Lonesome 15.09.2003 21:38:37 | |
---|
Minäpäs pistin tänään faxin itse Veijo Musicstorekoelnille (Michael Sauer). Saas nähdä, onko Kölnissä pikapalaverin paikka vai jatkuuko sikalinja. Tänk Juu Veri Mush. Ajattelin myös palata asiaan tällä viikolla uudelleen emailin merkeissä. Saas nähdä purkavatko siellä tilausruuhkaa, vai kuorivatko kylmästi parhaat päältä. Tosin mistäs ne tietää mitä me olis seuraavaksi tilattu... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Lonesome 16.09.2003 10:05:44 | |
---|
Tänk Juu Veri Mush. Ajattelin myös palata asiaan tällä viikolla uudelleen emailin merkeissä. Saas nähdä purkavatko siellä tilausruuhkaa, vai kuorivatko kylmästi parhaat päältä. Tosin mistäs ne tietää mitä me olis seuraavaksi tilattu... No nyt rupes tapahtumaan. Tai tapahtui jo eilen, mutta enpä ollut varsinaisen emaili-koneen äärellä. Maanantaina klo 12.59 tuli kohtelias kirje Natalielta, että ovatpa hyvinkin vastaanottaneet tilaukseni ja sitä koskevan kyselyni. Toimitus onkin kitaran bagistä kiinni ja sen pitäis tulla viikon lopulla ja sitten lähtee toimitus. Eli ei vieläkään tilaus tai as nroa. Että näin. Oli tuo tilaamani Squier poistunut jo kataloogista, joten ajattelin että eivätpä ilmoittele, kun ei ole myytävää. Vaan se olikin bagi joka puuttui. Hauskasti tuli tuo kirje juuri, kun Squierrel oli sen emailin lähettänyt. Sattumaahan se oli. Tai sitten ei. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Squierrel 16.09.2003 19:17:39 | |
---|
No nyt rupes tapahtumaan No jotain tapahtui täälläkinpäin. Nimittäin tämä niiden Suomen edustaja Jose Leal vastasi viikonloppuna sähköpostiini ja soitteli mulle maanantaina vähän sen jälkeen kun olin laittanut palautetta Veijo Musicstorelle. Jose selitteli, että siellä on viime aikoina ollut jengiä sairaslomalla ja sen takia hommat on viivästyneet. Muuten hyvä selitys, mutta kun pieni guugletus paljastaa, että sama meno on jatkunut jo vuosia. Orjapiiskuri-Sauer pitää ilmeisesti henkilökuntaansa niin rankan työpaineen alla, että käy terveyden päälle... Jose ihmetteli, kun ei löytänyt tilaamani tuotteen viitenumeroa. Ilmeisesti laite on loppunut varastosta. Outoa on se, että vähän tilaukseni jälkeen laite poistettiin webshopista. Joku on ilmeisesti lukenut tilaukseni ja huomannut, että oho, eihän meilä olekaan tätä ja poistanut tuotteen kataloogista mutta unohtanut ilmoittaa minulle. Kehut kuitenkin Joselle, joka on tehnyt edes jotain. "Squier is the Epiphone of guitars." |
Squierrel 19.09.2003 00:02:12 | |
---|
klo 12.59 tuli kohtelias kirje Natalielta Minäkin sain Natalielta vihdoin keskiviikkona kohteliaan emailin, jossa hän kertoi tavaran olleen postitettu jo viime perjantaina ja tulevan pian. Ei se mitään, jos viikon myöhästyy, mutta kun asiasta ei kerrota mitään eikä vastata tiedusteluihin. Mutta sitten vasta pomppas, kun tavara tänään tuli. Ne v***n mulkerot lähetti KÄYTETYN laitteen!!! Boxi oli kolhiintunut, avattu ja suljettu monta kertaa, laite oli naarmuilla ja manuaalit ym. dokumentit hukassa. Siis se on aivan uskomaton firma. En olis ikinä uskonut niiden vajoavan sentään noin alas. "Squier is the Epiphone of guitars." |
-K- 19.09.2003 00:34:14 | |
---|
Ne v***n mulkerot lähetti KÄYTETYN laitteen!!! Boxi oli kolhiintunut, avattu ja suljettu monta kertaa, laite oli naarmuilla ja manuaalit ym. dokumentit hukassa. Jotenkin tuntomerkit viittaisivat asiakaspalautettuun tuotteeseen, nice. Ei suotta elämys. |
askomiko 19.09.2003 01:01:51 | |
---|
Oho, aika karua. |
Mursuviiksi 19.09.2003 01:26:47 | |
---|
Aika törkyistä toimintaa mikäli tuote on oikeasti käytetty tai palautustuote, eikä edes alennuksista tai saati koko asiasta ole edes käyty neuvottelua. Taitaapi jäädä Kölnin kaupasta tilaaminen kokeilematta kun tällaista asiakkaista piittaamattomuuta ja perus tehtävien laiminlyöniä on tullut ilmi. Jotenkin minulla on alkanut herätä epäilys, että Kölnin liike on oikeasti suomalainen musiikkiliike. Tämän topicin alta löytyneet tapahtumat ainakin etäisesti muistuttavat muutaman suomalaisen soitinputiikin toimintaa :) ...ja rokki soi! |
Fingolfin 19.09.2003 08:18:36 | |
---|
Joo. Jäi kyllä meikäläisellä tilaamatta Kölnistä. Strength and Honor |
Lonesome 19.09.2003 08:56:08 | |
---|
Jotenkin tuntomerkit viittaisivat asiakaspalautettuun tuotteeseen, nice. Huh huh. Saas nähdä mitä mulle tulee, jos tulee. Kyseinen Squier on myös poistunut valikoimasta, mikä ei sinänsä kyllä ole ihme, koska kyseessä onkin Anniversary 2002 väri. Sehän se syy olikin tilata nopsasti ilman kyselyjä, kun myivät mielestäni edukkaasti viimeiset pois. Mutta jos kyseinen erä käsittää esim. Euroopan keskusvarastolle palautettuja maanantaikappaleita, niin hieman hirvittää. Mitään erityismainintoja laadusta ei kyllä ollut. Thomann ainakin kyllä osaa kertoa, jos myyvät asiakaspalautteita. Kyllästyin odottelemaan tilausta pelkästään puuttuvan gigbagin takia ja ilmoitin, että saa lähettää ilman. Hommataan kunnon laukku sitten, jos kepistä mihinkään on. Natalie vastasi nopsasti, että haluanko tosiaan peruuttaa bagin tilauksen vai odotanko jälkitoimitusta. Tarkennukseni jälkeen ei ole lisää emaileja tullut. Ehkä lähetyskin tulee joksus. Eivät taida harrastaa Kölnissä näitä lähetysvahvistuksia ja/tai postin seurantakoodeja. Kun soitinkaupan nettisivuilla etummaisena vääntelee joku kylie minogue itseään, niin tämmöistä kai sitten pitää odottaa. Sikäli tosiaan muistuttaa suomalaistakin meininkiä, että kolhiintuneitakin vermeitä on täällä ollut joskus vankka yritys myydä uutena, kun "sä kuitenkin kolhit sitä heti lisää eka roudauksessa...". No, taas on kokeiltu vapaata kaupankäyntiä yhteisellä talousalueella. Oppia ikävä kaikki. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
askomiko 19.09.2003 13:37:27 | |
---|
Tilasin Kölninvesikaupasta tuon äänikortin, ja se tuli ripeästi ja ehjänä ja oikeaan hintaan. Josen kautta hoideltiin tilaus. Ainoa ero oli että kuvastossa hinta oli 999, ja se oli muuttunut 1050:ksi, ja siitä kyllä tiedotettiin tilattaessa. Postikulutkin oli aika pienet. Minä uskaltaisin kyllä tilata uudestaankin. |
Collapsed 19.09.2003 17:15:35 | |
---|
Huhhuh tuota palvelun tasoa... Onneksi tilasin kaapin Rock Shopista. |
Lonesome 22.09.2003 13:06:09 | |
---|
Saatiin tähänkin sekoiluun sitten toivottavasti loppu. Odotellessaan kitaralle bagia, jonka tässä välillä ehdin jo muuten peruuttaa saadakseni lähetyksen liikkeelle, olivat myyneet sen kitaran pois. Siis sen piti olla kuulemma odottamassa, muttei ollutkaan. Ja kyseessähän oli loppuun myytävä malli, joten se siitä. Tarjosivat sitten standardivärejä 5 euron alennuksella, eli ei todellakaan samaan hintaan millä tuota loppunutta myytiin. Peruutin tilauksen. Todellakin luottamausta herättävää toimintaa. Tosin kirjeet muuttuivat sitä kohteliaammiksi, mitä sekaisemmiksi asiat menivät. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
Squierrel 22.09.2003 14:22:58 | |
---|
Saatiin tähänkin sekoiluun sitten toivottavasti loppu. Odotas vaan, kun visalasku tulee...uusia yllätyksiä on odotettavissa. Minä annoin heille kolme vaihtoehtoa: 1. Minä palautan vanhan romun ja ne palauttavat rahani. Tähän minulla on oikeus, koska toimittaivat jotain sellaista, mitä en ollut tilannut. 2. Minä palautan vanhan romun ja ne lähettävät uuden tilalle. Tähänkin minulla olisi oikeus, koska se oli se alkuperäinmen diili. Tosin niillä ei enää ole uusia, siksi lähettivät demopedaalin. 3. Minä pidän vanhan romun ja ne antavat vähintään 50% alennusta. Tarjosvat 24% alennusta, en hyväksynyt. Kaupan peruuntuminen näyttää todennäköiseltä. Esitin heille myös lisää ehdotuksia, jotka koskivat vaihtoa lähinnä vastaaviin mutta kalliimpiin tuotteisiin ilman lisämaksuja. odottelen vastausta. Odottelen myös sitä, kiinnostaako niitä ollenkaan laimentaa äärimmäistä vitutustani, jonka ne ovat saaneet aikaan. Multa on mennyt soittohalutkin, ihan kuin ne olisivat raiskanneet kitarani :-( "Squier is the Epiphone of guitars." |
SURf 22.09.2003 14:59:24 (muokattu 22.09.2003 15:00:35) | |
---|
Nimittäin toisin kuin lähes kaikki muut Musicstoren "Diilit", ei tilaamani Squieri olekkaan "on stock". Toi on mielenkiintoinen homma toi "on stock". Samaa tuotetta löytyy sekä on stock merkinnällä että ilman merkintää. Tämä viittaa siihen että heillä on: a.) satunnaisgeneraattori joka viskoo sinne tänne noita merkintöjä b.) kaksi tietokantaa c.) jotkut tuotteet kahteen kertaan tietokannassa Itse epäilen jälkimmäistä, se selittäisi aika paljon sekoiluja. En puolustele, en yritä lohduttaa, askartelen vain mieleni parissa. Insinööri kaatui heinikkoon |
battery 22.09.2003 16:37:55 | |
---|
nyt rupee kyllä itteeki kyrsimään kun pakettia kuulu ja tarviis perjantaiks... mihis osotteeseen työ niitä valituksia ootta lähetelly? Shades of god |
fox 22.09.2003 16:50:34 | |
---|
Jotenkin tuntomerkit viittaisivat asiakaspalautettuun tuotteeseen, nice. Juu,muutta..kuitenkin olisi ollut vähintäänkin kohteliasta infota tilaajaa ja tietustella kohteliaimmin, jotta käykös tällainen hommeli. Että pistetään asiakaspalautus/esittelyvehjes sulle ny tulemaan. Ja hinnasta pois xx prozent. Sanotaanpa T-kaupasta vielä, että yhdessä tilauksessa tekivät juuri noin, infosivat että prkl. juuri Hans osti viimeisen, MUTTA meillä on esittelykone josta olemme valmiit luopumaan siihen-ja-siihen hintaan, uutta varastoakin saadaan tässä reilun hetkisen kuluttua..tokihan minä tuon esittelyvehkeen otin, takuut ja kaikki... Ach so, scheisse butik...siis Kölninvesikauppa... |
Squierrel 22.09.2003 17:00:01 | |
---|
mihis osotteeseen työ niitä valituksia ootta lähetelly? export@musicstorekoeln.de bestellung@musicstorekoeln.de info@musicstorekoeln.de Muista kirjoittaa asiallisen kohtelias viesti, mutta otsikkokentässä pitää huutaa CUSTOMER HERE, REPLY AT ONCE tai jotain vastaavaa. Websaitti lupaa kaikista näistä ylläolevista osoitteista apua ongelmiin. Jos ei mitään emailia kuulu, pistä vielä osoitteeseen postmaster@musicstorekoeln.de ilmoitus, että niiden emailserveri on rikki, kun mitään ei kuulu. Myös niiden Suomen edustaja Jose Leal lealmusic@pp.inet.fi voinee auttaa. Hän ainakin vastaa ja lupaa auttaa. Ja lopuksi vielä faxia herra isoherralle Michael Sauerille +49 221 9257 9193 "Squier is the Epiphone of guitars." |
battery 22.09.2003 17:20:31 | |
---|
jep..laitoin että jos tosiaan kestää sen mikin takia niin sen voipi jättää pois paketista... kiitos osotteista :) Shades of god |
battery 22.09.2003 19:20:44 | |
---|
vastasivat aika nopiasti Shades of god |
Lonesome 23.09.2003 10:08:17 | |
---|
Odotas vaan, kun visalasku tulee...uusia yllätyksiä on odotettavissa. Odottelen myös sitä, kiinnostaako niitä ollenkaan laimentaa äärimmäistä vitutustani, jonka ne ovat saaneet aikaan. Multa on mennyt soittohalutkin, ihan kuin ne olisivat raiskanneet kitarani :-( Onneksi tilasin C.O.D, kun olen varovainen paskiainen. En kyllä yhtään ihmettelisi, jos lähettävät pelkän Gigbagin ja/tai whatever-kitaran. Oikein kahteen kertaan kyllä tähdensin, että putsaa nyt Natalie se koko tilaus tietokannasta... Joo. Soittohaluihin on myös vaikuttanut. Tuntuu nyt lapselliselta pelleilyltä varsinkin jonkun halpis-kitaran takia katkoa verisuonia päästään, kun ei ole aikaa liikaa muutenkaan tähän harrastukseen, jonka pitäis tuoda energiaa eikä viedä sitä. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |