Aihe: Williamssin stratokopsut
1 2 3 4 5
PoLFus
27.12.2003 20:02:26

joo tommonen williamssi on vähä ku soittelis vanhalla harjalla

ruostuneella rautasahalla parempi
~ 7ender $tratocaster ~
KMT
27.12.2003 20:31:14

Kuinka paljon kannattaa maksaa Williamsista?
Kaverilta lainas vois ostaa kakkoskitaraksi ja vois polttaa
jollakin keikalla...
Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin
Härski
27.12.2003 20:34:39
Kuinka paljon kannattaa maksaa Williamsista?
Kaverilta lainas vois ostaa kakkoskitaraksi ja vois polttaa
jollakin keikalla...

Mä mielelläni ottaisin siitä jonkun kympin, että vaivaisin itseäni ja rikkoisin Williamsin.
Cort87
27.12.2003 21:14:05
Just noin, toi on se oikee asenne. Serkulla oli ennen Harley benton flying vee. Mut se myi sen pois. Mä olen sitä mieltä, että kaikki ketkä käyttää williamssii tai harley bentonii, niin on maan pettureita.

Jassoo ........
Väitätkös minua petturiksi ????
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 Kaamea totuus.
Gypsy
27.12.2003 21:47:53 (muokattu 27.12.2003 21:49:00)
Mä olen sitä mieltä, että kaikki ketkä käyttää williamssii tai harley bentonii, niin on maan pettureita.

Nii, tai sit ne on niitä joille rikas isi ei ole ostanu fenderiä. Jumalauta kun mä alottelin kitaransoittoo niin ne paskat millä jouduin soitteleen ei ollu edes verrattavissa noihin jumalaisiin 60 euron williams kitaroihin. Olisin ollu aivan vitun onnellinen jos olisin saanu niin unelmapelin mitä tommonen williamssi. Mun kitarat oli monta monta ensimmäistä vuotta semmosia kirpputorilta ostettuja paskoja joihin oli kaula otettu sieltä ja body tuolta. Mulla oli sillon viis kuus vuotiaana yks kaveri joka oli mua varmaan 4 vuotta vanhempi ja sillä oli Rocky sähkökitarapaketti. Eli Rocky kitara, laukku, piuha ja hihna 995MK. Sitä kun testasin niin sillä soittaminen oli aivan vitun juhlaa. Näin sitten paikallisessa soitinliikkeessä samanlaisen Rocky strato paketin kun kaverilla ja sitä aina kävin kuolaamassa. Kerran pyysin sitten josko ostettais mullekkin semmonen, mutta kitarapaketin sijaan sainkin vuosisadan selkäsaunan. Joten soittaminen paskoilla jatku vielä vaikka kuinka pitkään.
PoLFus
27.12.2003 21:51:27

Nii, tai sit ne on niitä joille rikas isi ei ole ostanu fenderiä. Jumalauta kun mä alottelin kitaransoittoo niin ne paskat millä jouduin soitteleen ei ollu edes verrattavissa noihin jumalaisiin 60 euron williams kitaroihin. Olisin ollu aivan vitun onnellinen jos olisin saanu niin unelmapelin mitä tommonen williamssi. Mun kitarat oli monta monta ensimmäistä vuotta semmosia kirpputorilta ostettuja paskoja joihin oli kaula otettu sieltä ja body tuolta. Mulla oli sillon viis kuus vuotiaana yks kaveri joka oli mua varmaan 4 vuotta vanhempi ja sillä oli Rocky sähkökitarapaketti. Eli Rocky kitara, laukku, piuha ja hihna 995MK. Sitä kun testasin niin sillä soittaminen oli aivan vitun juhlaa. Näin sitten paikallisessa soitinliikkeessä samanlaisen Rocky strato paketin kun kaverilla ja sitä aina kävin kuolaamassa. Kerran pyysin sitten josko ostettais mullekkin semmonen, mutta kitarapaketin sijaan sainkin vuosisadan selkäsaunan. Joten soittaminen paskoilla jatku vielä vaikka kuinka pitkään.

Jaahas,. minä tein töitä 2 vuotta fenderini eteen, kun olin 12..
~ 7ender $tratocaster ~
Olli S.
27.12.2003 21:55:30

Oli kyllä huvittavaa tuo ihmisten käsitys soittopelien hinnasta. Olin viikon töissä musiikkiliikkeessä ja useampi äiti kävi kysymässä liikkeessä akustisia kitaroita joululahjaksi. No halvin taisi olla 90€ ja äitien ilmeistä päätellen lahjat vaihtuivat siinä hetkessä. Minusta se oli naurettava hinta siitä kitarasta, koska se oli laadullisesti ja soinnillisesti paljon hinnakkaamman kitaran tasoinen. Lelut löytyy supermarketeista ja oikeista soittopeleistä joutuu maksamaan.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Härski
27.12.2003 21:56:11
Niin tein töitä minäkin ja sain kuin sainkin ostettua Squierin. Mutta ei noilla tee mitään.
Timesby
27.12.2003 22:19:56

Tokmannilla oli myynnissä 50 juron akustinen. Kertoivat, että koppa oli muovia!?

Pääsenkö rinkiin, joka vastusta Harl... ja Wil...?
Es gang zum Vituiks!
Gypsy
27.12.2003 22:20:18
Mutta ei noilla tee mitään.

Yhellä tutulla on tämmönen williams anttilakitara ja niinkun jo sanoin, olisin vitun onnessani soitellu semmosella. Pitää vaan sanoo jotain hyvääkin tommosesta kitarasta. Se on meinaan aika perseestä, että tätä saattaa lukee joku jolla ei ole mahdollisuuksia parempaan tai edes yhtä hyvään kitaraan kun williams ja täällä sitä verrataan harjaan ja se on vaan maanpettureiden soitin.
Cort87
27.12.2003 22:28:18

Ja tätä nykyä omistatkin sitten Gibsoneita ?
Munkin mielestä mun Squier oli helkkarin kova keppi kun sillä aloitin soittamaan. En tiennyt paremmasta. Nykyään jo hirvittää se Squier.
Bluesmies
27.12.2003 22:34:00
Ei helvetti mä tuun vastarintaliikkeeseen tota harelyta vastaan!
Kitara on tyhmä!!!
PoLFus
27.12.2003 23:29:04

Tokmannilla oli myynnissä 50 juron akustinen. Kertoivat, että koppa oli muovia!?

Pääsenkö rinkiin, joka vastusta Harl... ja Wil...?

Kaikki pääsee,
~ 7ender $tratocaster ~
Timesby
27.12.2003 23:32:13

Kaikki pääsee,

Yeah!
Es gang zum Vituiks!
Cort87
27.12.2003 23:43:06
Alas kapitalismi. Harley Benton jyrää.!! ai ai nyt bannia.
Härski
27.12.2003 23:58:12
Vastarintaliikkeemme kasvaa! Täältä tullaan, Thomann!!!
Härski
27.12.2003 23:58:45
Alas kapitalismi. Harley Benton jyrää.!! ai ai nyt bannia.

Nyt kyllä tulee selkään. Ja bannia isolla A:lla!
PoLFus
28.12.2003 00:02:03

Nyt kyllä tulee selkään. Ja bannia isolla A:lla!

bAnAAniA
~ 7ender $tratocaster ~
Cort87
28.12.2003 00:03:26
Vähemmistöjä ei saa syrjiä. M.net tuskin tykkää rasismista .
Off topicia muuten ???
Omistan Harley Benton tuotteen ja olen ylpeä siitä !!
Cort87
28.12.2003 00:05:21
Vastarintaliikkeemme kasvaa! Täältä tullaan, Thomann!!!

Miksi muuten Thomanille pitäisi hyökätä ?
Eikö pitäisi pureutua ongelman ytimeen ?? (tässä tapauksessa valmistus maahan) ??
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)