Aihe: Kirkkaampi etumikki Lespaan.
1 2
Metal_Griffin
27.11.2003 23:37:33

Oisko tuo Fortunen kitara vaahterakannella ja vaahterakaulalla. Oma samanikäinen Standard oli ja mahonkisiin verrattuna soundi huomattavsti paljon kirkkaampi ja ohuempi. Humppareista ei enää paljon kirkkaampia saundeja saa, joten olisiko joku puolitettava mikki parempi...
Fortune
27.11.2003 23:41:22
Oisko tuo Fortunen kitara vaahterakannella ja vaahterakaulalla. Oma samanikäinen Standard oli ja mahonkisiin verrattuna soundi huomattavsti paljon kirkkaampi ja ohuempi. Humppareista ei enää paljon kirkkaampia saundeja saa, joten olisiko joku puolitettava mikki parempi...

No sanotaanko näin, että jos tuosta kaulamikistä vielä mentäisiin mössömmäksi, niin oltaisiin jo ihan fuzzface-osastolla. Eli totta hemmetissä minä tiedän, että LP:n kaulamikin pitää kuulostaa täyteläiseltä ja paksulta, mutta tämä on paljon tummempi normaaleja Standardien jne. soundeja. Onhan noita testattu viimeisen vuoden aikana.

Puutkin saattavat vaikuttaa, mutta ei tuo mikkikään nyt mikään kirkas ole, ei sinne päinkään.

Eli kyllä tuohon on oltava jokin kirkkaampi humppari vaihtoehdoksi.

P-90 menee ihan väärään suuntaan soundillisesti ja puolitus nyt ei ole mikään ratkaisu.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
shcircus
27.11.2003 23:55:07
laita kaulalle jazz ja puolita se. näin minä tein heti kun LP customini hommasin. loistavat soundit IMO ja toimii custom5:n, custom customin sekä jeff beckin kanssa ainakin.
vierivä kives ei sammaloidu.
Fortune
27.11.2003 23:56:38
laita kaulalle jazz ja puolita se. näin minä tein heti kun LP customini hommasin. loistavat soundit IMO ja toimii custom5:n, custom customin sekä jeff beckin kanssa ainakin.

Jos minä singlecoilin haluan, niin ostan straton.

Ohuempaa soundia en kaipaa, vain käyttökelpoisen LP:n kaulahumpparisoundin, kiitos.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Niskamies
28.11.2003 00:04:59
Jos minä singlecoilin haluan, niin ostan straton.

Ohuempaa soundia en kaipaa, vain käyttökelpoisen LP:n kaulahumpparisoundin, kiitos.

Eihän sun oo sitä jazzia pakko puolittaa, se on vaan kiva lisä.
Hanki presari ja ole tosimies!
Juzzu
28.11.2003 09:27:18

Jätsi puolittamattomanakin on vähän ohkaisemman kuuloinen, kun se jotenkin ainakin minun mielestä omaa sellaista "kuoppasoundia". Mutta toisaalta, ehkä se juuri sen takia on selkeä, kun ei puske keskialuetta tukkoon.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Mikael
28.11.2003 09:36:30

"Poliisista päivää. Eiköhän lopeteta se vanhan soittimen laiton roplaaminen ihan alkuunsa, niin tästä ei sitten seuraa mitään sen vakavampaa."
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Metal_Griffin
28.11.2003 12:30:14

Mittaappa huviksesi ohmit mikistä. Siitä voisi saada osviittaa valintaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)