Aihe: Taas meni tilaus saksaan
1 2
Master of reality
10.11.2003 10:03:26
Aijaa, siis huonot piuhat! No voi vittu! No mä tilasin vaan kaksi kappaletta. Mä tilasin noita D' addarion kieliä. 5.30 e paketti.
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
Ville81
10.11.2003 18:07:42
Itse olen soittanut jo pari vuotta tommosella Ssssnakella ja hyvin futaa; Ei pätki tai ilmene häiriöitä. Tilasin joskus niitä 4kpl ja vasta eka menossa. Hyvin siis ovat kestäneet.
rockitsb
10.11.2003 19:27:49
Aijaa, siis huonot piuhat! No voi vittu! No mä tilasin vaan kaksi kappaletta. Mä tilasin noita D' addarion kieliä. 5.30 e paketti.

Joo on huonot piuhat, mie tilasin 2 semmosta 3 metrin pätkää ni toinen sano sopimuksen irti 2 viikon käytön jälkeen, odotellaa vaa millo toinekii lakkaa toimimasta
Ei kaikki voi olla tsimi hendriksejä!
Lonesome
11.11.2003 09:59:35
Itse olen soittanut jo pari vuotta tommosella Ssssnakella ja hyvin futaa; Ei pätki tai ilmene häiriöitä. Tilasin joskus niitä 4kpl ja vasta eka menossa. Hyvin siis ovat kestäneet.

Siis eihän nuo SSSnaket ihan toivottomia ole, jos muuten on maadoitus ok yms. hurinaongelmat minimissä. Käytännössä huomaa selvän eron esim. sellaiseen kaapeliin missä lukee "Noiseless"(merkkiä en muista). SSnakessa väitetäänkin vain että "Low Noise". Poikkeaman hurinatasossa kyllä kuulee. Keikalle en lähtisi tämän RattleSSNaken kanssa kuitenkaan testaamaan kestävyyttä rokkenrollin tiimellyksessä...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)