Sammakko 21.09.2003 19:19:39 | |
---|
Heh, enköhän minäkin nyt sitten osta oman yksilön. Sellainen kysymys tässä vielä heräsi, että jos sinulla on tuosta skitasta kuvia niin niitä mielelläni tsekkaisin. No, eiköhän se hyvin viimeistelty ole kuten muutkin näkemäni japski fendut... Joo aattelin vaan jos rupeet sokkona tuolta japanista tilaamaan niin parempihan sitä on eka samanlaista testata. Mut sama se mulle on... :-| Voinhan mä yrittää saada jostakin kameran lainaks. Ois nimittäin muutakin kuvien ottamista. Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |
madu 21.09.2003 19:21:39 | |
---|
Joo aattelin vaan jos rupeet sokkona tuolta japanista tilaamaan niin parempihan sitä on eka samanlaista testata. Mut sama se mulle on... :-| Voinhan mä yrittää saada jostakin kameran lainaks. Ois nimittäin muutakin kuvien ottamista. Siksipä tuolta levytukusta voisinkin tilata koska jos en pidäkkään siitä niin ei olisi pakko ostaa sitä, meneehän siinä se varausmaksu mutta mielummin niin. |
Sammakko 21.09.2003 19:28:45 | |
---|
Siksipä tuolta levytukusta voisinkin tilata koska jos en pidäkkään siitä niin ei olisi pakko ostaa sitä, meneehän siinä se varausmaksu mutta mielummin niin. Okei. Mielummin meitsi ainakin sen muutaman euron enemmän oikeeseen kauppaan raahaa. Itelläni ei ollu tarkotus kitaraa ostaa mutta ku tota testasin niin olihan se pakko ostaa. Olin nimittäin helsingissä käymässä. Muuten oisin mikkelin häpänuotista ostanu/tilannu. Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |
Tompsi 21.09.2003 19:54:49 | |
---|
Muuten oisin mikkelin häpänuotista ostanu/tilannu. Vieläkös Häpänuotti on toiminnassa? Jostain kuulin että on lopettamassa/siirtymässä toimimaan jonkun autotallista käsin? |
Sammakko 21.09.2003 20:06:17 | |
---|
Vieläkös Häpänuotti on toiminnassa? Jostain kuulin että on lopettamassa/siirtymässä toimimaan jonkun autotallista käsin? Ei oo enää häpyä. Tais olla perjantaina viiminen päivä. Olin vakioasiakas. Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |