Fingolfin 10.09.2003 22:22:20 | |
---|
Voi peräsuolen purkaus, kun täällä Suomessakin olisi sellaisia megamusakauppoja missä olisi TODELLA laajat valikoimat. Itse haluaisin pistää vierekkäin testiin seuraavat nupit; Peavey 5150, Laney VH100R, GH100TI ja GH50L, ENGL Fireball, Screamer ja Thunder. Ei ole mitään mahdollisuutta. Strength and Honor |
PuNkKi 10.09.2003 22:49:39 | |
---|
Voi peräsuolen purkaus, kun täällä Suomessakin olisi sellaisia megamusakauppoja missä olisi TODELLA laajat valikoimat. Itse haluaisin pistää vierekkäin testiin seuraavat nupit; Peavey 5150, Laney VH100R, GH100TI ja GH50L, ENGL Fireball, Screamer ja Thunder. Ei ole mitään mahdollisuutta. tuommoisen kaupan saisi kyllä laittaa pystyyn missä olisi kaikki mahdollisia vähänkin rockiin/heviin sopivia nuppeja.. kannattavuudesta en tiedä, mutta itsekkin olisi kiva testailla tuota ENGL:n ja Laneyn.. ja maybe VHT:nkin nuppeja vierekkäin... niin tietäis vähän onko niistä tosisaan mihinkään... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Deathrace King 11.09.2003 12:32:45 | |
---|
No niin! Nyt on nuppi tilattu. Tässä kävi nyt sillä tavalla hauskasti, että päätin ostaa sen ykkösmallin säästääkseni hiukan rahaa. Se oli kuitenkin loppu ja kuulemma vasta ens kuussa olis mahdollisuus saada. Kakkosmallia oli jäljellä yksi kpl. Myyjä sitten soitti puhelun ja sai tingittyä hinnaksi 1230 €! Ei paha hinta, kun jotkut pyytää käytetystäkin 1200 €. Huomenna pitäis olla Peavey kainalossa. Soitin eilen Kipon Anssille (tunnen kaverin hyvin) asian tiimoilta. Se suositteli kaapiksi Marshalin JCM900, ja ei kuulemma itse ostaisi sitä Behringeriä. Myyjä kuitenkin kertoi Behringerin olevan suora kopio tosta Marsusta ja soundi pitäis olla suht sama. Hinnoissa on eroa kuin yöllä ja päivällä Behringer tosta liikkeestä 300 € (Imatralta kuulemma saa 250 €) ja Marshal 795 €. Vois hommata Marsun vaikka käytettynä, jos vain jostain löytää. Stay Metal! |
Da Make 11.09.2003 14:49:54 | |
---|
Mistä tilasit? Thomannilta? |
Fingolfin 11.09.2003 17:06:34 (muokattu 11.09.2003 17:07:05) | |
---|
No ei kai me Lappeenrantalaiset Thomanilta tilata 5150:aa, kun lähirupupaskakaupasta saa tilattua 250€ halvemmalla :) . Kävin itsekkin tänään Soundwellissä kysymässä 5150:aa ja ykkösversiota sai tosiaan vasta kuukauden päästä. Strength and Honor |
Deathrace King 11.09.2003 23:30:08 | |
---|
No ei kai me Lappeenrantalaiset Thomanilta tilata 5150:aa, kun lähirupupaskakaupasta saa tilattua 250€ halvemmalla :) . Kävin itsekkin tänään Soundwellissä kysymässä 5150:aa ja ykkösversiota sai tosiaan vasta kuukauden päästä. Eipä varmaan saa enää kakkostakaan, ku mie vien viimeisen. Missä bändissä muuten soitat? Ja ootko ollu tyytyväinen behringerin kaappiin, jollaisen kaiketi omistat? Stay Metal! |
PuNkKi 11.09.2003 23:44:38 | |
---|
Myyjä kuitenkin kertoi Behringerin olevan suora kopio tosta Marsusta ja soundi pitäis olla suht sama. Myyjät nyt puhuu, itse en myöskään ehkä tuohon behringer:in kaappiin kallistuisi... ota mielummin vaikka sitten joku hieman parempi laatuinen 2x12" kaappi.. silläkin pärjää jo... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
RG 12.09.2003 07:45:30 | |
---|
En viitti laittaa omaa threadia tämän takia vaan ujutan ovelasti tänne eli mistä voi johtua semmoinen radion häiriökohina/white noise tyylinen ääni, jota mun 5150 ykkösversio päästää tasaisin väliäjoin(jos olette Silent Hillejä pelanneet, niin sellainen radiokohina). Kun nupin sammuttaa niin se päästää semmosta ihmeellistä ujellusta ja pörinää. nuppi on pari viikkoa vanha. Kitarasta tämä ei johdu koska ääntä tulee vaikka kitara ei ole kytkettynä. Olen myös testannut paria eri piuhaa nupin ja kaapin välissä mutta ei auta. Ottaako nuppi nyt häiriötä jostain esim voimalinjasta tms vai onko kyseessä joku valmistusvirhe/putki paskana tms? kiitti! |
PeeJii 12.09.2003 08:23:03 | |
---|
No ei kai me Lappeenrantalaiset Thomanilta tilata 5150:aa, kun lähirupupaskakaupasta saa tilattua 250€ halvemmalla :) . Kävin itsekkin tänään Soundwellissä kysymässä 5150:aa ja ykkösversiota sai tosiaan vasta kuukauden päästä. Missäs päin Lappeenrantaa tää liike on? Ja onko itse liikkeessä millaiset valikoimat, vai onko tuo liike jota kautta tilaillaan tavaraa? |
Juzzu 12.09.2003 08:33:28 | |
---|
eli mistä voi johtua semmoinen radion häiriökohina/white noise tyylinen ääni, jota mun 5150 ykkösversio päästää tasaisin väliäjoin. Ottaako nuppi nyt häiriötä jostain esim voimalinjasta tms vai onko kyseessä joku valmistusvirhe/putki paskana tms? Taannoin Valvestateni päästeli neuvostoliiton ratiota (vai tais kyllä olla jo venäjän) minkä kerkesi. Ehkä vaffarisi hakee joitain muita jännittäviä taajuuksia. Kokeile vaikka jos löytyisi poliisiradio! :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
RG 12.09.2003 09:58:36 | |
---|
Taannoin Valvestateni päästeli neuvostoliiton ratiota (vai tais kyllä olla jo venäjän) minkä kerkesi. Ehkä vaffarisi hakee joitain muita jännittäviä taajuuksia. Kokeile vaikka jos löytyisi poliisiradio! :o) Joo no toi nyt on ihan tuttua ja normaalia. Mutta ne äänet mitä se nyt päästelee ei taas ole. |
Fingolfin 12.09.2003 11:08:31 | |
---|
Missä bändissä muuten soitat? Ja ootko ollu tyytyväinen behringerin kaappiin, jollaisen kaiketi omistat? Jos saataisiin vakituinen rumpali ja vaikka vielä basistikin niin meidänkin soittopoppoota voisi jo kutsua bändiksi :). Eli kahden kitaran ja koskettimien voimalla ollaan nyt jauhettu treenikämpällä. En ole kovin tyytyväinen Behringerin kaapin soundiin. Se on mielestäni liian 'kova' ja raaka. Plussaa tulee kaapin jämeryydestä (47kg). Uutta kaappia se on hommattava kohtapuoliin. En vain tiedä, että minkä sitä hommaisi Marsu, Peavey vai ENGL. Strength and Honor |
Fingolfin 12.09.2003 11:10:25 | |
---|
Missäs päin Lappeenrantaa tää liike on? Ja onko itse liikkeessä millaiset valikoimat, vai onko tuo liike jota kautta tilaillaan tavaraa? Liikenneympyrän lähellä, vesitornin kupeessa. Valikoimat on ihan minimaaliset, pari halpis Jacksonia ja muutama combo vahvari. Strength and Honor |
Deathrace King 12.09.2003 11:14:26 (muokattu 12.09.2003 11:15:15) | |
---|
Missäs päin Lappeenrantaa tää liike on? Ja onko itse liikkeessä millaiset valikoimat, vai onko tuo liike jota kautta tilaillaan tavaraa? Se on siinä liikenneympyrän kupeessa, sata metriä Lauritsalaan päin. Aika huonot ovat vahvistinvalikoimat, mutta tilattuna saa päivässä. Edit: Perkele, samat vastaukset täsmälleen samaan aikaan :) Stay Metal! |
Deathrace King 12.09.2003 11:16:50 | |
---|
En ole kovin tyytyväinen Behringerin kaapin soundiin. Se on mielestäni liian 'kova' ja raaka. Plussaa tulee kaapin jämeryydestä (47kg). Uutta kaappia se on hommattava kohtapuoliin. En vain tiedä, että minkä sitä hommaisi Marsu, Peavey vai ENGL. Kippo suositteli Marshallia tai Peaveytä. Usko pois se kyllä tietää.
Stay Metal! |
Mörkö 12.09.2003 11:25:23 | |
---|
Kippo suositteli Marshallia tai Peaveytä. Usko pois se kyllä tietää. Minäkin olen tilaamassa jonkinajan päästä uutta vahvistinta ja aika vahvasti olen tuon 5150 puoleen kallistunut. Mutta ei pjärkeles minulla ole enää tuon nupin hinnan jälkeen varaa moisiin kaappeihin. Eli pakko tyytyä siihen behringeriin. :) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Fingolfin 12.09.2003 11:39:45 | |
---|
Kippo suositteli Marshallia tai Peaveytä. Usko pois se kyllä tietää. Ei sanonut tarkemmin, että mikä malli Marshallilta? Peaveyltä varmaankin 5150 kaappi. Strength and Honor |
PuNkKi 12.09.2003 15:45:34 | |
---|
Peaveyltä varmaankin 5150 kaappi. Kallis kun mikä :) mut eihä siin jos rahat riittää Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Fingolfin 12.09.2003 15:56:58 | |
---|
Thomanilla näköjään 800€. Eikä noita varmaan käytettynä paljoakaan liiku. Strength and Honor |
kupteri 12.09.2003 16:02:09 | |
---|
Ei sanonut tarkemmin, että mikä malli Marshallilta? Peaveyltä varmaankin 5150 kaappi. Deep Purplen DVD:llä (Perihellion) näytti Steve Morse soittavan 5150:lla (oli pari räkissä), mutta olipa myös 5150 II myöskin (sekin tuplana). Ja kaapit 5150 -mallia, oisko ollu kuusi 4x12:sta. Mulle kans :-) |