S@mi 16.10.2003 15:32:25 | |
---|
Tosta mikserin sivuilta löytyy pari biisiä mitkä on V-amp 2:lla nauhotettu: http://www.mikseri.net/artistit/?id=21044Ja sieltä biisit: Steel guitar jam ja Tower of doom. Toisessa kuulee vähän tollasta akustista soundia ja toisessa testissä V-ampin metallisäröt. Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk |
Farski 16.10.2003 16:38:31 | |
---|
tuosta tower of doomista pidin. ja hyvät soundit on. mun serkun PODista lähti tunkkasemmat soundit. en tiedä johtuko se siitä PODista vaiko niistä kaijuttimista. vaiko mistä muusta. tuo V-Amp Pro on varmaankin vähintään yhtä hyvä kuin tuo V-Amp2. kiitoksia kaikille vastanneille! I Hate Love But I Love Hate |
Niskamies 16.10.2003 17:01:39 | |
---|
tässä sitten siihen tulokseen tulin että V-Amp Pro. ja FBC1010. onkos muuten FBC1010:n kanssa ollut jollain ongelmia? ja muuta kokemusta siitä? onko se muuten tukeva ja kestävää laatua? fortune vissiin sanoi joskus että oli erä mykkiä fcb1010:ia. asentaminen ja kalibroiminen on kuulemma pirun vaikeaa. omakohtaista kokemusta ei ole. Hanki presari ja ole tosimies! |
Farski 16.10.2003 20:34:50 | |
---|
no mutta jos ei toimi niin on minun käsittääkseni oikeus vaihtaa laite:D mulla on muutenkin varmaan boss md-2 lähdössä huoltoon tai vaihtoon... kun se vinkuu ja rätisee paukkuu ja suhisee turhan paljon:D I Hate Love But I Love Hate |
-K- 16.10.2003 20:44:49 | |
---|
tuo V-Amp Pro on varmaankin vähintään yhtä hyvä kuin tuo V-Amp2. kiitoksia kaikille vastanneille! Sama laite soundeiltaan ! Prossa enemmän liitäntöjä. V-amp pro on siis räkkimallinen V-amp2 vaikkei nimi olekaan Vamp2 PRO.
Ei suotta elämys. |
Jaz 16.10.2003 22:51:51 | |
---|
fortune vissiin sanoi joskus että oli erä mykkiä fcb1010:ia. asentaminen ja kalibroiminen on kuulemma pirun vaikeaa. omakohtaista kokemusta ei ole. Kyllä siinä aika pitkään sai tapella kun oli toisen pedaalin kalibrointi päin peetä ja manuskat oli vanhalle softaversiolle. Eli oikealla ja nimenomaan englanninkielisellä manuaalilla onnistuu varmasti helposti. |
Billsner 17.10.2003 10:07:06 | |
---|
Tosta mikserin sivuilta löytyy pari biisiä mitkä on V-amp 2:lla nauhotettu: http://www.mikseri.net/artistit/?id=21044 Ja sieltä biisit: Steel guitar jam ja Tower of doom. Toisessa kuulee vähän tollasta akustista soundia ja toisessa testissä V-ampin metallisäröt. Biisien perusteella ihan hyvät soundithan tuosta lähtee (eikä ne biisitkään huonoja ollut :) Entäs saako v-ampista sellaisia mättösäröjä alavireiselle kitaralle (zoomista ei tahdo sellaisia oikein saada vaikka kuinka säätää) ? Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
Tympee Huttunen 19.10.2003 15:51:44 | |
---|
Tosta mikserin sivuilta löytyy pari biisiä mitkä on V-amp 2:lla nauhotettu: http://www.mikseri.net/artistit/?id=21044 Ja sieltä biisit: Steel guitar jam ja Tower of doom. Toisessa kuulee vähän tollasta akustista soundia ja toisessa testissä V-ampin metallisäröt. Millä tavoin olet tuon äänityksen hoitanut? Myynnissä Mazda 323 1.6i vm. 89 hp.1100e. KIIRE! |
-K- 19.10.2003 16:25:24 | |
---|
Entäs saako v-ampista sellaisia mättösäröjä alavireiselle kitaralle (zoomista ei tahdo sellaisia oikein saada vaikka kuinka säätää) ? Lähtee lähtee, tai siis ainakin minun makuuni =) Ei suotta elämys. |
S@mi 19.10.2003 17:33:16 (muokattu 19.10.2003 17:36:37) | |
---|
Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk |
Niskamies 19.10.2003 17:40:18 | |
---|
kyllähän toi v-amp on ihan jees. imho parempi ku pod. Hanki presari ja ole tosimies! |
Tympee Huttunen 19.10.2003 18:09:41 | |
---|
Mitäköhän tällä kysymyksellä meinattiin? edit. Tossa muuten yks v-amp biisi lisää. Coveri hendrixin firestä. http://personal.inet.fi/koti/sami_anttila/fire.mp3 Siis sitä, että onko se otettu digitaalisesta ulostulosta suoraan äänityskoneelle ja jos on, niin miten kyseinen operaatio onnistuu. Itse jouduin nöyrtymään nykyteknologian edessä ja jälleen mikittämään vahvistimen, kun ei ollut oikeanlaisia piuhoja, eikä edes tietoa minkälainen on oikeanlainen piuha. "Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Billsner 19.10.2003 18:15:49 | |
---|
Lähtee lähtee, tai siis ainakin minun makuuni =) Nyt on Zoomi myynnissä ja V-Amppi tulee sitten tilalle. Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
Spiralmind 19.10.2003 18:17:14 | |
---|
Mun mielestä: V-AMPissa on kirkkaammat, vähemmän tunkkaset soundit kuin PODissa ja parempi tommonen hevikomppisärö tuntuis lähtevän... mutta V-AMPin soundit toisaalta kuulostaa muovisemmilta.. jonka huomaa soolokitarassa.. johtuu vissiin alhaisesta 31 khz sample ratesta...(?) En kyllä hirveesti tykkää kummankaan soundeista. Mutta V-AMPin noista ennemmin varmaan ostasin jos jompikumpi ois pakko ostaa kun on se nyt paljon parempi hinta-laatusuhteeltaan. "Intiaani ties eikä kirkonmies, miten luotiin maamme tää, rajalinjoja vailla ja sillä lailla se ois pitänyt säilyttää" - Freud, Marx, Engels & Jung |
S@mi 19.10.2003 19:33:31 | |
---|
Siis sitä, että onko se otettu digitaalisesta ulostulosta suoraan äänityskoneelle ja jos on, niin miten kyseinen operaatio onnistuu. Itse jouduin nöyrtymään nykyteknologian edessä ja jälleen mikittämään vahvistimen, kun ei ollut oikeanlaisia piuhoja, eikä edes tietoa minkälainen on oikeanlainen piuha. Ihan analogisesti tuo on nauhoitettu. Eli v-ampista normaali stereo-ulostulo mikseriin ja mikseri kiinni koneeseen. Onnistuu ilman mikseriäkin varmaan. Eikös täällä muusikoiden.netissä, joku jaksanu mainostaa kotisivuaan fiksuilla v-amp ohjeillaan. Nyt ois sen paikka... :P Musaa ja kitaratricksejä: www.samianttila.tk |
Ari 19.10.2003 22:05:02 | |
---|
Tosta muistipaikkojen sekoilusta vielä että mullakin n. vuoden käytön jälkeen v-amppi rupes unohtamaan setuppeja. Saundit meni ihan kuralle. Silleen sai aina kuntoon kun pisti tehdasasetukset niin sitten tuli taas tavallisen kuulosta. Parin päivän päästä taas sama juttu. Ongelma oli tosiaankin että siellä sisällä oleva patteri oli hyytynnyt. Se pitää yllä sitä muistia sillon kun laitetta ei ole kytketty muuten sähköihin. Eli otat sieltä pohjasta ne viis ruuvia auki niin saat sen pohjan irti. Sieltä löytyy sellanen littee patteri. Niitä pattereita löytyy tavallisesta kaupasta, duracell taisi maksaa about 10 euroo. t. Ari |
Jake24-25 19.10.2003 22:16:54 (muokattu 19.10.2003 22:31:40) | |
---|
Ihan analogisesti tuo on nauhoitettu. Eli v-ampista normaali stereo-ulostulo mikseriin ja mikseri kiinni koneeseen. Onnistuu ilman mikseriäkin varmaan. Eikös täällä muusikoiden.netissä, joku jaksanu mainostaa kotisivuaan fiksuilla v-amp ohjeillaan. Nyt ois sen paikka... :P Kotisivuillani on todellakin juttua V-Ampista. Ainakaan vielä en käsittele V-Amp-jutuissani ko. laitteella äänittämistä, koska se alue ei toistaiseksi ole minulla tarpeeksi hyvin hallussa jotta voisin kirjoittaa siitä uskottavasti. Kotisivuni V-Amp-jutut käsittelevät lähinnä laitteen toimintojen kuvausta ja lisäksi olen laittanut näkyville käyttämiäni asetuksia. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |