Spiralmind 07.10.2003 18:42:25 | |
---|
Mun mielestä se kunnollisuuden raja menee just siin Bespecon ja vaik Dunlopin välillä. Tyydynkö sitte vähään mutta toisaalta.. en oo itelleni ees ehtinyt hankkia viel kunnon wahia. Kyl mun mielestä Dunlop Crybaby on jo oikein toimiva vehje. Bespeco Weeper ei ole (tosin ostin sen kaverilta muistaakseni muutamalla kymmenellä vanhallarahalla että ei se kyl siihen hintaan huono hankinta ole). |
noteride 07.10.2003 20:12:23 | |
---|
Voiks morleyn bad horsie kakkosta modata?????? |
Imper 07.10.2003 22:10:28 | |
---|
Voiks morleyn bad horsie kakkosta modata?????? Heh, no miksikäs sitä sitten pitäisi modata? Jos keksit jonkun pätevän syyn, niin sen varmastikin voi modata. Everyone is a per-son |
noteride 07.10.2003 22:23:29 (muokattu 07.10.2003 23:51:09) | |
---|
Heh, no miksikäs sitä sitten pitäisi modata? Jos keksit jonkun pätevän syyn, niin sen varmastikin voi modata. No mä haluaisin vähän yläpäätä lisää, siis kun pedaali on ala asennossa. Ja sit ku pedaali on about keskiasennossa, ni siitä alaspäin rupee vasta tatsi olemaan kunnollinen. Siis ihan, ku gainia tulis reilusti lisää. Sitä ennen se on vähän tukossa, eikä soi niin hyvin. Onks muute kaikkiin Waheihin saatavana toi switchitön tsydeemi? Dunloppeihin kuulemma ainaki saa, vai? |
D-Kay 07.10.2003 23:37:16 | |
---|
No mä haluaisin vähän yläpäätä lisää, siis kun pedaali on ala asennossa. Ja sit ku pedaali on about keskiasennossa, ni siitä alaspäin rupee vasta tatsi olemaan kunnollinen. Sitä ennen se on vähän tukossa, eikä soi niin hyvin. Turha sitä modaamaan. Anna mulle :) Saat räkki-eq:n MYYDÄÄN: Tokain Les Paul |
noteride 07.10.2003 23:52:13 | |
---|
Turha sitä modaamaan. Anna mulle :) Saat räkki-eq:n Ei sulla kuitekaa oo sitä... |
D-Kay 07.10.2003 23:56:46 | |
---|
Ei sulla kuitekaa oo sitä... Onpas! BOSS RGE-10. Ei vaan ole midi-ohjattava. Erillisellä polkimella toimii, vahvistimen kanavanvaihtajalla tms. MYYDÄÄN: Tokain Les Paul |
noteride 07.10.2003 23:58:44 | |
---|
Onpas! BOSS RGE-10. Ei vaan ole midi-ohjattava. Erillisellä polkimella toimii, vahvistimen kanavanvaihtajalla tms. No jätetään nyt kuitenki väliin... |
Ossi 08.10.2003 00:22:40 (muokattu 08.10.2003 00:28:52) | |
---|
Dunlopilta on tullut uusi Classic versio CryBabystä, josta löytyy alkuperäisistä 60-luvun waheista tuttu ja legendaarinen italialainen Faselin kela. Vaikka rakentelin joskus aikoinaan TM:ssä olleen scheman mukaisen wahin, en ole muuten juurikaan uppoutunut värkin sielunelämään. Tuo DIY-wahi oli muuten yllättävän hyväsoundinen ja siinä oli kelana joku miljoonalaatikon pohjalta sattumoisin käteen osunut kuristin. Harmin paikka että laite hävisi jossain muutossa. Ko. kytkentäkaavio pitäisi kyllä metsästää jostain arkistoista ja ruveta tehtailemaan nuorisolle polkimia :) CryBabyn halveksunta on aina hieman ihmetyttänyt kun itse olen tarpeen vaatiessa polkenut yhtä ja samaa CB:tä jo kolmekytä vuotta ja minusta se on ajanut asiansa ihan OK. Tosin en ole tullut edes kokeilleeksikaan muita, jaa... no onhan tuossa Colorsoundin Wahi mutta se on hieman toisesta maailmasta. Enempi soul-värkki. Peten jutun perusteella kurkkasin CB:n sisuskaluja tarkemmin ja harasoo, tuossahan on Faselin 500 millihenryn kuristin. Omistanko nyt sitten vahingossa pienen metallivalumöykyn verran vintagea legendaa ihan vaan siitä syystä, kun aikanaan ei ollut juuri muuta kaupan? Minä tykkään, että tuollaisella CryBaby/VOX-tyylisellä, pienen liikeradan polkimella on helpompi astua sellaisia keskitempoisia tai nopeita off-time väpätyksiä, joita voi kuulla esim. White Room ja Tales Of Brave Ulysses biiseissä EC:n soittamana. Wah-wah on oiva mauste, säästeliäästi ja maulla käytettynä. P.S. Sen efekti-pois-päältä soundin ei kannata antaa häiritä jos itse efekti kuulostaa hyvältä. Itsekin aukaisin tuon CB:n ensitöikseni ja väsäsin siihen tosi-ohituksen. Kymmenen minuutin homma. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Seek And Destroy 28.11.2004 14:18:49 | |
---|
Sanokaas mielipiteenne metallicaa soittaessa ni mites ois Cry baby? (onko se halvin malli hyvä? ) |
kimmokel 28.11.2004 23:51:21 | |
---|
|
Spez 28.11.2004 23:58:59 (muokattu 29.11.2004 00:15:12) | |
---|
Sanokaas mielipiteenne metallicaa soittaessa ni mites ois Cry baby? (onko se halvin malli hyvä?) No Hammethan soittelee itse CryBabylla. Jason Becker. |
otto_t 29.11.2004 00:16:08 | |
---|
Jos ei mitään asiaa ole niin voi olla myös hiljaa |
Mrezzye 29.11.2004 08:36:20 | |
---|
Dimebag Darrell Signature Cry Baby! Mukana tonesäädin, q-arvon säätö ja boost. Nimenomaan rokkiin/heviin ihan loistava spedu, soveltuu toki hyvin muuhunkin. Ai nii... ja rok ulkonäkö ;) Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
J-R 30.11.2004 00:18:40 (muokattu 30.11.2004 00:19:05) | |
---|
Fulltonea ei liene vielä mainittu. Pääsääntöisen yksimielisiä tuntuvat käyttäjät olevan Clyden ja Clyde Deluxen hyvyydestä. Itse olin hankkia kyseisen potkulaudan ennenkuin heräteostoksena hankin vanhan Colorsoundin. Colorsoundilla saa cleanilla järkyttävän muikean funk-lätkeen, sweeppi on laaja kuin mikä. Mutta sen heikkous on rokki ja muromeiningeissä, kun särö tulee mukaan niin äänestä tulee vähän fuzzmainen. Tuon kyllä haluan pitää, mutta muihin tarkotuksiin pitää varmaan kattella muita vaihtoehtoja. Kellään Clydeä? |
zzy 30.11.2004 06:04:16 | |
---|
Ihan hyvin on tuo mun gcb-95 cry baby toiminut. Toisaalta kiinnostaisi enemmän morley bad horsie...vaihtakaa :) Njooh, mun mielestä perus crybaby on ihan oiva peli. Ainut mikä hiukan häiritsee on se, että jos soittaa särön kera, niin pohjaan painettuna treble tuntuu häviävän liiankin tehokkaasti, mutta sekin on vain tottumuskysymys. Hmm, vois varmaan nakata torille tuonki laitteen jossain vaiheessa. |