Aihe: Hyviä fender humbucker stratoja?
1 2
Härski
09.12.2003 19:27:25
Käsittääkseni deluxe fat strattia saa vain kahtena värinä (306) Black ja (343) Pewter joista kumpikaan ei miellytä. Nyt joku sanoo tietenkin, että no miksi et maalaa sitä... :)

Jaaaaa... no ymmärrän täysin. Itse kyllä pidän tästä kokomustasta. Ja on tää kyllä niin perkeleen hyvä muutenkin.
madu
09.12.2003 19:33:03 (muokattu 09.12.2003 19:33:39)
Jaaaaa... no ymmärrän täysin. Itse kyllä pidän tästä kokomustasta. Ja on tää kyllä niin perkeleen hyvä muutenkin.

Juu mulla on ollu liian monta kokomustaa kitaraa joten vaihtelu virkistää... Harmi sinänsä sillä tuo Deluxe Fat Strat vastaa ominaisuuksiltaan lähes täysin Highway 1 HSS stratoa ja on paljon halvempi. Tosin mikit on erilaiset, mutta Radius ja kaulan muoto käsittääkseni täysin samanlaiset. Kuten myös materiaalit.
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
PJS
09.12.2003 20:45:25

Itse asensin viikonloppuna omaan stratooni Tallaan hotrailssin ja kyllähän se pelittää kuin junan vessa. Saundi on todella erotteleva ja sanoisinko raikas ja hevanderit irtoo niin ettei paremmasta väliä.
23 päivää Jouluun
Tompsi
10.12.2003 11:42:18
Itse asensin viikonloppuna omaan stratooni Tallaan hotrailssin ja kyllähän se pelittää kuin junan vessa. Saundi on todella erotteleva ja sanoisinko raikas ja hevanderit irtoo niin ettei paremmasta väliä.

Jipii, tervetuloa kuumien raiteiden svengijengiin! Kyllähän tuo ihan tosi on että viiden minuutin mikinvaihtoprosessilla saa stratosta kauhian hevimöyhentäjän ilman suurempia ongelmia, turha päätään on sen enempää vaivata.
jakezzz
02.08.2004 22:02:42
ei kylkään strato mut jos löydät jostain LEAD III:n...kaula sopii ainskin mun tynkä sormille...hinnat pyörii 500 hujakoilla ja on jenkki.
Yeh
kulmahiomakone
02.08.2004 22:36:11
ei kylkään strato mut jos löydät jostain LEAD III:n...kaula sopii ainskin mun tynkä sormille...hinnat pyörii 500 hujakoilla ja on jenkki.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)