Juunsku 21.09.2003 15:47:33 | |
---|
Millanen tuo Dunckanin Dimebuckeri on? Vaikuttas ainakin hyvältä ainakin ulkonäön puolesta, mut onko muuta hyvää? Junsku |
palelee 22.09.2003 12:01:38 | |
---|
Jos aktiivia haluat niin EMG-81 ja -85 ovat tuossa 150€:n paikkeilla. DiMarzion humbuckerit maksavat Levytukussa kaikki 120€ kappaleelta (ainakin 7-kieliset versiot). oulun musiikki kullakselta saaa jotain 110e tai alle siis emg81 kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää |
rockitsb 20.10.2003 12:24:47 | |
---|
{"Passiivi ei ole aktiivi, Dumbseni}. Olen aloittelija kitaristina ja haluaisin tietää mitä eroa on passiivi ja aktiivimikillä. Valistakaa tyhmää, kiitos! |
Insane Kane 20.10.2003 12:46:49 | |
---|
{"Passiivi ei ole aktiivi, Dumbseni}. Olen aloittelija kitaristina ja haluaisin tietää mitä eroa on passiivi ja aktiivimikillä. Valistakaa tyhmää, kiitos! Passiivi mikki toimii ilman esivahvistusta. Aktiivi toimii esivahvistimella, ja tarvitsee virran ( yleensä 9-18V) Aktiivin hyötyjä lienee hyvä kohinan poisto, suurempi ulostulo teho, keraamiset magneetit -> voidaan säätää hyvin lähelle kieliä ilman että sustaini vähentyy. Siinä kai ne oleelliset?? "And that's the bottom line.." |
Penasol 20.10.2003 13:22:30 | |
---|
Passiivi mikki toimii ilman esivahvistusta. Aktiivi toimii esivahvistimella, ja tarvitsee virran ( yleensä 9-18V) Aktiivin hyötyjä lienee hyvä kohinan poisto, suurempi ulostulo teho, keraamiset magneetit -> voidaan säätää hyvin lähelle kieliä ilman että sustaini vähentyy. Siinä kai ne oleelliset??
Mutta soundi ei miellytä niin paljon kaikkia. Vahvistin käyttäytyy uskoakseni aika erityyppisesti kun saa voimakkaamman signaalin. Ja en sitten tiedä miten sinulle tietenkään maistuu, mutta itselläni on DiMarzion PAF ja olen saanut sillä ihan hyviä munakkaita hevisoundeja. Itse en soita hevi, joten en ole ehkä oikea mies sanomaan tässä asiassa yleisesti pätevää mielipidettä. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Eemil 20.10.2003 13:36:39 | |