01.2004 16:11:36
No siis mulla on 5 paikkainen teline ja mulla on siinä 4 sähkökitaraa ja 1 akustinen. Akustisen kun laittaa reunaan, niin kaikki sopii helposti. Eli Juntti, laita akustiset reunoihin, niin ongelmia ei ole. That's it.

Tilaa kuitenkin nyt tulee lisää (5-7 paikkaiseen rockstandiin, jonka käyn joskus jaksaessani ostamassa), kun aloittelin bassottelemaan yhden pumpun mukana. Basso saa nimittäin jäädä sitten sinne reenikselle lojumaan, kun ei sillä raukalla ole laukkua. Ei sitä viitti näillä keleillä ihan Ramones-tyyliin pelkässä muovikassissa kantaa, vaikka se aika rok-henkistä olisikin. Ja yksi pointti vielä: mähän en mitään kuvioita kotona valmiiks reenaa...
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)