Thunderista vielä... Itse ottaisin sen kaiuttoman version, koska siinä on crunch -kanavalle oma volumesäätönsä. Tämä varmistaa, että kanavien väliset tasot ovat varmasti hanskassa. Kaiun saa aina erillisestä lootasta, mutta jos kanavien tasot ovat vinksallaan, sitä on vaikeampi säätää ilman tuota nupikkaa. JuSu Minun combossa näin. Järkeilin samat jutut. efektilenkkiin voi heittää kaiun. Tuo nuppihan onkin sellainen kaiuton. " La ballerina si chiama bella rusa " |
Jospa vastaisin alkuperäiseen kysymykseen. Minulla on 30w putkicombo, jossa on 12" elementti. Se riittää vallan mainiosti treeneissä. Ostin sen jatkeeksi 4x12"- kaapin, ja nyt sitä ääntä vasta lähteekin. Kaverilla on samanlainen combo, mutta 50w versio kahdella 12" elementillä. Senkin tehot riittävät kuin eläin. Pitää ostaa Carsbron Top-50- nuppi kun ei maksa paljon mitään, hahaa! "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Engli tulossa jossain vaiheessa tännekin. Mites, onko sulla Jusu käytössä se soolobuusti? Ilmeisesti takana on joku säätönappi sille? Saako sitä päälle tavallisilla jalkakytkimillä, vai vain englin omalla Z5:llä. Eipä ole käytössä, tarkoitus olisi ottaa boosti tosta räkkipaavosta, muttei ole vielä tullut väänneltyä nappeja... Toisaalta, voisi laittaa lautaan ihan vaan yhden footswitchin, jolla sitten voisi boostata soundin kuin soundin... hmmm... Eli siis pystyy käyttämään tavallisilla footswitcheilla. Takana on kaksi liitäntää dualswitcheille, toisella vaihdellaan kanavia/gain boostia, toisella volume boost ja reverb on/off. Eli tarvit vain kaksi tavallista kaksinappista kytkintä. Tuo toinen liitäntä on kytketty niin, että jos siihen liittää vain yksinappisen kytkimen, se kontrolloi tuota volumeboostia. Soolobuustille on takana potikka, jolla voidaan säätää boostin määrää... tai siis oikeammin sillä leikataan täyttä volumea. Pienimmilläänkin tason nousu on aika kova, tuossa on musta menty suunnittelussa vähän metsään. JuSu |