Player 15.09.2003 21:39:38 | |
---|
Se GAS on varmasti joku ylikansallinen soitinvalmistajien salaliitto. Pakko olla, jos haluis välttää sitä ei kannattais käydä musa kaupoissa, mut niissä tulee silti käytyä..... Pitää opetella vaan tukahduttamaan se! Todellinen optimisti ei huomaa edes lusikkaa takapuolessaan! |
Nuuskamuikkunen 15.09.2003 21:41:28 (muokattu 15.09.2003 21:43:09) | |
---|
Etkö ole koskaan viekoittunut kunnon putkivahvistimen kotoisasta hehkusta ja analogituoksusta, häh? Valitettavasti en ole _vielä_ päässyt nauttimaan mainitsemastasi elämyksestä. Tosin ensi keväänä voisi käydä aika hyvä flaksi, kun saan lakin ja tukun rahaa. (toivottavasti) Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
Niskamies 16.09.2003 06:49:53 | |
---|
mitenkö toimis fenderi'65 reissue twin reverb? 1333€ euroa kölnissä. Kliinit ainaki on ihan superit, mutta entäpä säröt? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
N_Bates 16.09.2003 07:01:44 | |
---|
Juuri kun pääsin hehkuttamasta, kuinka GAS ei vaivaa, niin LP rupesi nurkasta itkemään kuinka olisi kiva soida Marshallin läpi. Perhanan puunkappale! Mähän sanoin!!! =) Kävi muuten mulla ihan samalla lailla.. tuli hyvä basso taloon ja heti alkoi tekemään mieli uutta vahvistinta.... Julmaa. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Insane Kane 16.09.2003 07:48:35 | |
---|
2000€ on melko suuri summa, joten valinnan varaa on todella paljon. hops etsien ja testaillen!! Vitusti säröä Perkele!! Soita sitä KASARIA!! |
Fortune 16.09.2003 08:28:17 | |
---|
mitenkö toimis fenderi'65 reissue twin reverb? 1333€ euroa kölnissä. Kliinit ainaki on ihan superit, mutta entäpä säröt? Rokkiin hyvät, hevisäröjä ei suoraan lähde. Polkimiahan noiden kavereina aika usein on. |
pimp 16.09.2003 12:39:54 | |
---|
perkele... tommosella rahallahan sitä lähtisi vaikka thomannille paikan päälle kattomaan kamat vimpan päälle jos pelkän kitaran ja vahvarin haluaa. Eli marssi kitarakauppaan ja sano myyjälle että "parilla tonnilla pitäs kamat saada, mitäs teiltä löytyy?" ja koitat kaikkia ja ostat ne mitkä miellyttää. Osta putkinuppi (ei tartte 100W) ja 2x12 kaappi ja loppurahalla kaikki maailman pedaalit, niin toimii. hyvää kesää, anna pesää Perustakaa joku mun kanssa bändi, pliis! |
Niskamies 16.09.2003 14:48:06 | |
---|
nyt kyllä vituttaa. ku olen lukiossa vasta ekan vuoden opiskelija, en voinut vaikuttaa kampäivityksiin. bassokombo ampegiin olen iloinen. Sitten kitaravahvariksi hommattiin line 6 spider! se isoin. sillä rahalla sais vaikka mitä. Sit se kitaristi joka valitsi ton sano ett twin on vaa kohiseva putkipaska jolla ei tee mitään. Onkos kenelläkään kokemuksia twinistä lespan kanssa? straton kanssa se ainakin rokkas. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Fortune 16.09.2003 18:43:46 (muokattu 16.09.2003 18:46:17) | |
---|
Olisit heti kertonut että on kyse kouluvahvistimesta. Sinne ei putkipeliä kannata ostaakaan, koska huoltojen suhteen on kokemukseni mukaan vähän niin ja näin, samoin käyttäjäkunta on kaikenkarvaista "ai mikä standby?" -porukkaa. Tuo Spider on varmasti hyvä ostos, koskapa on yksinkertainen, monipuolinen ja edullinen. Itse ehkä olisin laittanut Tech21:sen myllyn, mutta oli miten oli. EDIT: Ja kitaroiksi muutama Tele, ne eivät säikähdä vaikka säädöt jäävät joskus väliin ja tahmatassut hakkaavat nyrkillä. |
Niskamies 16.09.2003 22:10:27 | |
---|
ei tule kouluvahvistimeksi. ihan omaksi. piti vaan purkaa sydäntä;) onko kenelläkään kokemuksia lespasta twinin kanssa. tekis kyll mieli hommata stratokin. pitää käydä soittamassa fasun natural-japsistratoa taas... "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Niskamies 25.09.2003 07:49:25 | |
---|
kävinpäs kaverilla soittamassa sen jenkkifendää twinnin kanssa, ja ihastuin totaalisesti saundiin. ajattelin kanssa ett säästäisin vähän rahaa, ja ostaisin fendän 70's classic stratocasterin sillä isolla lavalla ja vaikkapa fenderin hot rod deluxe combon. sitte ehkä vielä hot rails straton tallaan. harmony centrallissa haukuttiin noita straton mikkejä, että mitkä mikit olis hyvät kaula- ja keskimikiksi? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
TexasFlood 25.09.2003 08:05:53 | |
---|
Mä hankin SRV-Straton kaveriksi juuri vähän aikaa sitten tollasen 70's Classic Straton. Valkoinen, ruusupuuotelauta. Kaula oli jotenkin kuin tehty mun käteen, hemmetin hyvä soittaa. Mikit on mun mielestä ihan yes. Sellainen mukavan pehmeä soundi, ei mikään in your face-soundi, niinkuin jos soittaa SRV-Stratolla. Eivät hurisekaan mitenkään häiritsevästi. Ei ainakaan itsellä tullut ensimmäisenä mieleen, että mikit pitäis vaihtaa. |
Penasol 25.09.2003 08:24:49 | |
---|
nyt kyllä vituttaa. ku olen lukiossa vasta ekan vuoden opiskelija, en voinut vaikuttaa kampäivityksiin.
No saatana sentään, meidän lukiolla on flyygeli, piano, urkuharmooni ja bassovahvistin. Ostaisivat joskus uusia vehkeitä. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
Niskamies 25.09.2003 15:21:11 | |
---|
kävinpä tänään fasulla, ja kokeilin japani stratoa the twinnin kanssa, ja yhteishintakaan ei ollut ku 1500 €. Oli aika unelma, paitsi en vaa ehtiny löytää särökanavaa. törkeetä etten saanu kahta mediumplekuu ilmaseks vaikka ostin 60€ nahkahihnan. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Fortune 25.09.2003 15:30:03 | |
---|
törkeetä etten saanu kahta mediumplekuu ilmaseks vaikka ostin 60€ nahkahihnan. Se on Fasu. Olisit hyvä mies tilannut Custom-soundsilta, olisit saanut kerralla (ja halvemmalla) kunnon hihnan. |
Niskamies 25.09.2003 15:34:59 | |
---|
Se on Fasu. Olisit hyvä mies tilannut Custom-soundsilta, olisit saanut kerralla (ja halvemmalla) kunnon hihnan. hyvä hihna te deluxe wide nahkahihna. ootkos muuten kokeillu sitä natural japsistratoo missä on vaahteraotelauta? "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Fortune 25.09.2003 15:37:04 | |
---|
|
Niskamies 25.09.2003 15:38:37 | |
---|
ei tää noin paksu oo, mut ku mexicostratolla paraikaa soitan, nii en suurinpiirtein tunne sen painoa. "...työnnän tän kuulan poikittain sun perseeseen!" |
Fortune 25.09.2003 15:41:28 | |
---|
ei tää noin paksu oo, mut ku mexicostratolla paraikaa soitan, nii en suurinpiirtein tunne sen painoa. Juu, tämä hihnani on kyllä minimi Lespalle, vieläkin menevät silti niskat jumiin soittaessa. Kaipa siihen tottuu. |
askomiko 25.09.2003 18:24:24 | |
---|
Ka, fortune on jäässä. |